Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

16-02-2021 08:27 2986 berichten
Afbeelding

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!

Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.

Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten

Alles mag als het maar met respect is.
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik had het heel leuk, maar nu wordt er net voor de 2de keer een opmerking wordt gemaakt die zo in mijn allergie zit. Politiek en onze gekleurde medelanders afbranden is voor mij een dealbreker, weet niet zo goed hoe hiermee om te gaan.
Balen. Politiek kan een heel gevoelig gespreksonderwerp zijn en er zelfs voor zorgen dat je elkaar niet kunt vinden.
Als een gedachtegoed echt tegen mijn gevoel indruist wordt het lastig. Want daarmee verlies ik dan respect. Hoe is dat voor jou? Het kan de manier waarop je naar iemand kijkt negatief beinvloeden. Het onderwerp mijden is ook niet realistisch. Juist met je partne moet je het over alles kunnen hebben.
Julus schreef:
08-03-2021 22:21
Balen. Politiek kan een heel gevoelig gespreksonderwerp zijn en er zelfs voor zorgen dat je elkaar niet kunt vinden.
Als een gedachtegoed echt tegen mijn gevoel indruist wordt het lastig. Want daarmee verlies ik dan respect. Hoe is dat voor jou? Het kan de manier waarop je naar iemand kijkt negatief beinvloeden. Het onderwerp mijden is ook niet realistisch. Juist met je partne moet je het over alles kunnen hebben.
Ik merk dat het bij mij heel gevoelig ligt...moet hier over nadenken.
Julus schreef:
08-03-2021 22:07
Spannend Vicky, vaak groeit daarmee gevoel of voel je juist dat het niet helemaal past. Ik hoop dat de passie oplaait.

Julia, kijk je uit dat je je ogen niet teveel overbelast uit enthousiasme?
Wel een beetje mijn probleem ja...vorige week maandag ook zo gestart en de rest van de week het geweten 😫

Ik wil het dan af en goed hebben. Er zat vanalles tegen.
Thanks allemaal ❤ hier slaan we ons ook wel weer doorheen.
Julus schreef:
08-03-2021 20:57
Och jee, een allesbepalende uitslag. Dat is zenuwslopend. Ik hoop van harte dat het meevalt! Heb je nu wel ruimte ( in je hoofd) voor een date?
Ik ga voor je duimen iig.
hmm wel een goede vraag. Merkte dat ik er niet echt mee bezig was tot vandaag. Heb wel het idee dat het te combineren valt, mijn "ding", wat de uitslag ook is, zou ook zo maar eens de komende 10 jaar nog niet aan de orde kunnen zijn en gek genoeg geeft me dat ook wel wat rust. Totdat zo'n afspraak dan weer de boot laat schommelen. Ik ben ook niet op zoek naar iemand die me komt verzorgen of opvangen, dat wil ik echt zelf blijven kunnen. Ik heb vooral erg veel zin in vonkjes 😂
Julus schreef:
08-03-2021 21:17
Nee😪
Komt goed hoor. Dit heb ik maanden geleden ook meegemaakt en toen vloog de week ook om.

Ben je zenuwachtig voor het blijven slapen van je vlam? Is zoiets lang geleden?
Zat effe in de berichten bubbel 2 uur. Bizar hoeveel je kan kletsen met iemand.

Ondanks mijn relatie van 6 jaar sta ik echt al jaren droog. Ik had mijn gevoel schijnbaar al zo uitgezet dat ik echt dacht dat ik stuk was.
Dus voor het zoenen was ik echt heel zenuwachtig gisteren. De vraag bleef maar de kop op steken zou ik het nog wel kunnen. Hoe reageert mijn lichaam.

Ik was dan ook zeer blij dat hij het initiatief nam en mijn hemel wat was dat fijn. Alsof mijn lichaam uit een winterslaap van jaren kwam.
Ik kan jullie vertellen er is niks stuk hahaha.

Tuurlijk ben ik zenuwachtig voor zaterdag, de eerste keer is altijd zo hoe noem je dat klunzigachtig.
Maar ik heb het volste vertrouwen dat het helemaal goed gaat komen. We kunnen gelukkig echt over alles praten dus het onderwerp komt regelmatig in de audio voorbij.

Hij is super romantisch dus kaarsjes wijntje muziekje. We gaan er gewoon op een ontspannen manier een geweldige nacht dag van maken.

Ik hoop toch echt dat er niemand mee leest die ik ken hahaha.
Limo76 schreef:
08-03-2021 22:14
Hmm ik had het heel leuk, maar nu wordt er net voor de 2de keer een opmerking wordt gemaakt die zo in mijn allergie zit. Politiek en onze gekleurde medelanders afbranden is voor mij een dealbreker, weet niet zo goed hoe hiermee om te gaan.
Oehhh dat is heftig Limo. Ik had ooit lang geleden een date die Wilders stemde en dat heb ik toen onmiddellijk stop gezet. Dat ligt zo ver van mijn bed dat kan het niet worden.
Dus ik snap wat je bedoeld.

Blijf bij jezelf en je eigen gevoel. Dit kan op den duur echt een dingetje worden vrees ik.
Julia_20 schreef:
08-03-2021 22:26
Wel een beetje mijn probleem ja...vorige week maandag ook zo gestart en de rest van de week het geweten 😫

Ik wil het dan af en goed hebben. Er zat vanalles tegen.
Je blijft nog tobben hé met je ogen. Wanneer zou het allemaal weer een beetje goed moeten zijn?
vicky_1 schreef:
08-03-2021 21:48
Wauw Datertje, wat een heerlijk gevoel is dat he? Ik ken dat gevoel ook, alleen nu na 2 dates voel ik dat niet, maar een vertrouwd en rustig gevoel. Moet nog even voor mezelf nagaan of dat iets positief of negatief is.
Morgen avond zie ik hem weer, heb zin om hem weer te zien en denk dat er ook wel meer gaat gebeuren dit keer, we teasen elkaar via de app in ieder geval wel 😀.
Benieuwd wat het na morgen met mijn gevoel gaat doen.

Viv: je gevoel is voor mij ook herkenbaar vanuit het verleden hoor. Ik had dat vaak bij mannen die alles een beetje in het midden lieten en ik moest gaan "gissen" hoe ze erin stonden. Niet fijn en het maakte me onzeker.

Jules: beterschap, snap dat je nu even iemand mist die er "gewoon" voor je is.
Ik ben ook benieuwd wat het je brengt qua gevoel morgen. Misschien wordt het vuurtje wel helemaal aangewakkerd.
Ik ga mijn laatste slaap lekker audio nog even luisteren en lekker genieten van zijn stem.

Pasen is geregeld we zijn vier dagen samen 🎉🎉🎉

Welterusten allemaal.
Goedemorgen, Datertje heeft jouw date nog een leuke oudere broer die single is haha ? Wat een droomman, heerlijk !

Ik had tijd geleden een man op de chat die een wappie bleek te zijn. Was ik ook direct klaar mee. Hij beweerde dat we binnen 5 jaar allemaal dood zijn door het vaccin. Gelijk afgekapt.

Ik baal er ook vaak van dat iedereen mee kan lezen hier. Had over de date van zaterdag nog wel veel meer willen vertellen, maar ben nu al bang dat ik te herkenbaar ben.
Hahaha Dido nee helaas niet.

Ja hij is ook geweldig. Ik heb een bericht van 23 min ingesproken voor hem voor in het ziekenhuis daar is hij nu even zoet mee. Ik ben nu audio inspreek kampioen. Zal vast niet lang duren hahaha.

Ik heb er echt schijt aan hoor. Dan lezen ze maar lekker mee. Ik ben toch al zo'n open boek.

Wappies onmiddellijk dumpen.
Datertje schreef:
09-03-2021 08:34
Hahaha Dido nee helaas niet.

Ja hij is ook geweldig. Ik heb een bericht van 23 min ingesproken voor hem voor in het ziekenhuis daar is hij nu even zoet mee. Ik ben nu audio inspreek kampioen. Zal vast niet lang duren hahaha.

Ik heb er echt schijt aan hoor. Dan lezen ze maar lekker mee. Ik ben toch al zo'n open boek.

Wappies onmiddellijk dumpen.
Zit je dan 23 minuten aan 1 stuk over jezelf te praten?
Goedemorgen Hogrider,

Je moet het zien als een telefoongesprek. Dus je vraagt iets aan de ander en je geeft antwoord op zijn vragen. Een dynamisch gesprek maar dan met pauzes.
Nooit gedaan?

Het mooie van deze manier van communiceren is dat je echt goed luistert naar iemand, omdat je er weer op wilt reageren.
Jullie houden de vaart er goed in Datertje. Als het zo doorgaat woon je na Pasen samen😃😁

Ik spreek eigenlijk nooit een audiobericht in. Is dat niet gek om te doen, omdat je feitelijk tegen jezelf zit te praten?

Dido, ik denk dat het wel mee zal vallen met herkenning. Je kunt ook details weglaten of wat verdraaien als je het toch kwijt wil.
Datertje schreef:
09-03-2021 08:44
Goedemorgen Hogrider,

Je moet het zien als een telefoongesprek. Dus je vraagt iets aan de ander en je geeft antwoord op zijn vragen. Een dynamisch gesprek maar dan met pauzes.
Nooit gedaan?

Het mooie van deze manier van communiceren is dat je echt goed luistert naar iemand, omdat je er weer op wilt reageren.
Oh op die manier! Ik begreep al niet helemaal hoe dat dan ging. Goede tip, ga ik ook eens uitproberen!
Julus schreef:
09-03-2021 08:49
Jullie houden de vaart er goed in Datertje. Als het zo doorgaat woon je na Pasen samen😃😁

Ik spreek eigenlijk nooit een audiobericht in. Is dat niet gek om te doen, omdat je feitelijk tegen jezelf zit te praten?

Dido, ik denk dat het wel mee zal vallen met herkenning. Je kunt ook details weglaten of wat verdraaien als je het toch kwijt wil.
Ik had het ook nog nooit gedaan. Mijn eerste bericht was 1.21 min. Het is in het begin super raar. Net als teams zit je ook tegen een scherm aan te praten.
Het mooie is dus dat je echt gaat luisteren naar elkaar. Je kan dingen zeggen zonder dat je onderbroken wordt.
Plus dat ik graag zijn stem hoor. Vooral als hij moet lachen.

Inmiddels lukt het mij nu prima. Ik ga de hond uitlaten en zet hem aan.

Nee hoor samenwonen is niet aan de orde. Daar ben ik heel duidelijk in geweest. Hij heeft nog jonge kids en ik lever mijn flat echt niet in. Een ezel stoot zijn teen ding.

Het zal echt wel effe doorbijten zijn soms als we elkaar even niet kunnen zien. Maar dat maakt het dan ook 100 keer leuker om elkaar te zien.
anoniem_399709 wijzigde dit bericht op 09-03-2021 09:00
0.09% gewijzigd
Hogrider schreef:
09-03-2021 08:51
Oh op die manier! Ik begreep al niet helemaal hoe dat dan ging. Goede tip, ga ik ook eens uitproberen!
Gewoon doen en dan komt er vanzelf een hele leuke manier van communiceren opgang.
Oh hij heeft nog jonge kinderen? Geen probleem mee? Als hij co- ouderschap heeft dan heb je een halve week samen als je zou willen. Dat scheelt wel.

Wel een leuke afleiding tijdens de hond uitlaten, zo'n bericht inspreken. Maar ik zou toch de voorkeur hebben voor een echt telefoongesprek. Ik neem aan dat jullie ook bellen?
RedRoseThorn schreef:
08-03-2021 22:35
hmm wel een goede vraag. Merkte dat ik er niet echt mee bezig was tot vandaag. Heb wel het idee dat het te combineren valt, mijn "ding", wat de uitslag ook is, zou ook zo maar eens de komende 10 jaar nog niet aan de orde kunnen zijn en gek genoeg geeft me dat ook wel wat rust. Totdat zo'n afspraak dan weer de boot laat schommelen. Ik ben ook niet op zoek naar iemand die me komt verzorgen of opvangen, dat wil ik echt zelf blijven kunnen. Ik heb vooral erg veel zin in vonkjes 😂
Dat snap ik!
Heel veel sterkte vandaag.
Limo76 schreef:
08-03-2021 22:14
Wat balen. Zou voor mij het einde zijn, want raakt me nogal persoonlijk.
@viv ; gezien je eerdere ervaring ben ik bang dat dit blijft gebeuren. Goed dat je het benoemd hebt. Kies altijd voor jezelf, wanneer je, je te veel moet aanpassen word je er niet gelukkig van. :hug:

Ook meegemaakt, en het sloopt je uiteindelijk gewoon. Toen het over was kon hij het allemaal wel, maar was mijn vertrouwen in hem op.
dido68 schreef:
09-03-2021 08:08

Ik had tijd geleden een man op de chat die een wappie bleek te zijn. Was ik ook direct klaar mee. Hij beweerde dat we binnen 5 jaar allemaal dood zijn door het vaccin. Gelijk afgekapt.
Het lijkt wel of het aantal mensen dat gelooft in complottheorieën ed drastisch is gegroeid. Een vriend die er ook heilig van overtuigd is. Laat die ook maar een beetje in zijn sop gaar koken. Als potentiële partner wordt iemand met die gedachte gang ook helemaal niets.
Julus schreef:
09-03-2021 09:56

Wel een leuke afleiding tijdens de hond uitlaten, zo'n bericht inspreken. Maar ik zou toch de voorkeur hebben voor een echt telefoongesprek. Ik neem aan dat jullie ook bellen?
Ik kan me er ook niet helemaal een voorstelling bij maken. Vooral niet zulke lange berichten, dat is wel heel veel tekst dan. :-D

Ooit bijna twee honden mee naar huis genomen omdat iemand zo stoïcijns doorliep al bellend dat diegene niet doorhad dat haar hond achter mij aan ging. :P :facepalm:
We zijn erover in gesprek, het is gelukkig niet zo erg dat hij Wilders stemt of FVD.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven