Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

16-02-2021 08:27 2986 berichten
Afbeelding

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!

Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.

Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten

Alles mag als het maar met respect is.
dido68 schreef:
07-03-2021 13:32
Ojaaaa laat het weten. Ook benieuwd naar.

Sodermalm, ook jij hebt gelijk. Ik heb eigenlijk een hekel aan mensen die enorm interessant kunnen doen, maar ik helemaal geen prettige mensen vind om mee om te gaan.
Goed om te weten. Dat filtert direct uit als je op date gaat.
Ik had dit een beetje met date. Maar mijn gevoel zegt dan genoeg. Ik sprak het ook voor de date uit. Het gaat er mij om dat je een leuk mens bent, verder niks. Ik moet een persoon intrigerend vinden en er nieuwsgierig naar zijn. Van lege en dure woorden word ik niet warm.
Ik ben weer thuis... Het was echt geweldig!!
Hij stond op mij te wachten. We hebben eerst lekker gewandeld en gekletst. Toen zijn we lekker in het zonnetje gaan zitten en hebben waanzinnig lekker zitten zoenen. Toen om 16.00 naar auto verkast werd erg koud. Daar lekker zitten kletsen en zoenen.

Nu zit ik na te gloeien en de eerste audio's zijn al verstuurd.

We gaan zaterdagavond daten bij hem. Ik had voor de zekerheid al een collega gevraagd of zij mijn zondag wilde overnemen mocht het klikken. Dus nu een lange week wachten.
Wat fijn!! Dus er is gelukkig ook fysieke aantrekkingskracht en al een tweede date gepland. Je komt die week wel door als je regelmatig contact houdt.
Ben blij voor je!
Jaaah het scheelt wel dat er al zo intensief contact was geweest. Je groeit al een beetje naar elkaar toe.

Hij is super leuk en het was fijn om te merken dat ik nog werk hahaha ik voel me nu echt weer op en top vrouw.

Ja de berichten vliegen alweer heen en weer. Dat was toch al niet het probleem bij ons.

Ik zit echt op een wolkje nu.
Heerlijk nagenieten! Fijn ook dat er meteen wederzijds zoveel enthousiasme is over de date en elkaar. Ik snap dat je op een roze wolk zit. Jij gaat echt zwevend de lente en zomer in❤
@ Datertje :cheer:

Wat leuk ! Ik was benieuwd hoe het was gegaan..

Lekker van genieten gewoon ... alles op je laten afkomen ....

@ Sodermalm wat jij hebt geschreven is zo herkenbaar hé, het interessant doen van mensen word ik zo moe van.
Naarmate je ouder wordt hecht je waarde aan andere dingen. Ik wil geen man die 60 uur in de week werkt, en alleen maar over zichzelf heeft.
Wil juist iemand waar ik al het mooie mee kan delen. Vakanties , wandelingen, met kerst aan een hele grote tafel zitten met vrienden / familie en mooie herinneringen maken en nog heel veel andere dingen.
Blijkbaar is dit het heel moeilijk:( in deze tijd.

Maar het gaat ooit wel komen :)
Kijk maar naar Datertje, het kan zomaae ineens raak zijn. Het hoeft allemaal niet zo groots want wat jij beschrijft wil ik ook, ooit. Samen mooie herinneringen maken, groot en klein.
Genieten van het samenzijn en meer is dan niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Tijdje niet meegeschreven/lezen hier en ik heb van alles gemist zie ik :)

@Datertje, wat leuk!! Waar ken je hem van?

@Didi, herkenbaar wat je schrijft. Mijn leven is wat dat betreft ook vrij simpel, daar heb ik zelf vrede mee maar voelt ook wel eens als wat heb ik een ander nou te bieden? Mensen met hele volle bio's over wat ze allemaal dan wel niet doen sla ik meestal ook over.

@Attra, niet helemaal meegekregen wat er is gebeurd maar een dikke knuffel. :hug:

En nu ga ik even wat verder terug lezen. Hier gaat het inmiddels al wat beter sinds de laatste keer dat ik schreef. Een nieuwe fiets gekocht dus daar al lekker wat km op gemaakt en mijn vrienden ook weer wat meer gezien. Ook weer wat aan het tinderen geslagen, en dat is af en toe leuk. Waarschijnlijk binnenkort op date met iemand, die ik via via al wel ken, ben benieuwd.
Datertje schreef:
07-03-2021 18:19
Ik ben weer thuis... Het was echt geweldig!!
Hij stond op mij te wachten. We hebben eerst lekker gewandeld en gekletst. Toen zijn we lekker in het zonnetje gaan zitten en hebben waanzinnig lekker zitten zoenen. Toen om 16.00 naar auto verkast werd erg koud. Daar lekker zitten kletsen en zoenen.

Nu zit ik na te gloeien en de eerste audio's zijn al verstuurd.

We gaan zaterdagavond daten bij hem. Ik had voor de zekerheid al een collega gevraagd of zij mijn zondag wilde overnemen mocht het klikken. Dus nu een lange week wachten.

Toppie!!! Hartstikke leuk.
Ik was zeer benieuwd.

Genieten nu 🥰
:cheer: :cheer2: Yeaaaah datertje !
Dus het kan...er is nog hoop :flirting:
Oh wat leuk datertje!!
Jaaah het kan dus echt.
Hij zou niet de persoon zijn die ik in een kroeg had aangesproken, maar onze communicatie is zooo goed. Dat is voor mij echt 100 procent belangrijk het de hele dag in verbinding zijn. Met een appje en schijnbaar audio en een belletje. Niet hoeven te denken wie appt eerst of hoeft te wachten op een berichtje.

Ik ben iemand die in een gesprek overval zit met onderwerpen en hij kan mij volgen ( dit is al een wonder).

Met zoenen voelde ik echt de chemie.

We gaan onwijs genieten. Leuke dingen plannen en zien waar het schip heen vaart. En onwijs genieten.

Ik hoop dat jullie dit ook gaan vinden hun het jullie zo!!!
anoniem_399709 wijzigde dit bericht op 07-03-2021 19:18
0.31% gewijzigd
Flaffy schreef:
07-03-2021 18:39
Tijdje niet meegeschreven/lezen hier en ik heb van alles gemist zie ik :)

@Datertje, wat leuk!! Waar ken je hem van?

@Didi, herkenbaar wat je schrijft. Mijn leven is wat dat betreft ook vrij simpel, daar heb ik zelf vrede mee maar voelt ook wel eens als wat heb ik een ander nou te bieden? Mensen met hele volle bio's over wat ze allemaal dan wel niet doen sla ik meestal ook over.

@Attra, niet helemaal meegekregen wat er is gebeurd maar een dikke knuffel. :hug:

En nu ga ik even wat verder terug lezen. Hier gaat het inmiddels al wat beter sinds de laatste keer dat ik schreef. Een nieuwe fiets gekocht dus daar al lekker wat km op gemaakt en mijn vrienden ook weer wat meer gezien. Ook weer wat aan het tinderen geslagen, en dat is af en toe leuk. Waarschijnlijk binnenkort op date met iemand, die ik via via al wel ken, ben benieuwd.
Ik ken hem van Paiq.
Oh heerlijk datertje wat fijn!
Ha! Toch van Paiq. Brings back good memories. Ik vind dat echt het fijnste medium en jij bewijst weer dat daar de leukste mannen vandaan komen, met serieuze intenties.

Ik gun je een geweldige en liefdevolle tijd met je nieuwe lover maar hoop dat je ons af en toe verblijdt met updates.
Al snap ik het ook dat je hier minder te zoeken hebt als het serieus iets wordt.
Flaffy, wat een positieve ontwikkelingen. Fijn voor je. En dus een date binnenkort? Scheelt vast dat je hem al kent. Ben benieuwd!
RedRoseThorn schreef:
07-03-2021 19:19
Oh heerlijk datertje wat fijn!
Hoe gaat het met jou?
Julus schreef:
07-03-2021 19:28
Ha! Toch van Paiq. Brings back good memories. Ik vind dat echt het fijnste medium en jij bewijst weer dat daar de leukste mannen vandaan komen, met serieuze intenties.

Ik gun je een geweldige en liefdevolle tijd met je nieuwe lover maar hoop dat je ons af en toe verblijdt met updates.
Al snap ik het ook dat je hier minder te zoeken hebt als het serieus iets wordt.

Nou ja....ik had 2 foto bewonderaars.
Eentje was denk ik wat vol van zichzelf, maar gesprek liep, oke 25 regels...tot ik ik ineens naar scherm "verwijderd" zit te kijken.
Dus ik dacht hup nummer 2, gesprek liep niet helemaal. Hebben het over muziek en ineens..."verwijderd".

Dus binnen 10 min klaar op paiq.

Nou...weet niet of ik meekrijg van de week waarom dit was hahahaha
Ook meegemaakt. Dan is het gewoon niet hun ding en word je geblokkeerd.
Je kunt dan niet meer met ze in contact komen tenzij je verzoek tot deblokkeren doet. Dan krijg je een deblokkeerverzoek. Kost credits.
Is me een paar keer gebeurd dat een man zoiets doet. Ze vragen dan waarom je het gesprek beeindigd hebt. Maar ik blokkeer niet voor niets dus ga er niet op in.
dido68 schreef:
07-03-2021 12:40
Ik weet niet of hij zenuwachtig was..

Waar ik nog wel een beetje mee zit is de vraag voor mezelf: wat heb ik een man te bieden ? Ik heb niet echt hobby's, behalve veel wandelen en fietsen en van een mooie omgeving en gezelligheid genieten.

Dat bedoelde ik van de week ook met out of my league.. Dat ik niet heel ontwikkeld ben. Niet een geweldige baan/carriere of veel kennis, bv. goed in talen. Of heel veel vrienden waarmee ik afspreek. Geen bijzondere hobby of passie. Is dit mijn issue ? Het gevoel niet goed genoeg te zijn ?
Terwijl ik alles verder goed op de rit heb, de basis..

Maar goed of de man van gisteren dat allemaal wel had geloof ik zeker niet.
Wat iedereen zoekt, een maatje, vriendschap, liefde en gezelligheid. Dat is al heel veel om iemand te kunnen bieden.

Ik heb een aantal passies, en één echt talent. Maar dat maakt mijn leven niet veel spannender hoor. Uiteindelijk heeft iedereen zijn gewone riedeltje om de dagen door te komen. En na de noodzakelijke dingen blijft er niet altijd veel tijd of energie over voor die passies.
Sterker nog ruim 17 jaar van mijn leven heeft bijna alleen maar in het teken gestaan van een passie. Dat maakte mij geen geschikt persoon voor een relatie, daar was geen ruimte voor.
En nu nog moet er een zekere aansluiting in die passies zijn bij een eventuele partner om echt een diepgaande relatie te hebben. Gewoon omdat die passies zo diep in mijn leven verweven zitten. Voor mijn gevoel wil/verwacht ik daardoor te veel van iemand.

Zo hebben we allemaal weer wat. Hoop dat je wel gelukkig bent met jezelf. :hug:
Wat gaan jullie snel!!

@datertje; wat fijn! Zoiets willen we toch allemaal. Geniet ervan! :flirting:

@attra; wat een domper. Ik vind liegen ook wel een echte rode vlag. Iedereen kan wat stoms doen of een fout maken. Maar vertrouwen is alles. Sterkte :hug:
orbifolia wijzigde dit bericht op 07-03-2021 19:56
43.49% gewijzigd
Julus schreef:
07-03-2021 19:45
Ook meegemaakt. Dan is het gewoon niet hun ding en word je geblokkeerd.
Je kunt dan niet meer met ze in contact komen tenzij je verzoek tot deblokkeren doet. Dan krijg je een deblokkeerverzoek. Kost credits.
Is me een paar keer gebeurd dat een man zoiets doet. Ze vragen dan waarom je het gesprek beeindigd hebt. Maar ik blokkeer niet voor niets dus ga er niet op in.
Nou ik hoef verder geen contact met ze meer. Hun actie zegt genoeg.

Ik zelf geef altijd een reden bij het verwijderen. Maar doe dit nooit midden in gesprek.
Of het moet duidelijk zijn door gedrag dan zonder natuurlijk.
roosroosje schreef:
07-03-2021 18:34
Naarmate je ouder wordt hecht je waarde aan andere dingen. Ik wil geen man die 60 uur in de week werkt, en alleen maar over zichzelf heeft.
Wil juist iemand waar ik al het mooie mee kan delen. Vakanties , wandelingen, met kerst aan een hele grote tafel zitten met vrienden / familie en mooie herinneringen maken en nog heel veel andere dingen.
Blijkbaar is dit het heel moeilijk:( in deze tijd.

Maar het gaat ooit wel komen :)
Dat!! Gewoon je maatje, liefde en vriendschap in één. De dingen die bij het leven horen samen leuker maken. :)
Je kunt natuurlijk prima 60 uur per week werken zonder het de hele tijd over jezelf te hebben. Dat zijn dingen die los van elkaar staan.

Datertje wat onwijs leuk!!!
Julus schreef:
07-03-2021 19:40
Hoe gaat het met jou?
redelijk goed hoor! Dinsdag een onderzoek voor het lichamelijke probleem waar ik al eerder over schreef, hoewel ik het er geen invloed meer op heb vind ik het toch spannend. Zit dus veel met mijn hoofd daarbij. Met jongen nog steeds leuk contact maar nog niks gepland. Voor nu wel even de afleiding die ik nodig heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven