Nooit bij hem thuisgeweest

25-02-2021 09:38 258 berichten
Hey allemaal,

Ik ga nu een halfjaar om met mijn flow. We werken toe naar een vaste relatie en willen een toekomst samen.

We doen het rustig aan en hebben het super samen. We zijn gek op elkaar. We doen dingen regelmatig samen en betalen ook allebei weleens ergens voor.

Toch heb ik het gevoel dat het eenzijdig is van mijn kant. We spreken alleen maar bij mij thuis af en ik heb zijn thuis nog niet gezien. Wel aangegeven, maar nog niks van gezien. Ben er ook achter dat hij samen met iemand woont. Ik heb het vermoeden dat dit zijn ex is. Al zegt hij van niet.

Ik word er erg onzeker van en heb soms het idee dat ik moet stoppen hiermee. Heb vertrouwensproblemen. Hij mist mij vaak en zegt dat ook, maar de echte daden heb ik nog niet gezien. Ik wil hem echt de tijd geven maar heb soms het idee dat hij me gebruikt en geen zin heeft om het over seireuze dingen te hebben en erover te praten.

Ik weet niet goed wat ik moet doen? Wat zouden jullie doen?

X
Alle reacties Link kopieren
Ja je kunt je verschuilen achter iedereen is anders en gevoel. Maar je kunt ook nadenken en doen wat juist is en stoppen met de drama
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Blondie4ever schreef:
06-03-2021 12:27
Het is een leer. Dat zeker.
Weer een andere leer dan vanuit mijn vorige relatie.

Naar mijn idee kan ik hem altijd bellen, maar doe dat niet heel veel.

En ja woorden en daden komen niet overeen. Er klopt niks van.

Het is makkelijk praten als je er zelf niet in zit of geen gevoel bij hebt. Bij mij duurt het gewoon even voordat ik voor mijn gevoel de juiste knoop door kan hakken en er ook zeker van ben.

Iedereen is anders toch?
Geloof me, been there done that. De man in kwestie was militair en woonde op een kazerne. Niet direct de gezelligste plek om te daten. Dus waren bij mij thuis.

In zn oude huis woonde zn ex met de kinderen. Uiteraard het kazerneverhaal wel kunnen natrekken, hij zat dat veel. Wilde namelijk wel even weten of het klopte.

Achteraf bleek er geen zak van te kloppen. Hij woonde op die kazerne op de dagen dat hij rond die omgeving moest werken. Maar is tot op de dag van vandaag nog vrolijk getrouwd met die zogenaamde ex.

Dat eens en hopelijk nooit weer.
Als je hem via je werk kent weet daar dan niemand zijn adres?
Je weet de wijk waar hij woont rijd eens in het weekend door de wijk misschien staat zijn auto op een oprit/voor een huis en bel daar eens aan.
Ik zou nu toch wel eens zekerheid willen hebben.
Blauwbloemetje schreef:
06-03-2021 12:52
Je weet de wijk waar hij woont rijd eens in het weekend door de wijk misschien staat zijn auto op een oprit/voor een huis en bel daar eens aan.
Dat mogen ze niet zomaar geven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als je hem van je werk kent dan moet iemand daar toch wel weten waar hij woont en of hij single is?

Weten ze op het werk dat jullie daten? Mogen ze het weten? Zo nee, dan ben je gewoon zijn geheimpje hoor.
Blauwbloemetje schreef:
06-03-2021 12:52
Het zou mij er niet om gaan waar hij woont, maar om het feit dat ik geen relatie wil met iemand die mij niet wil laten weten waar hij woont.
ldp schreef:
06-03-2021 13:31
Het zou mij er niet om gaan waar hij woont, maar om het feit dat ik geen relatie wil met iemand die mij niet wil laten weten waar hij woont.
Daar gaat het om inderdaad. Je hoeft toch niet als een private detective in de straat te gaan posten? Kom op zeg. Wie doet zoiets?!
Ik zou ook geen relatie willen met iemand die liegt of die met een andere vrouw samen woont. Wat valt er nog uit te zoeken?

Of hij liegt? dat weet je al. Of er een ander in het spel is: dat weet je ook.

Tenzij j graag de concurrentie wil aan gaan om deze geweldige man aan de haak te slaan, maar anders snap ik echt niet wat je hier nog mee moet?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik begrijp to. Wel en ook heeft ze wel een beetje gelijk dat het makkelijk praten is vanaf de zijlijn.
Ik heb zelf in zo'n situtie gezeten.
Heel dom en naief geloofde ik zijn uitleg . Hij kon ontzetted goed manipuleren en ik had een te dikke roze bril op.
Veel te lang mee door gegaan en heel veel ellende later wist ik pas dat ik niet door wilde met deze man.

Ik kan het wel begrijpen je wilt zo graag to dat het wel goed zit dat je je daar aan vast blijft houden.
Zijn ontzettende mooie en lieve woorden vind je opdit moment heel belangrijk. Ik hoop alleen dat je er geen jaren mee door gaat want het is echt zonde van je tijd.

Je hoofd weet het maar je hart wil wat anders geloven.
Blijf in jezelf geloven !
Blondie4ever schreef:
06-03-2021 11:31
Haii

Bedankt voor de reacties.

Ik heb hem niet meer gezien. We zien elkaar ook niet vaak. 1 keer per 1 of 2 weken. Wel gesproken via app maar dat stelt niks voor: een paar zinnen over de hele dag.

Ik wil de tijd nemen om te bedenken hoe ik dit ga aanpakken. Op deze manier verder wil ik gewoon niet.

Ik ken hem via mijn werk en sommige dingen is hij 100 procent wel eerlijk over geweest. Maar niet over alles dus.

Jullie horen nog van me.
En dan denk jij dat jullie naar een vaste relatie flowen? Ik denk eerder dat jullie de hele andere kant op streamen :bonk:
Honey, you should see me in a crown
Blondie4ever schreef:
06-03-2021 11:45
Dood laten bloeden zat ik inderdaad ook al aan te denken.

Heeft toch geen zin als ik moeite ga doen.
Wil je het laten doodbloeden omdat je er mee wil stoppen of wil je het zo doen omdat je niet letterlijk wil zeggen dat je wil stoppen zodat je de deur op een kier kan laten staan? Zodat het nog niet definitief over is?
Ik heb hem duidelijk kunnne vertellen dat ik het op deze manier niet meer zie zitten.

Heb een paar vragen uit hem kunnen krijgen.

Die vrouw weet dus niet van hem en mij. De reden die hij daarvoor geeft is bang op straat te staan. Daarnaast dat hij mij ook zou verliezen als hij het zou vertellen.

Zielig gaan doen dus.

Daarnaast kwam ik erachter dat hij haar nog doodleuk dagjes meeneemt. Ook zal zit er geen romantische touch aan.

Ik heb hem duidelijk verteld dat dit zo niet meer kan. Hij zegt vervolgens meer tijd nodig te hebben. Zodat hij kan nadenken en zijn situatie kan regelen.

Langzaam maar zeker wordt ik steeds afstandelijker door dit hele gedoe. Geloof er gewoon niks meer van.

Weg ermee!
:cheer2: :cheer2:
Eindelijk.
Wat een born loser, zeg.
Goed zo.
Hij doet ook nog aan damage Control, want dat er geen 'romantische touch' is tussen hem en inwonende vrouw is natuurlijk bull van de bovenste plank. Hij zit gewoon in een serieuze relatie en die heeft hij niet met jou.

Maar de oogjes zijn open! Het leven is veel te kort om je bezig te houden met dit soort trieste mensen.
To het is gewoon zijn vriendin!! Daarom mag zij niet van jouw bestaan weten en jij mag de waarheid niet weten.
Want hoe dan ook hij raakt dan 1 van jullie kwijt en dat wil hij niet. En hij wil niet in de problemen komen thuis.

Natuurlijk neemt hij haar dagjes mee ze hebben een relatie.

Hij liegt de hele boel bij elkaar.

Schop onder zijn kont en weg ermee je hebt echt niets aan zo'n man.
Hoe dan ook is het wel erg vervelend.
Maar heel goed dat je het inziet.

Maar blijf sterk :hug:
Blijf in jezelf geloven !
Blondie4ever schreef:
14-03-2021 22:18
Ik heb hem duidelijk kunnne vertellen dat ik het op deze manier niet meer zie zitten.

Heb een paar vragen uit hem kunnen krijgen.

Die vrouw weet dus niet van hem en mij. De reden die hij daarvoor geeft is bang op straat te staan. Daarnaast dat hij mij ook zou verliezen als hij het zou vertellen.

Zielig gaan doen dus.

Daarnaast kwam ik erachter dat hij haar nog doodleuk dagjes meeneemt. Ook zal zit er geen romantische touch aan.

Ik heb hem duidelijk verteld dat dit zo niet meer kan. Hij zegt vervolgens meer tijd nodig te hebben. Zodat hij kan nadenken en zijn situatie kan regelen.

Langzaam maar zeker wordt ik steeds afstandelijker door dit hele gedoe. Geloof er gewoon niks meer van.

Weg ermee!
Ik denk dat je het beter snel en zeker kunt regelen. hem er uit trappen. met langzaam maar zeker houdt hij je zo weer aan het lijntje
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Verbreek gewoon definitief het contact. Je komt nog wat twijfelachtig over en het klinkt niet als een definitief eind. Stap eruit voordat hij je ompraat, je klinkt niet sterk genoeg, het lijkt net of er nog een ingang voor hem is, maar misschien is dat je woordkeus.
Geloof je dit echt? Hij woont samen en liegt tegen jou en haar.
Wat ik bedoel is dat ik het nu eindelijk na deze lange tijd in zie.

In het begin had ik tegen mezelf gezegd dat ik mijn eigen leven ging leiden en ik er zelf altijd een goeie dag van ging maken ongeacht wat hij deed. Totdat ik dus meer voor hem ging voelen en dus serieuzere dingen wilde doen met hem.

Was natuurlijk te verwachten, dus dat is voor de volgende ook een leermoment.

Maar dit kan niet langer en dat voel ik. Voel me een betonblok waarbij alle gevoelens verbrand zijn ofzo.

Gelukkig maakt dat het wel makkelijker
Misschien is het toch het beste om nu radicaal afstand te nemen van hem. Ieder contact moment werpt je weer terug namelijk.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Hij zegt vervolgens meer tijd nodig te hebben. Zodat hij kan nadenken en zijn situatie kan regelen.

Vertaling: Hij probeert tijd te rekken om te bedenken hoe hij zich hier nou weer uit gaat lullen.
Blondie4ever schreef:
De reden die hij daarvoor geeft is bang op straat te staan.
Blondie4ever schreef:
Ook zal zit er geen romantische touch aan.
Bovenstaande matcht toch totaal niet. Als het voor die vrouw niks betekent, is er geen enkele reden om te denken dat hij uit huis zou worden gezet.
Lulverhaal eerste klas.
Blondie4ever schreef:
Hij zegt vervolgens meer tijd nodig te hebben. Zodat hij kan nadenken en zijn situatie kan regelen.
Je hebt toen zeker niet gezegd wat jij nodig hebt?
Het woord 'nadenken' zou me trouwens woest gemaakt hebben. Nadenken is niks doen.
Blondie4ever schreef:
Langzaam maar zeker wordt ik steeds afstandelijker door dit
Dit klinkt alsof je hem gaat houden. Zeer onverstandig als je gelukkig wil zijn.
Afstand nemen. Je kan beste zeggen dat je hem leuk vind/vond, maar dat je afstand neemt totdat hij zijn zaken op orde heeft. En dat is weg bij haar, eigen woonruimte en dat jullie gewoon normaal als relatie met elkaar om kunnen gaan.
lacasa wijzigde dit bericht op 16-03-2021 10:11
0.22% gewijzigd
LaCasa schreef:
15-03-2021 11:15
Afstand nemen. Je kan beste zeggen dat je hem leuk vind/vond, maar dat je afstand neemt totdat hij zijn zaken op orde heeft. En dat is weg bij haar eigen woonruimte en dat jullie gewoon normaal als relatie met elkaar om kunnen gaan.
Dat is hetzelfde als de relatie verbreken. In de praktijk. Hij woont namelijk gewoon samen met zijn vriendin/ vrouw. En hij gaat echt niet weg.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
LaCasa schreef:
15-03-2021 11:15
Afstand nemen. Je kan beste zeggen dat je hem leuk vind/vond, maar dat je afstand neemt totdat hij zijn zaken op orde heeft. En dat is weg bij haar eigen woonruimte en dat jullie gewoon normaal als relatie met elkaar om kunnen gaan.
Waarom zou je dat in godsnaam doen?
Je weet toch wat voor man je dan in huis haalt? Een leugenachtig gedrocht.
Dit is toch helemaal geen leuke man. Hier moet je ver van blijven. Hij laat al zien hoe hij met je omgaat.
Het beste wat je kan doen is zeggen dat hij erin kan zakken en hem nooit meer een blik waardig gunnen.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven