Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

dinsdag 16 februari 2021 om 08:27

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!
Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.
Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten
Alles mag als het maar met respect is.
woensdag 10 maart 2021 om 12:49
Ik ruik altijd naar Chanel mademoiselleAntoon69 schreef: ↑10-03-2021 12:43Iemand die "zuur" ruikt heeft vaak een wasmachine die niet goed spoelt. Ik ruik dat zelf heel snel maar veel mensen ook niet.
Mij valt vaak op dat vrouwen van mijn eigen leeftijd meestal naar niks ruiken, dus geen eigen geur meer lijken te hebben. Eigenlijk in tegenstelling tot 20 jaar jongere vrouwen.

woensdag 10 maart 2021 om 16:00

Ik vind het vooral ook vervelend als iemand te veel parfum gebruikt. Te sterk vind ik nooit lekker, liever een beetje naturel.
Toch jammer dat het zo loopt Attra.. herken die boze dromen wel, even zeggen wat je wil zeggen. Als het je dwars zit komt het er in je onderbewuste vanzelf uit.

woensdag 10 maart 2021 om 16:29
Haha ik hing regelmatig bij mijn ex in zijn nek. En dacht ik yesss... Eigen geur was dat.

woensdag 10 maart 2021 om 18:36
Hebben jullie het dan over lichaamsgeur, of meer de geur van wasmiddel / parfum die de persoon gebruikt? Ik zou eigenlijk niet weten hoe mensen anders dan dat 'ruiken', maar dat kan ook zijn omdat ik dus al echt in geen jaren meer intiem ben geweest met iemand..
Wat ik overigens wel echt steeds meer begin te missen. Niet eens seks, maar meer gewoon fijn knuffelen. En misschien nog wel meer dan dat : iemand waarvoor jij prioriteit bent, en vice versa. Als dertig jarige man merk ik toch dat mensen om me heen (vrienden, maar ook mijn zussen) toch allemaal steeds drukker zijn met hun eigen leven. Terecht hoor, maar zoals nu zou het toch wel eens fijn zijn als er echt iemand bijvoorbeeld echt eens interesse toont, vraagt hoe het met je gaat na bijvoorbeeld een jaar thuis werken, dat soort dingen. Gewoon dat je je telefoon pakt en dat je op je beginscherm een paar berichtjes ziet van die ene speciale persoon.
Heb dat echt al in geen jaren meer gehad, zou echt tof zijn om weer eens mee te maken. Ik haal maar energie uit de verhalen van Datertje haha.
Wat ik overigens wel echt steeds meer begin te missen. Niet eens seks, maar meer gewoon fijn knuffelen. En misschien nog wel meer dan dat : iemand waarvoor jij prioriteit bent, en vice versa. Als dertig jarige man merk ik toch dat mensen om me heen (vrienden, maar ook mijn zussen) toch allemaal steeds drukker zijn met hun eigen leven. Terecht hoor, maar zoals nu zou het toch wel eens fijn zijn als er echt iemand bijvoorbeeld echt eens interesse toont, vraagt hoe het met je gaat na bijvoorbeeld een jaar thuis werken, dat soort dingen. Gewoon dat je je telefoon pakt en dat je op je beginscherm een paar berichtjes ziet van die ene speciale persoon.
Heb dat echt al in geen jaren meer gehad, zou echt tof zijn om weer eens mee te maken. Ik haal maar energie uit de verhalen van Datertje haha.

woensdag 10 maart 2021 om 19:22

woensdag 10 maart 2021 om 20:10
Ik snap helemaal wat je bedoelt... Ik dacht ik mis niks. Ik heb alles wat mijn hartje begeerde. Nu weet ik pas wat ik gemist heb. Zo fijn om te weten dat er iemand aan mij denkt en mij wilt zien en een countdown app installeert om te zien hoeveel uur nog tot zaterdag.Sodermalm schreef: ↑10-03-2021 18:36Hebben jullie het dan over lichaamsgeur, of meer de geur van wasmiddel / parfum die de persoon gebruikt? Ik zou eigenlijk niet weten hoe mensen anders dan dat 'ruiken', maar dat kan ook zijn omdat ik dus al echt in geen jaren meer intiem ben geweest met iemand..
Het is zo fijn om als je denkt ik ga contact zoeken dat er al een appje staat. We vandaag als het kon even belde.
Wat jij ook zegt het is niet eens de seks maar het straks weer wakker worden naast iemand zijn warme lijf. Hij weet ook precies hoe zijn lief moet verwennen (niet op zo'n slijmerige manier maar) omdat hij er zelf ook van geniet.
Nog 74,31 uur.
Speciaal voor jou:

woensdag 10 maart 2021 om 20:46
We kunnen er zelf gelukkig ook heel hard om lachen. Verliefde pubers... En alles zo lekker stiekem hahaha. Nog geen verplichtingen. Met Pasen is hij hier. Kunnen we drie dagen in bed blijven als we willen.
Ik kan mij ook niet herinneren dat ik dit gevoel ooit heb gehad.
woensdag 10 maart 2021 om 20:52
uitslag krijg ik pas over een paar weken.Datertje schreef: ↑10-03-2021 07:16Gelukkig Limo het zou zo zonde zijn geweest. Nu weer verder met genieten van elkaar.
Julus hoe is het bij jou? Ik hoop dat de pijn minder is geworden inmiddels.
Ik vind het toch bizar dat hij niks meer heeft laten horen.
Attra hoe is het bij jou?
Red hoe was de uitslag?
Was wel een fijne dag. Mijn moeder was mee en we hebben ook gewoon lopen ginnegappen en gelachen. (Beetje onze manier van dit soort vreselijke dagen doorkomen) vandaag wel echt gewoon kapot. Stiekem op de fiets in de regen nog even schaamteloos keihard gehuild.