Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

dinsdag 16 februari 2021 om 08:27

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!
Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.
Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten
Alles mag als het maar met respect is.

woensdag 10 maart 2021 om 21:16

woensdag 10 maart 2021 om 21:17
woensdag 10 maart 2021 om 22:01
Denk ik ook altijd. Maar veel mensen daten ook omdat ze niet alleen kunnen zijn of voor een betere positie (meer spullen, deel van kosten, luxer leven) en niet om het oprecht gezellig te hebben.
lacasa wijzigde dit bericht op 10-03-2021 22:03
4.02% gewijzigd

woensdag 10 maart 2021 om 23:46
Gelukkig heb ik alles voor elkaar. Ik ga mijn stekkie echt niet meer opgeven. Ik heb mijn me time echt nodig zeker als ik straks weer ga studeren.
Tuurlijk zal het gevoel echt af en toe de kop opsteken dat je liever meer samen wilt zijn, maar dat zit er voorlopig echt niet in.
Het wordt straks als mijn dochter uitvliegt en mijn hond er niet meer is, wel makkelijker om elkaar wat meer te zien.
Eerst maar eens kijken of we op alle vlakken passen en onwijs genieten van elkaar.

donderdag 11 maart 2021 om 10:46
Intimiteit mis je...Sodermalm schreef: ↑10-03-2021 18:36Hebben jullie het dan over lichaamsgeur, of meer de geur van wasmiddel / parfum die de persoon gebruikt? Ik zou eigenlijk niet weten hoe mensen anders dan dat 'ruiken', maar dat kan ook zijn omdat ik dus al echt in geen jaren meer intiem ben geweest met iemand..
Wat ik overigens wel echt steeds meer begin te missen. Niet eens seks, maar meer gewoon fijn knuffelen. En misschien nog wel meer dan dat : iemand waarvoor jij prioriteit bent, en vice versa. Als dertig jarige man merk ik toch dat mensen om me heen (vrienden, maar ook mijn zussen) toch allemaal steeds drukker zijn met hun eigen leven. Terecht hoor, maar zoals nu zou het toch wel eens fijn zijn als er echt iemand bijvoorbeeld echt eens interesse toont, vraagt hoe het met je gaat na bijvoorbeeld een jaar thuis werken, dat soort dingen. Gewoon dat je je telefoon pakt en dat je op je beginscherm een paar berichtjes ziet van die ene speciale persoon.
Heb dat echt al in geen jaren meer gehad, zou echt tof zijn om weer eens mee te maken. Ik haal maar energie uit de verhalen van Datertje haha.
Dat is ook mooiste aan een connectie met een persoon. Liefde

donderdag 11 maart 2021 om 11:39
PreciesIlovefairytales schreef: ↑11-03-2021 10:46Intimiteit mis je...
Dat is ook mooiste aan een connectie met een persoon. Liefde

Echt absoluut niet om zielig te doen hoor. Maar soms vraag ik me wel eens af... of ik dat nog wel kan. Ik ben dat echt al jaren niet meer gewend.
Sinds de meeste van mijn vrienden kinderen / partner enzo hebben is het contact ook wel oppervlakkiger geworden. Niet per sé minder, maar wel oppervlakkiger.
Zou wel echt tof zijn om dat weer eens te hebben met een leuke vrouw... Ik denk dat mijn ''probleem'' om iemand te vinden niet per se zit bij oppervlakkige aandacht / uiterlijk, maar meer het krijgen van de juiste connectie. Op de een of andere manier heb ik dat al jaren niet gehad. Maar fingers crossed !

donderdag 11 maart 2021 om 11:41
Haha dit is wel heel aandoenlijk. Leuk om deze fase mee te lezen !Datertje schreef: ↑10-03-2021 20:10Ik snap helemaal wat je bedoelt... Ik dacht ik mis niks. Ik heb alles wat mijn hartje begeerde. Nu weet ik pas wat ik gemist heb. Zo fijn om te weten dat er iemand aan mij denkt en mij wilt zien en een countdown app installeert om te zien hoeveel uur nog tot zaterdag.
Het is zo fijn om als je denkt ik ga contact zoeken dat er al een appje staat. We vandaag als het kon even belde.
Wat jij ook zegt het is niet eens de seks maar het straks weer wakker worden naast iemand zijn warme lijf. Hij weet ook precies hoe zijn lief moet verwennen (niet op zo'n slijmerige manier maar) omdat hij er zelf ook van geniet.
Nog 74,31 uur.
Speciaal voor jou:
![]()
![]()
donderdag 11 maart 2021 om 12:31

donderdag 11 maart 2021 om 12:46
Dag allen...
@ Julus hoop dat het beter gaat met je.
@ Sodermalm, op een gegeven moment mis je toch die dingen. Iemand die aan je denkt, of gewoon een knuffelmoment. Ik hoop echt dat je op korte termijn iemand leuks tegenkomt.
Gisteren met mijn date contact gehad, hij verheugt zich op zondag:)
Ik ben zijn eerste date via een datingapp.... en hij vind het best spannend:) zo leuk ....
@ Datertje .. lekker de uren aan het aftellen
genieten gewoon.
Tot zover... fijne dag
@ Julus hoop dat het beter gaat met je.
@ Sodermalm, op een gegeven moment mis je toch die dingen. Iemand die aan je denkt, of gewoon een knuffelmoment. Ik hoop echt dat je op korte termijn iemand leuks tegenkomt.
Gisteren met mijn date contact gehad, hij verheugt zich op zondag:)
Ik ben zijn eerste date via een datingapp.... en hij vind het best spannend:) zo leuk ....
@ Datertje .. lekker de uren aan het aftellen

Tot zover... fijne dag