Hoeveelste ronde was jij zwanger?

vrijdag 27 november 2020 om 15:57
.. en hoe oud was je toen?
TO trapt normaal af, maar hier nog geen ervaring
. Ben vandaag ongesteld geworden (ronde 3) en baal er een beetje van. Ik wacht al jaren en nu kan het me niet snel genoeg gaan
. Ik weet dat dat nergens op slaat dus dit topic is bedoeld om even lekker te relativeren en een beetje perspectief kweken.
Ik pak er even een wijntje bij
, ben benieuwd.
TO trapt normaal af, maar hier nog geen ervaring

Ik pak er even een wijntje bij

donderdag 11 maart 2021 om 20:04
K0koro schreef: ↑11-03-2021 18:20Iedereen heel erg bedankt voor het reageren toen. Dit topic heeft me destijds heel goed gedaan!
Inmiddels durf ik het hier wel te posten: De in de OP genoemde menstruatie bleek voorlopig mijn laatste want in ronde 4 raakte ik (31jr) zwanger.
Morgen ben ik alweer 15 weken.

Gefeliciteerd!! Wat een ontzettend mooi nieuws

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 11 maart 2021 om 21:09
Update hiervan: in de 5e ronde na miskraam weer zwanger. Nu 8 weken ver. En ik hoop met mijn hele hart dat het goed mag gaan.-April- schreef: ↑27-11-2020 22:01Fijn topic dit, biedt inderdaad perspectief. En wij kennen elkaar uiteraard Kokoroik herken je gevoelens zo erg (met name dat je zo graag die bevestiging wil dat je in ieder geval zwanger kan raken). Ik hoop dat het je snel gegund is.
ik: 33 jaar, 3e ronde, miskraam
Nu in de 3e ronde na de miskraam, nog geen nieuwe zwangerschap
Ik ben nog steeds 33 (wel bijna 34 inmiddels)
donderdag 11 maart 2021 om 22:09
En mijn lijstje aangevuld:Worteltaart schreef: ↑27-11-2020 22:32
33: ronde 3
35: 1e ronde, was na mijn eerste menstruatie na het stoppen met borstvoeding, dus ik had toen ook geen idee van mijn cyclus.
En nu ben ik 39 en ga ik als ik morgen nog niet ongesteld ben testen of ik zwanger ben van nummer 3 (dat zou dan ronde 5 zijn..)
39: 5e ronde: miskraam, daarna 2e ronde miskraam
En nu durf ik denk ik niet meer...
donderdag 11 maart 2021 om 23:58
Worteltaart schreef: ↑11-03-2021 22:09En mijn lijstje aangevuld:

donderdag 11 maart 2021 om 23:59
Gefeliciteerd KokoK0koro schreef: ↑11-03-2021 18:20Iedereen heel erg bedankt voor het reageren toen. Dit topic heeft me destijds heel goed gedaan!
Inmiddels durf ik het hier wel te posten: De in de OP genoemde menstruatie bleek voorlopig mijn laatste want in ronde 4 raakte ik (31jr) zwanger.
Morgen ben ik alweer 15 weken.

vrijdag 12 maart 2021 om 08:37
Dankjulliewel dames
. Gaat heel goed hier. Ik vind het pittig, maar het is het zo waard! Ik ben heel dankbaar dat, na zo lang wachten met proberen, het allemaal zo vlot heeft mogen gaan. Afgelopen week een pretecho gehad en we krijgen een zoon
!

anoniem_400536 wijzigde dit bericht op 12-03-2021 08:40
4.24% gewijzigd

vrijdag 12 maart 2021 om 08:38
Wat onwijs heftig WorteltaartWorteltaart schreef: ↑11-03-2021 22:09En mijn lijstje aangevuld:

vrijdag 12 maart 2021 om 08:57
Gefeliciteerd K0koro!!
Hier was het bij de eerste direct raak, vlak voor mijn 30e verjaardag. Nu 34 en na 1.5 jaar proberen nu zo'n 10 weken zwanger. Nog pril dus. Twee heel verschillende ervaringen dus. Er was niets om op vruchtbaarheidsproblemen te wijzen; wel een HSG gehad (doorspuiten eileiders om te controleren dat die open zijn) en dat zou geholpen kunnen hebben. Tweede ronde daarna bleek ik zwanger.
Knuffel voor iedereen hier, wat een heftige verhalen staan hier
. Bikkels allemaal
.
Hier was het bij de eerste direct raak, vlak voor mijn 30e verjaardag. Nu 34 en na 1.5 jaar proberen nu zo'n 10 weken zwanger. Nog pril dus. Twee heel verschillende ervaringen dus. Er was niets om op vruchtbaarheidsproblemen te wijzen; wel een HSG gehad (doorspuiten eileiders om te controleren dat die open zijn) en dat zou geholpen kunnen hebben. Tweede ronde daarna bleek ik zwanger.
Knuffel voor iedereen hier, wat een heftige verhalen staan hier

happiness = reality - expectations

vrijdag 12 maart 2021 om 09:03
Van harte gefeliciteerd! Prachtig nieuws! Ik dacht toen al dat je waarschijnlijk snel in verwachting zou raken. Gelukkig is dat ook zo. Ik krijg btw een dochtertje. Kan nog steeds niet geloven dat ik zóveel geluk heb. Zo onwerkelijk. Ben elke dag zo ontzettend dankbaar & blij!

vrijdag 12 maart 2021 om 16:36
Worteltaart schreef: ↑11-03-2021 22:09En mijn lijstje aangevuld:

vrijdag 12 maart 2021 om 18:00
Miek, wat fijn dat het nu goed gaat met je zwangerschap!Miek_ schreef: ↑12-03-2021 16:36Misschien is dit een troost maar ik heb na een goede zwangerschap 3 miskramen (waarvan 2 missed abortions) achter elkaar gehad. Nu ben ik zwanger en ik zit inmiddels in het laatste trimester. Ze hebben mij trouwens na 2 miskramen onderzoeken aangeboden om de oorzaak te achterhalen maar meestal is het helaas dikke pech.
Ik weet ook wel dat er best wel een kans is dat de volgende zwangerschap gewoon wel goed gaat, maar ik heb zelf sterk het gevoel dat mijn leeftijd er ook gewoon mee te maken heeft. Ik heb al twee prima zwangerschappen gehad, maar nu word ik over een paar maanden 40 en lijkt het zwanger worden dus nog wel goed te lukken, maar ze blijven niet lekker plakken.
Ik neig nu zelf meer naar het tellen van mijn zegeningen, want ik heb al twee prachtige jongetjes, dan me nog een keer in het avontuur te storten. Maar de laatste miskraam is nog maar 2 weken geleden, dus misschien heeft het ook gewoon tijd nodig.
vrijdag 12 maart 2021 om 18:05
Leeftijd kan goed meespelen. Ik zit in de tweede helft van de 30 en bij mij gaven ze ook aan dat leeftijd een grote rol kon spelen hierin. Dus gewoon dikke pech en dat de kans dat het goed gaat gelukkig groter is dan dat het mis gaat. Maar daar heb je als je er middenin zit natuurlijk niets aan. Kan mij goed voorstellen dat het nog even tijd nodig heeft, 2 weken is natuurlijk nog heel kort geleden en een miskraam doet gewoon ontzettend veel pijn.Worteltaart schreef: ↑12-03-2021 18:00Miek, wat fijn dat het nu goed gaat met je zwangerschap!
Ik weet ook wel dat er best wel een kans is dat de volgende zwangerschap gewoon wel goed gaat, maar ik heb zelf sterk het gevoel dat mijn leeftijd er ook gewoon mee te maken heeft. Ik heb al twee prima zwangerschappen gehad, maar nu word ik over een paar maanden 40 en lijkt het zwanger worden dus nog wel goed te lukken, maar ze blijven niet lekker plakken.
Ik neig nu zelf meer naar het tellen van mijn zegeningen, want ik heb al twee prachtige jongetjes, dan me nog een keer in het avontuur te storten. Maar de laatste miskraam is nog maar 2 weken geleden, dus misschien heeft het ook gewoon tijd nodig.
vrijdag 12 maart 2021 om 20:37
12e ronde na de miskraam weer zwanger

~ It takes a rad mama to be a father too ~

vrijdag 12 maart 2021 om 20:50
vrijdag 12 maart 2021 om 22:16
Een zoon, dat is een van de 2 leukste opties

vrijdag 12 maart 2021 om 22:21
Wat bijzonder dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!Gatekeeper* schreef: ↑12-03-2021 20:5032, eerste 3 jaar via ICSI
33, tweede na 6 mnd na bevalling vd eerste spontaan zwanger geworden.
Na nummer 2 nooit aan de anticonceptie gegaan, gedacht dat nummer 2 een lucky shot was maar toch na 4 jaar zwanger van de derde, ook op de natuurlijke wijze. Ben nu 37. 38 als onze zoon geboren wordt.