Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

16-02-2021 08:27 2986 berichten
Afbeelding

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!

Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.

Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten

Alles mag als het maar met respect is.
Alle reacties Link kopieren
Nu staat er bij ons ook een datum. Wel leuk. Eerst morgen maar eens doorkomen. Ugh zie er echt tegen op.
Beterschap en sterkte Julus !

Ja hoor hoe meer succesverhalen hier hoe beter dan ga ik nog niet opgeven.
Sterkte morgen Redrose
Julus beterschap wees lief voor jezelf nu en eet lekker veel chocola.

Klopt ook die kant moet matchen en ja blame de avondklok hahaha. Ik heb al geshopt 😉 hoop dat het op tijd binnen is.

Red wat leuk!! Heb je last van de zenuwen?

Jullie zijn zo lief ...

Ik zweef weer even verder!!!
Datertje schreef:
08-03-2021 17:14
Julus beterschap wees lief voor jezelf nu en eet lekker veel chocola.

Klopt ook die kant moet matchen en ja blame de avondklok hahaha. Ik heb al geshopt 😉 hoop dat het op tijd binnen is.

Red wat leuk!! Heb je last van de zenuwen?

Jullie zijn zo lief ...

Ik zweef weer even verder!!!
nee hoor, onze afspraak duurt nog even. Is over 2 weken pas. Dat zou niet goed voor mijn bloeddruk zijn 😅
Net weer voor eerst sinds tijden een grens gesteld.. Date zat dit weekend weer vol met plannen en merkte dat hij mij verder niet echt bij betrok om ook mij te zien. Het contact was ook wat vluchtiger geworden.

Hij belde net; kletspraatje over weekend, maar merkte dat het mij toch dwars zat en geen ‘mooi weer’ kon spelen. Normaal super spannend, maar heb de vraag gesteld (kwam zowat niet uit m’n woorden) hoe hij er nu instaat. Hij gaf toe dat hij er ook aan gedacht heeft, dat het weer chaotisch is en niet een situatie moet worden dat het allemaal ‘even tussendoor’ is. Dat het niet is dat hij niet samen met mij wil zijn, maar soms aan alle kanten aan hem wordt getrokken. Het voelt alsof weer beetje in zelfde situatie zitten als paar weken geleden.. Niet echt conclusie uitgekomen, we wisten op gegeven moment beide niet meer wat te zeggen (heb er nog steeds zenuwen van) en hij moest naar een afspraak.

M’n gevoel gaat weer alle kanten op. Ergens blij dat ik het heb aangegeven, maar ook weer spanning. Al heeft niks zeggen ook geen zin, dan blijft het broeien totdat de bom weer barst. Communicatie is belangrijk, zou graag willen dat we er uit kunnen komen.
Wat vervelend Viv. Je gaf al aan dat je het contact weer vind afnemen. Onwijs goed dat je het hebt aangeven. Ik ben trots op je!
Jammer dat het vervolgens niet uitgesproken wordt en jij met een rot gevoel achter blijft.
Ik hoop dat jullie er snel uitkomen, want je hoort te genieten van deze tijd.
Vivi, is dit een situatie die jou gelukkig maakt? Ik bedoel, dit lijkt bij hem te horen. Je hebt het uitgesproken en dus goed voor je belang op gekomen, maar kan hij je tegemoet komen?
Vanuit eigen ervaring weet ik hoe killing jouw gevoel is. Het voelt alsof je er niet toe doet, en ondertussen plof je uit elkaar van verlangen. Dat is niet houdbaar. En als je niet samen bent beheerst het een groot deel van je gedachten.
Wat is dan nog de meerwaarde van de relatie, als je je zo vaak rot voelt?

Ik hoop dat je echt voor jezelf kiest op het moment dat je eraan onderdoor gaat. Soms pas je niet bij elkaar, hoe graag je dit allebei zou willen zien.
RedRoseThorn schreef:
08-03-2021 16:59
Nu staat er bij ons ook een datum. Wel leuk. Eerst morgen maar eens doorkomen. Ugh zie er echt tegen op.
Is er iets vervelends morgen?
Ik lees net over 2 weken een date? Dat is echt op je tanden bijten.
Dank Julus en Datertje! Het kwam er niet heel soepel uit, maar uiteindelijk toch blij dat ik het heb aangegeven. Merkte ook wel aan hem dat het een vervelende situatie is, weer die tweestrijd zoals eerst. Hij gaf ook aan dat dit ook met een ex gebeurde, dat hij niet genoeg investeerde. En wat je zegt Julus, het is uiteindelijk aan hem om tegemoet te komen. Ik ben gewoon mezelf en weet wat ik te bieden heb, aangegeven niet op wachtbankje te willen zitten of aanschouwen hoe de communicatie verslechterd.

En inderdaad Julus, op gegeven moment merkte ik aan mezelf dat ik niet meer happy was de afgelopen dagen en dan beter maar uitspreken. Anders heb je contact, terwijl je allebei weet dat er iets speelt. Weet even niet zo goed van hoe en wat, ergens wil hem nog appje sturen maar kan beter even terugtrekken. Hij is degene die deze situatie zo heeft gevormd..
Julus schreef:
08-03-2021 19:30
Is er iets vervelends morgen?
Ik lees net over 2 weken een date? Dat is echt op je tanden bijten.
ja morgen vervolgonderzoek van hetgeen waar ik een paar topics terug geloof ik over gesproken heb. De uitkomst kan heel veel invloed gaan hebben op mijn (kwaliteit van) leven. Ik hou het even heel vaag want wil onder geen geding nog dat werk erachter komt 😅.
Heel veel succes dan morgen Red.
Ik zal voor positief nieuws duimen.
Vivi3338 schreef:
08-03-2021 19:54
Dank Julus en Datertje! Het kwam er niet heel soepel uit, maar uiteindelijk toch blij dat ik het heb aangegeven. Merkte ook wel aan hem dat het een vervelende situatie is, weer die tweestrijd zoals eerst. Hij gaf ook aan dat dit ook met een ex gebeurde, dat hij niet genoeg investeerde. En wat je zegt Julus, het is uiteindelijk aan hem om tegemoet te komen. Ik ben gewoon mezelf en weet wat ik te bieden heb, aangegeven niet op wachtbankje te willen zitten of aanschouwen hoe de communicatie verslechterd.

En inderdaad Julus, op gegeven moment merkte ik aan mezelf dat ik niet meer happy was de afgelopen dagen en dan beter maar uitspreken. Anders heb je contact, terwijl je allebei weet dat er iets speelt. Weet even niet zo goed van hoe en wat, ergens wil hem nog appje sturen maar kan beter even terugtrekken. Hij is degene die deze situatie zo heeft gevormd..
Ik zou ook aankijken hoeveel hij nu gaat investeren om jou gerust te stellen. Als hij dit niet doet weet je dat hij niks heeft geleerd sinds zijn vorige relatie. Welke vrouw neemt er genoegen mee om om plan 10 te komen, afwachtend of hij een keer tijd voor je vrij wil maken? Hij is degene die bepaalt of hij jou tegemoet wil komen en dus alles doet om jou niet kwijt te raken. En jij kunt nagaan hoe lang je dit wil aankijken. En wat je wil als dit niet verandert. Hij heeft nergens last van, jij hebt het probleem zeg maar.
RedRoseThorn schreef:
08-03-2021 19:55
ja morgen vervolgonderzoek van hetgeen waar ik een paar topics terug geloof ik over gesproken heb. De uitkomst kan heel veel invloed gaan hebben op mijn (kwaliteit van) leven. Ik hou het even heel vaag want wil onder geen geding nog dat werk erachter komt 😅.
Och jee, een allesbepalende uitslag. Dat is zenuwslopend. Ik hoop van harte dat het meevalt! Heb je nu wel ruimte ( in je hoofd) voor een date?
Ik ga voor je duimen iig.
Ik heb behoorlijk wat pijn, ook met pijnstillers. Ik hou me eraan vast dat dit einde van de week grotendeels weg is.
Bijkomend nadeel is dat ik alleen vloeibaar kan eten. Tot nu toe geen grote honger gelukkig.

Ik word blij van het nieuws dat we aan de laatste loodjes mbt lockdown bezig zijn. Straks zitten we weer op het terras en kunnen we weer korte tripjes maken😊
Je kan helemaal geen choco eten!!!

Hou vol!!

:hug:
Oef lastig Vivi... Ook omdat eigenlijk vrij snel dezelfde twijfels weer opkomen waarom jullie eerder ook al gestopt zijn met daten. Hoop voor je dat zijn knop omgezet is!
Datertje schreef:
08-03-2021 21:06
Je kan helemaal geen choco eten!!!

Hou vol!!

:hug:
Nee😪
Komt goed hoor. Dit heb ik maanden geleden ook meegemaakt en toen vloog de week ook om.

Ben je zenuwachtig voor het blijven slapen van je vlam? Is zoiets lang geleden?
Zo hier vandaag veel te lang doorgewerkt. Moeie ogen.
5 uur werd.... 7 uur. Daarna snel door naar andere afspraak.

En half 8 klaarzitten voor mijn webinar. Hadden ze storing...niet iedereen kon meedoen.
Nu mag ik morgen.

Ene kant blij... Ogen bijkomen en andere kant ja had mij er wel op voorbereid.
Sterkte morgen RedRoseThorn 😘
Balen Viv, maar goed dat je het aangeeft.

Hij zou gezien ex beter moeten weten. Hopelijk doet hij er wat mee.
Het moet een gelijkwaardig gebeuren worden waar jij en hij zich fijn bij voelen.
Anders doe jij jezelf te kort en dat gaat niet goed uiteindelijk.
Jules en rrt: sterkte!

Viv, het is wel echt op basis van zijn terms he? Goed dat je er wat van hebt gezegd, maar of hij er iets meedoet vraag ik mij af....
Dank jullie wel :hug: Ik doe ook even stapje terug inderdaad, het is aan hem om z’n best te doen en tot een compromis te komen. Al jeuken m’n handen wel om iets te sturen, of weer in m’n oude patroon te vallen door de boel te willen sussen met lieve woordjes naar hem. Maar dat schiet z’n doel weer voorbij, dan komt hij er weer makkelijk mee weg en stel ik me te beschikbaar op.

Ergens wist ik wel waar ik aan begon wat betreft zijn eigen bedrijf en vraag niet veel, maar vind consistentie in afspreken en moeite doen wel erg belangrijk.

Heftig zeg Redrose, alvast heel veel sterkte gewenst! 😘 En jij ook Julus, klinkt niet als een pretje..
Wauw Datertje, wat een heerlijk gevoel is dat he? Ik ken dat gevoel ook, alleen nu na 2 dates voel ik dat niet, maar een vertrouwd en rustig gevoel. Moet nog even voor mezelf nagaan of dat iets positief of negatief is.
Morgen avond zie ik hem weer, heb zin om hem weer te zien en denk dat er ook wel meer gaat gebeuren dit keer, we teasen elkaar via de app in ieder geval wel 😀.
Benieuwd wat het na morgen met mijn gevoel gaat doen.

Viv: je gevoel is voor mij ook herkenbaar vanuit het verleden hoor. Ik had dat vaak bij mannen die alles een beetje in het midden lieten en ik moest gaan "gissen" hoe ze erin stonden. Niet fijn en het maakte me onzeker.

Jules: beterschap, snap dat je nu even iemand mist die er "gewoon" voor je is.
Spannend Vicky, vaak groeit daarmee gevoel of voel je juist dat het niet helemaal past. Ik hoop dat de passie oplaait.

Julia, kijk je uit dat je je ogen niet teveel overbelast uit enthousiasme?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven