Zwanger worden voorjaar 2019
vrijdag 4 januari 2019 om 11:49
Hoi dames, wie schrijft er mee in dit topic?
Tabel niet meer up to date
zwanger
bevallen!
Tabel niet meer up to date
naam | leeftijd | NOD | bijzonderheden |
---|---|---|---|
Maneschijn13 | 29 | ? | 1e kindje |
Girafjes | 26 | 26 apr | 1e kindje/lange cyclus |
Bailey26 | 28 | ? | |
Niesjuh88 | 31 | ? | 1e kindje |
Loes32 | 35 | ? | 3e kindje |
Sproetjespost | 27 | ? | 1e kindje |
zwanger
naam | leeftijd | uitgerekende datum | J/M/O | volgende echo | bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
dnk | 28 | 20 april 2020 | |||
Rugzakje | 25 | ? | ? | ? | |
bevallen!
naam | leeftijd | geboortedatum | J/M/O |
---|---|---|---|
Nushy | 27 | 27 oktober 2019 | M |
Liss_ | 20 | 22 december 2019 | J |
Knotje | 20 | 7 februari 2020 | M |
Kato | 20 | 7 februari 2020 | J |
girafjes wijzigde dit bericht op 19-07-2020 16:29
90.25% gewijzigd

donderdag 4 maart 2021 om 13:20
Oooh ik ben na TIJDEN eindelijk terug omdat ik nu weet dat ik 24 maart een gesprek heb met het ziekenhuis om de voortgang van onze PGD-test te bespreken... Ben zo benieuwd, want wil zo graag weten waar ik aan toe kan zijn. Vorig jaar werd namelijk gezegd dat we tussen juli en december kunnen starten. Maar ja, dat is natuurlijk een hele marge. Dus gevraagd om wat verheldering, waar zijn zij nu met het maken van de test? Loopt er niets uit door corona? Dat soort vragen.
Ben heel benieuwd en stiekem hoop ik dat de arts mij/ons kan vertellen of ze al wat meer weet qua timing. Dan weet ik ook beter waar ik aan toe ben en kan ik hierop anticiperen voor de wachttijd die daarna nog komen moet voordat we eindelijk mogen starten.
@GIRAFJES: Gefeliciteerd nog! Al is het voor jou denk ik nog maar vier weekjes nu maximaal. Spannend!
Ben heel benieuwd en stiekem hoop ik dat de arts mij/ons kan vertellen of ze al wat meer weet qua timing. Dan weet ik ook beter waar ik aan toe ben en kan ik hierop anticiperen voor de wachttijd die daarna nog komen moet voordat we eindelijk mogen starten.
@GIRAFJES: Gefeliciteerd nog! Al is het voor jou denk ik nog maar vier weekjes nu maximaal. Spannend!
donderdag 4 maart 2021 om 23:41
Sproetjespost, hopelijk krijg je meer duidelijkheid! Snap dat je graag wil weten waar je aan toe bent!
Girafjes, hoe gaat het met jou? Aftellen!
Hier gaat het prima! Dochter is alweer bijna 13 maanden. Heerlijk meisje! Bijna altijd vrolijk. Maar kan ook boos worden als ze haar zin niet krijgt of iets niet lukt, maar het is ook altijd weer snel over. Ze is dol op knuffelen en op haar grote zus. De interactie tussen die twee wordt ook steeds leuker!
Girafjes, hoe gaat het met jou? Aftellen!
Hier gaat het prima! Dochter is alweer bijna 13 maanden. Heerlijk meisje! Bijna altijd vrolijk. Maar kan ook boos worden als ze haar zin niet krijgt of iets niet lukt, maar het is ook altijd weer snel over. Ze is dol op knuffelen en op haar grote zus. De interactie tussen die twee wordt ook steeds leuker!
dinsdag 9 maart 2021 om 11:13
Ohh Sproetje wat fijn dat je een update krijgt in het ziekenhuis! Ik duim voor je dat ze een duidelijk tijdspad kunnen schetsen zodat je een beetje een idee hebt waar je aan toe bent.
Ik ben nu 37.5 week zwanger, dus echt de laatste loodjes. Het ene moment vind ik de bevalling echt heel echt spannend, maar de meeste momenten kijk ik zo uit naar het ontmoeten van de kleine. Hormonen he
Ik ben nu 37.5 week zwanger, dus echt de laatste loodjes. Het ene moment vind ik de bevalling echt heel echt spannend, maar de meeste momenten kijk ik zo uit naar het ontmoeten van de kleine. Hormonen he
dinsdag 9 maart 2021 om 16:48
Oh jongens! Ik was dit topic helemaal vergeten... Aan het begin meegeschreven en na een tijdje gestopt omdat ik het lastig vond dat het niet echt lukte. Toen op oudjaarsdag een positieve test in handen gehad...
En op 7 juli is onze lieve tweede zoon geboren! Helaas wel 9 weken te vroeg en dat heeft het nodige gedoe en zorgen opgeleverd maar inmiddels is hij alweer 8 maanden (gecorrigeerd 6)!
En op 7 juli is onze lieve tweede zoon geboren! Helaas wel 9 weken te vroeg en dat heeft het nodige gedoe en zorgen opgeleverd maar inmiddels is hij alweer 8 maanden (gecorrigeerd 6)!

Natte tosti..
dinsdag 9 maart 2021 om 21:33

woensdag 24 maart 2021 om 10:54
@Knotje – wauw, 13 maanden alweer!
@Girafjes – Ahhh kersverse mama! Gefeliciteerd lieve Girafje! Ik weet nog dat ook jij zo lang hebt zitten wachten op een zwangerschap en zie hier. Hij is er!
@Liss – ahhh zo leuk.
@Tomatensoep – Ohhhh gefeliciteerd met jullie tweede zoontje.
Vanmorgen hebben wij gebeld met het ziekenhuis in Maastricht om de voortgang van mijn PGD-test te bespreken. GOED NIEUWS: De test is klaar. IK BEN ZO BLIJ!!!!!
Ergens in de komende zes maanden kan ik beginnen, dit is afhankelijk van de planner in het ziekenhuis waar ik zal worden opgevangen (in Groningen). Deze week of volgende week kan ik waarschijnlijk bericht krijgen hiervan.
@Girafjes – Ahhh kersverse mama! Gefeliciteerd lieve Girafje! Ik weet nog dat ook jij zo lang hebt zitten wachten op een zwangerschap en zie hier. Hij is er!
@Liss – ahhh zo leuk.
@Tomatensoep – Ohhhh gefeliciteerd met jullie tweede zoontje.
Vanmorgen hebben wij gebeld met het ziekenhuis in Maastricht om de voortgang van mijn PGD-test te bespreken. GOED NIEUWS: De test is klaar. IK BEN ZO BLIJ!!!!!
Ergens in de komende zes maanden kan ik beginnen, dit is afhankelijk van de planner in het ziekenhuis waar ik zal worden opgevangen (in Groningen). Deze week of volgende week kan ik waarschijnlijk bericht krijgen hiervan.

donderdag 25 maart 2021 om 08:49
Oh dames! Gisteren stond ik te shaken omdat ik hoorde dat de test klaar was en ik een uitnodiging zal ontvangen. Ik moest rekening houden met een aantal weken. Nou, ik zit weer te shaken hoor want op 7 april krijgen we al een telefonische afspraak! Ben heel benieuwd. Ik realiseer me dat dit best een belletje kan zijn om aan te geven dat het wel even kan duren eer ik kan starten door corona. Maar.... ik heb ergens juist het idee dat dit juist een belletje is dat we toch al best redelijk snel kunnen starten.
WHAAA
WHAAA