Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

dinsdag 16 februari 2021 om 08:27

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!
Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.
Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten
Alles mag als het maar met respect is.
dinsdag 9 maart 2021 om 10:58
Nou meer dat dat op termijn niet vol te houden is, lijkt mij. Mijn exen werken (hard) en ik zelf ook en we kunnen en mogen niet de hele dag met onze telefoon bezig zijn. Dit verwacht ik ook niet. Ik zou er wat onrustig van worden.
Maar bedoel hier verder niets mee Datertje. Heerlijk op de roze wolk blijven hoor en er zo lang mogelijk van genieten.
Maar bedoel hier verder niets mee Datertje. Heerlijk op de roze wolk blijven hoor en er zo lang mogelijk van genieten.

dinsdag 9 maart 2021 om 11:53
Hij heeft co maar ik heb er ook nog een thuis. Onze weekenden lopen niet synchroon dat gaan we wel regelen. Dan hebben we een keer in de twee weken in weekend. Ik wil voorlopig niet in beeld bij zijn kids mijn dochter kan straks zelf kiezen hoe ze ermee wil dealen. Als het voor haar niet hoeft respecteer ik dit.Julus schreef: ↑09-03-2021 09:56Oh hij heeft nog jonge kinderen? Geen probleem mee? Als hij co- ouderschap heeft dan heb je een halve week samen als je zou willen. Dat scheelt wel.
Wel een leuke afleiding tijdens de hond uitlaten, zo'n bericht inspreken. Maar ik zou toch de voorkeur hebben voor een echt telefoongesprek. Ik neem aan dat jullie ook bellen?
We hebben er heel bewust voor gekozen om onze kids hier voorlopig buiten te houden.
We hebben net nog 1 5 gebeld. Hij was net thuis van de ingreep.

dinsdag 9 maart 2021 om 11:55
Dat kan bij ons ook niet op het werk. Als ik dienst heb ben ik druk. Dit geldt voor hem ook dan is het af en toe een klein berichtje. Of hij maakt een audio die ik dan op weg naar huis kan luisteren.dido68 schreef: ↑09-03-2021 10:58Nou meer dat dat op termijn niet vol te houden is, lijkt mij. Mijn exen werken (hard) en ik zelf ook en we kunnen en mogen niet de hele dag met onze telefoon bezig zijn. Dit verwacht ik ook niet. Ik zou er wat onrustig van worden.
Ik ben veel thuis aan het werk en hij ook dus nu hebben we nog mazzel.

dinsdag 9 maart 2021 om 12:09
Dat allesoverweldigende gevoel van geen genoeg van elkaar krijgen en helemaal in elkaar opgeslokt worden?
Wat ik zelf overigens niet altijd even fijn vind, soort controle verlies, laat het maar wat langzamer gaan

Geniet er maar van hoor Datertje! Gewoon heerlijk dat het zo wederzijds is toch.

dinsdag 9 maart 2021 om 12:53
Bedoel je het latten dat we dat al besproken hadden?
Ja ik denk dat je dat beter gelijk op tafel kan gooien toch. Het kan zo zijn dat iemand daar hele andere ideeën over heeft en dan loopt je als nog ergens spaak en dat is niet wat ik wil.
Ik denk ook niet dat je mij als voorbeeld moet nemen met hoe het zou moeten gaan, hahaha
Het is echt veel normaler om het rustig aan te doen. Ik heb mijn soulmate gevonden (zo lijkt het) we zeiden ook aan de foon tegelijk het lijkt wel of ik een tweede mezelf heb gevonden. We zitten er allebei hetzelfde in en dan wordt alles heel makkelijk bespreekbaar. We weten ook echt beiden heel goed dat het pril is en dat er iets kan gebeuren dat we misschien niet overwinnen. We willen er allebei het meest fantastische uithalen en de instelling is om dit nog jaren te mogen doen met elkaar. Mocht dit niet lukken dan hebben we er alles aan gedaan.
Dat het bij een ieder weer anders verloopt is toch heel normaal. Gelukkig maar een hele wereld vol Datertjes kunnen we echt niet aan beginnen. Ik snap dat het voor velen misschien als veel en snel overkomt, dat is oke.
Ik functioneer hier echt het beste mee. Ik wil niet op mijn nagels bijten tot ik eindelijke een berichtje binnen krijg of alle koeien al gezien hebben voor we bij date 3 zijn. Dit voelt voor mij echt als thuis komen en daar geniet ik echt super van. Er waar het gaat eindigen zien we vanzelf wel. Genieten is mijn motto.

dinsdag 9 maart 2021 om 12:58
Ik heb gelukkig thuis ook nog een leven wat gewoon doorgaat. Ik zit vanavond heerlijk met dochter op de bank tv te kijken. Het huishouden en de hond het gaat allemaal door alleen straal ik nu meer en kan ik de hele wereld aan. Het idee dat er iemand is die aan mij denkt en daar blij van wordt en die af en toe lekker even de aandacht opzoekt en waar ik dus heerlijk mee kan lullen. Ja daar kikker ik van op. Ik voel mij nu niet alleen maar moeder en werkende vrouw maar ook begeerd en ik denk dat we dat uiteindelijk allemaal willen toch?Orbifolia schreef: ↑09-03-2021 12:09Dat allesoverweldigende gevoel van geen genoeg van elkaar krijgen en helemaal in elkaar opgeslokt worden?
Wat ik zelf overigens niet altijd even fijn vind, soort controle verlies, laat het maar wat langzamer gaan![]()
Geniet er maar van hoor Datertje! Gewoon heerlijk dat het zo wederzijds is toch.

dinsdag 9 maart 2021 om 13:16
Hi,
Wat schrijven weer volop ... leuk !
@ Datertje ... je hebt het helemaal te pakken hé... zo leuk
. Ik ben met je eens dat je dingen gewoon uitgesproken moet hebben betreft verwachtingen en hoe je in een relatie staat.
Ik ben volop aan het appen met mijn date, ik merk gewoon dat ik heel voorzichtig ben geworden in het communiceren. Vind het wel spannend ook .... nog een paar dagen en treffen wij elkaar ook.
Fijne dag .
Wat schrijven weer volop ... leuk !
@ Datertje ... je hebt het helemaal te pakken hé... zo leuk

Ik ben volop aan het appen met mijn date, ik merk gewoon dat ik heel voorzichtig ben geworden in het communiceren. Vind het wel spannend ook .... nog een paar dagen en treffen wij elkaar ook.
Fijne dag .

dinsdag 9 maart 2021 om 13:43
Ik weet oprecht niet of ik dat nog wil, echt niet. Misschien over een aantal jaar, misschien over tien jaar, maar nu wil ik juist even helemaal niemand om rekening mee te houden.Datertje schreef: ↑09-03-2021 12:58Ik heb gelukkig thuis ook nog een leven wat gewoon doorgaat. Ik zit vanavond heerlijk met dochter op de bank tv te kijken. Het huishouden en de hond het gaat allemaal door alleen straal ik nu meer en kan ik de hele wereld aan. Het idee dat er iemand is die aan mij denkt en daar blij van wordt en die af en toe lekker even de aandacht opzoekt en waar ik dus heerlijk mee kan lullen. Ja daar kikker ik van op. Ik voel mij nu niet alleen maar moeder en werkende vrouw maar ook begeerd en ik denk dat we dat uiteindelijk allemaal willen toch?
Maar goed, ik date nu daarom ook niet. Ben er echt niet aan toe.
Wanneer je wel op zoek bent dan ben ik het met je eens . Dan wil je niet moeten wachten op reactie of onzeker zijn, maar gewoon op één lijn zitten en samen enthousiast zijn. Daarom zeg ik ook, geniet er van

dinsdag 9 maart 2021 om 16:15
Haha ik hoop het ook, we gaan het zien.
Liefst schreeuw ik van de daken af, dat ik een leuke date heb maar ik durf het ook niet.
Behalve hier op het forum, weet niemand het... bij mijn vorige dates wisten al mijn vriendinnen het. Ik durf nergens meer op te hopen ....
Maar het is een superleuke man mijn date

Tot zover, geniet er lekker van @ Daterje.
Fijne avond allen...
dinsdag 9 maart 2021 om 16:39
Ik bewaak soms wat slecht mijn grenzen.
Net even naar de opticien/optometrist geweest. Wilde even wat raad qua zicht. Zicht gaat vooruit. Dus ik zie meer door mijn glazen. Maar die vertaling/verwerking loopt nog niet gesmeerd plus afwijking. Dus dat maakt dat scherpe dingen ook levendiger worden.
Moet opletten dat regelmatig van mijn scherm af ga.
dinsdag 9 maart 2021 om 18:08
Herkenbaar Julia! Zodra je, je weer iets beter voelt twee stappen te hard gaan waardoor je er drie terug moet zetten.
Goed oppassen hoor. Je zicht is een kostbaar goed.
Als ik het goed lees moet je dus eigenlijk wennen aan dat je meer gaat zien zo? Nieuwe of sterkere prikkels verwerken? Dan zal je vast moe zijn einde van de dag.
Als ik het goed lees moet je dus eigenlijk wennen aan dat je meer gaat zien zo? Nieuwe of sterkere prikkels verwerken? Dan zal je vast moe zijn einde van de dag.
dinsdag 9 maart 2021 om 19:02
Zoiets... ingewikkeld verhaal.Orbifolia schreef: ↑09-03-2021 18:08Herkenbaar Julia! Zodra je, je weer iets beter voelt twee stappen te hard gaan waardoor je er drie terug moet zetten.
Beetje uitleg ook gekregen over die percentages en dat dat niks zegt over je glazen. Dus je percentage gaat omhoog met dezelfde glazen in mijn geval van bijv 50% naar 60%.
Maar heb ook nog te maken met het bewegende beeld van de afwijking waaraan ik geopereerd ben. Dat moet ook minder worden.

woensdag 10 maart 2021 om 07:16
woensdag 10 maart 2021 om 08:36
Nou, gisteren 3e date gehad hij kwam naar mij thuis. Het is echt een hele fijne, lieve man maar ik voel dat ik niet verliefd ga worden. Het is allemaal iets te correct ofzo, terwijk ik juist echt van de zelfspot ben. Ook merk ik vaak dat ik geur belangrijk vind, ik vind hem alles behalve lekker ruiken. Niet onhygiënisch, maar voor mij geen prettige lichaamsgeur.
In ieder geval fijn om die duidelijkheid voor mezelf te hebben, nu alleen nog tegen hem vertellen. Vind ik zó verschrikkelijk, iemand teleurstellen. Ik merk ook dat hij wel gevoelens voor mij begint te ontwikkelen, dat maakt het extra lastig.
Enfin, vandaag toch mijn moed bij elkaar rapen en hem opbellen. Heb vaak aan de andere kant gestaan; degene die gedumpt werd. Nu ben ik de boeman een keer
.
In ieder geval fijn om die duidelijkheid voor mezelf te hebben, nu alleen nog tegen hem vertellen. Vind ik zó verschrikkelijk, iemand teleurstellen. Ik merk ook dat hij wel gevoelens voor mij begint te ontwikkelen, dat maakt het extra lastig.
Enfin, vandaag toch mijn moed bij elkaar rapen en hem opbellen. Heb vaak aan de andere kant gestaan; degene die gedumpt werd. Nu ben ik de boeman een keer
woensdag 10 maart 2021 om 08:46
Datertje ik zit in de 'boos' fase. We hebben geen contact en heb daar ook geen zin in maar vannacht lag ik me weer in te beelden dat hij een bericht zou sturen en ik hem dan vet zijn zaligheid zou geven.
Maar dat helpt niet bij dat soort mannen. Hij kloeg heel vaak over zijn exen hoe goed hij voor hen was en hoe zij 'zomaar uit het niets' boos konden zijn op hem. Dat hij altijd bitchen treft.
Hij beseft niet eens dat hij vrouwen respectloos behandelt als hij over hun grens gaat en daarover dan ook nog gaat liegen. En dat zij zich daarnaar dan gaan gedragen tegenover hem. Bij mij ging het over zijn omgang met andere vrouwen.
Maar dat helpt niet bij dat soort mannen. Hij kloeg heel vaak over zijn exen hoe goed hij voor hen was en hoe zij 'zomaar uit het niets' boos konden zijn op hem. Dat hij altijd bitchen treft.
Hij beseft niet eens dat hij vrouwen respectloos behandelt als hij over hun grens gaat en daarover dan ook nog gaat liegen. En dat zij zich daarnaar dan gaan gedragen tegenover hem. Bij mij ging het over zijn omgang met andere vrouwen.

woensdag 10 maart 2021 om 08:50
Als het er niet is dan is het er niet. Jammer maar fijn dat het nu duidelijk is.vicky_1 schreef: ↑10-03-2021 08:36Nou, gisteren 3e date gehad hij kwam naar mij thuis. Het is echt een hele fijne, lieve man maar ik voel dat ik niet verliefd ga worden. Het is allemaal iets te correct ofzo, terwijk ik juist echt van de zelfspot ben. Ook merk ik vaak dat ik geur belangrijk vind, ik vind hem alles behalve lekker ruiken. Niet onhygiënisch, maar voor mij geen prettige lichaamsgeur.
Enfin, vandaag toch mijn moed bij elkaar rapen en hem opbellen. Heb vaak aan de andere kant gestaan; degene die gedumpt werd. Nu ben ik de boeman een keer.
Ja geur is zooooo belangrijk daar kan iemand in 3 sec op afgekeurd worden.
Succes met vertellen vandaag, dat zijn idd niet de leukste belletjes.

woensdag 10 maart 2021 om 09:01
Attra dat klinkt echt niet fijn. Het zegt altijd wel iets over hoe mannen maar ook vrouwen over hoe ze uit elkaar zijn gegaan.
Als hij over je grens is gegaan dan houdt het op. Ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen.
Ik vind het zo rot voor je. Jullie hadden het zo leuk samen.
Hoe is het nu op je werk?
Dikke
Als hij over je grens is gegaan dan houdt het op. Ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen.
Ik vind het zo rot voor je. Jullie hadden het zo leuk samen.
Hoe is het nu op je werk?
Dikke

woensdag 10 maart 2021 om 09:38
Gm,
@ Vicky_1 jammer is dat dan hé.... als je voelt dat het hem niet gaat worden. Dan kan je beter eerlijk zeggen. Succes met bellen ...
Ooit komt die leuke man wel, waar je die klik mee hebt.
@ Attraverso ik heb iets gemist en ik kan nergens teruglezen wat er precies gebeurd is. Hij heeft gelogen ? Over wat ? Hoop dat je zsm hier over heen komt.
Gisteren voor het eerst met mijn date niet geappt, apart ff aankijken hoe dit gaat lopen
.
Ik zit niet meer op de datingapp, maar ik heb wel gezien dat hij online op de datingapp geweest is. ( zelf ook even ingelogd ) . Hij heeft hiervoor nooit op een datingapp gezeten, dus ik denk dat hij een heleboel kansen ziet op de app. Een nieuwe wereld gaat er open, waarschijnlijk praat hij met meerdere dames .
Tot zover, ik ga lekker ff hardlopen.
Fijne dag.
@ Vicky_1 jammer is dat dan hé.... als je voelt dat het hem niet gaat worden. Dan kan je beter eerlijk zeggen. Succes met bellen ...
Ooit komt die leuke man wel, waar je die klik mee hebt.
@ Attraverso ik heb iets gemist en ik kan nergens teruglezen wat er precies gebeurd is. Hij heeft gelogen ? Over wat ? Hoop dat je zsm hier over heen komt.
Gisteren voor het eerst met mijn date niet geappt, apart ff aankijken hoe dit gaat lopen

Ik zit niet meer op de datingapp, maar ik heb wel gezien dat hij online op de datingapp geweest is. ( zelf ook even ingelogd ) . Hij heeft hiervoor nooit op een datingapp gezeten, dus ik denk dat hij een heleboel kansen ziet op de app. Een nieuwe wereld gaat er open, waarschijnlijk praat hij met meerdere dames .
Tot zover, ik ga lekker ff hardlopen.
Fijne dag.

woensdag 10 maart 2021 om 11:26
Attra, ik denk te begrijpen waar het hem in zit en aangezien mensen niet ( zomaar) veranderen, lijkt het me beter als je het laat zitten. Want dit blijft dan zo en daar liegt hij ook nog over. Erg jammer, maar beter nu dan later.
Vicky, geur is voor mij een hele belangrijke graadmeter. Als iemand " zuur" ruikt dan is het totaal geen match. Dan voel je weerstand bij het idee dat je hem moet aanraken. Helaas!
Roos, een dagje geen contact is op zich niet gek. Maar een verandering in patroon is vaak wel veelzeggend. Jullie hebben een date dit weekend, dus ik zou de komende dagen kijken hoe je je er bij voelt, mocht hij stil blijven.
Hier gaat het redelijk. Kotsmisselijk van bijwerking medicatie en ik slik pijnstillers. Maar verder valt het me mee.
Vicky, geur is voor mij een hele belangrijke graadmeter. Als iemand " zuur" ruikt dan is het totaal geen match. Dan voel je weerstand bij het idee dat je hem moet aanraken. Helaas!
Roos, een dagje geen contact is op zich niet gek. Maar een verandering in patroon is vaak wel veelzeggend. Jullie hebben een date dit weekend, dus ik zou de komende dagen kijken hoe je je er bij voelt, mocht hij stil blijven.
Hier gaat het redelijk. Kotsmisselijk van bijwerking medicatie en ik slik pijnstillers. Maar verder valt het me mee.

woensdag 10 maart 2021 om 12:43
Iemand die "zuur" ruikt heeft vaak een wasmachine die niet goed spoelt. Ik ruik dat zelf heel snel maar veel mensen ook niet.
Mij valt vaak op dat vrouwen van mijn eigen leeftijd meestal naar niks ruiken, dus geen eigen geur meer lijken te hebben. Eigenlijk in tegenstelling tot 20 jaar jongere vrouwen.
Mij valt vaak op dat vrouwen van mijn eigen leeftijd meestal naar niks ruiken, dus geen eigen geur meer lijken te hebben. Eigenlijk in tegenstelling tot 20 jaar jongere vrouwen.