Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

16-02-2021 08:27 2986 berichten
Afbeelding

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!

Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.

Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten

Alles mag als het maar met respect is.
fladder schreef:
10-03-2021 21:12
Ik zit dus op paiq, en ik weet niet hoor. Alle mannen lijken op elkaar, en ze heten ook allemaal hetzelfde. Hollandse jaren ‘70/‘80 namen.

Ik denk dat datertje de leukste er al uit heeft gevist :)
Whawhawha sorry!!
Lief viste eigenlijk mij eruit :love:
Julus schreef:
10-03-2021 20:58
Datertje dat zou ik zolang mogelijk, zoniet voor altijd zo houden. Geen verplichtingen. De hele dynamiek wordt anders zodra er kleine kinderen bij komen. Dan moet je ineens mee naar speeltuinen enzo.
Neeeeeeeeeeeeeee geen speeltuin voor mij meer.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
10-03-2021 20:58
Datertje dat zou ik zolang mogelijk, zoniet voor altijd zo houden. Geen verplichtingen. De hele dynamiek wordt anders zodra er kleine kinderen bij komen. Dan moet je ineens mee naar speeltuinen enzo.
Denk ik ook altijd. Maar veel mensen daten ook omdat ze niet alleen kunnen zijn of voor een betere positie (meer spullen, deel van kosten, luxer leven) en niet om het oprecht gezellig te hebben.
lacasa wijzigde dit bericht op 10-03-2021 22:03
4.02% gewijzigd
Fout.
lacasa wijzigde dit bericht op 10-03-2021 22:03
97.70% gewijzigd
Fout.
fladder schreef:
10-03-2021 21:12
....Alle mannen lijken op elkaar, en ze heten ook allemaal hetzelfde. Hollandse jaren ‘70/‘80 namen.
.....
Beter dan Fladder :D

Maar ik heb inderdaad ook zo"n naam
LaCasa schreef:
10-03-2021 22:01
Denk ik ook altijd. Maar veel mensen daten ook omdat ze niet alleen kunnen zijn of voor een betere positie (meer spullen, deel van kosten, luxer leven) en niet om het oprecht gezellig te hebben.
Gelukkig heb ik alles voor elkaar. Ik ga mijn stekkie echt niet meer opgeven. Ik heb mijn me time echt nodig zeker als ik straks weer ga studeren.

Tuurlijk zal het gevoel echt af en toe de kop opsteken dat je liever meer samen wilt zijn, maar dat zit er voorlopig echt niet in.

Het wordt straks als mijn dochter uitvliegt en mijn hond er niet meer is, wel makkelijker om elkaar wat meer te zien.

Eerst maar eens kijken of we op alle vlakken passen en onwijs genieten van elkaar.
Slim hoor.
Een realistische instelling. Samenzijn gaat ook eigenlijk alleen over genieten en zodra het meer ergernis is, is het tijd om te stoppen. Zeker als je geen gezamenlijk bezit hebt is uit elkaar gaan vrij makkelijk als het niet werkt.
Roos, heb je weer contact gehad met date?

En Datertje nog maar 2 dagen! Benieuwd of het al vertrouwd voelt die 2de date.
Nog 59 uur.

Ja heel vertrouwd gewoon zo zin in om bij hem te zijn. We gaan er een super romantische avond nacht dag van maken.
Goedemorgen !
Julus, voel je je al wat beter ? Niet meer zo misselijk ?
Sodermalm schreef:
10-03-2021 18:36
Hebben jullie het dan over lichaamsgeur, of meer de geur van wasmiddel / parfum die de persoon gebruikt? Ik zou eigenlijk niet weten hoe mensen anders dan dat 'ruiken', maar dat kan ook zijn omdat ik dus al echt in geen jaren meer intiem ben geweest met iemand..

Wat ik overigens wel echt steeds meer begin te missen. Niet eens seks, maar meer gewoon fijn knuffelen. En misschien nog wel meer dan dat : iemand waarvoor jij prioriteit bent, en vice versa. Als dertig jarige man merk ik toch dat mensen om me heen (vrienden, maar ook mijn zussen) toch allemaal steeds drukker zijn met hun eigen leven. Terecht hoor, maar zoals nu zou het toch wel eens fijn zijn als er echt iemand bijvoorbeeld echt eens interesse toont, vraagt hoe het met je gaat na bijvoorbeeld een jaar thuis werken, dat soort dingen. Gewoon dat je je telefoon pakt en dat je op je beginscherm een paar berichtjes ziet van die ene speciale persoon.

Heb dat echt al in geen jaren meer gehad, zou echt tof zijn om weer eens mee te maken. Ik haal maar energie uit de verhalen van Datertje haha.
Intimiteit mis je...
Dat is ook mooiste aan een connectie met een persoon. Liefde
Datertje schreef:
11-03-2021 10:39
Nog 59 uur.

Ja heel vertrouwd gewoon zo zin in om bij hem te zijn. We gaan er een super romantische avond nacht dag van maken.
😆
dido68 schreef:
11-03-2021 10:42
Goedemorgen !
Julus, voel je je al wat beter ? Niet meer zo misselijk ?
Hoi Dido! Hoe is het daar?
Ik ben nog niet de oude. Misselijkheid iets minder maar nog steeds pijn.
Ik volg de soap rondom Andre Hazes en zijn breuk met Mo en zijn zo goed als zeker nieuwe liefde. Echt🙄
Ilovefairytales schreef:
11-03-2021 10:46
Intimiteit mis je...
Dat is ook mooiste aan een connectie met een persoon. Liefde
Precies :)!

Echt absoluut niet om zielig te doen hoor. Maar soms vraag ik me wel eens af... of ik dat nog wel kan. Ik ben dat echt al jaren niet meer gewend.
Sinds de meeste van mijn vrienden kinderen / partner enzo hebben is het contact ook wel oppervlakkiger geworden. Niet per sé minder, maar wel oppervlakkiger.

Zou wel echt tof zijn om dat weer eens te hebben met een leuke vrouw... Ik denk dat mijn ''probleem'' om iemand te vinden niet per se zit bij oppervlakkige aandacht / uiterlijk, maar meer het krijgen van de juiste connectie. Op de een of andere manier heb ik dat al jaren niet gehad. Maar fingers crossed !
Datertje schreef:
10-03-2021 20:10
Ik snap helemaal wat je bedoelt... Ik dacht ik mis niks. Ik heb alles wat mijn hartje begeerde. Nu weet ik pas wat ik gemist heb. Zo fijn om te weten dat er iemand aan mij denkt en mij wilt zien en een countdown app installeert om te zien hoeveel uur nog tot zaterdag.

Het is zo fijn om als je denkt ik ga contact zoeken dat er al een appje staat. We vandaag als het kon even belde.

Wat jij ook zegt het is niet eens de seks maar het straks weer wakker worden naast iemand zijn warme lijf. Hij weet ook precies hoe zijn lief moet verwennen (niet op zo'n slijmerige manier maar) omdat hij er zelf ook van geniet.

Nog 74,31 uur.
Speciaal voor jou:

:jump: :jump:
Haha dit is wel heel aandoenlijk. Leuk om deze fase mee te lezen !
Balen Julus..
Ik volg het ook van Hazes haha.

Met mij gaat het wel dankje. Geen nieuwe dates of matches nog.
Ff rust voor zolang het duurt.
Julus schreef:
11-03-2021 10:51
Ik volg de soap rondom Andre Hazes en zijn breuk met Mo en zijn zo goed als zeker nieuwe liefde. Echt🙄
Haha, ik volg het niet. Maar Sarah van Soelen even opgezocht, weer een dertien uit een dozijn vrouw, zo op het eerste gezicht. ;)
Dag allen...

@ Julus hoop dat het beter gaat met je.

@ Sodermalm, op een gegeven moment mis je toch die dingen. Iemand die aan je denkt, of gewoon een knuffelmoment. Ik hoop echt dat je op korte termijn iemand leuks tegenkomt.

Gisteren met mijn date contact gehad, hij verheugt zich op zondag:)
Ik ben zijn eerste date via een datingapp.... en hij vind het best spannend:) zo leuk ....

@ Datertje .. lekker de uren aan het aftellen :jump: genieten gewoon.

Tot zover... fijne dag :redrose:
54.8 :cheer:

Hahaha we zeggen het ook de hele tijd tegen elkaar dat we echt verliefde pubers zijn.
Cute😊

Het is ook wel fijn dat tussen alle relatie ellende er ook mensen de liefde vinden.
De storm buiten lijkt iets te zeggen 😆
Sodermalm jij slaat nou :bonk: dat is wat ik ook miste in gesprekken. De verbinding of connectie. Nu ik dat gevonden heb en contact kan zoeken wanneer en hoe vaak ik wil en daar ook heeel snel en veel antwoord op komt is zo fijn. Voor mij voelt het als thuiskomen.
Julus schreef:
11-03-2021 16:06
Cute😊

Het is ook wel fijn dat tussen alle relatie ellende er ook mensen de liefde vinden.
De storm buiten lijkt iets te zeggen 😆
Helemaal mee eens!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven