Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

dinsdag 16 februari 2021 om 08:27

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!
Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.
Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten
Alles mag als het maar met respect is.

zondag 14 maart 2021 om 18:34
Hahaha Julus.
Ik moet nog even landen hoor. Het was echt perfect. Ik zit echt na te genieten nu. Pijnlijke lip van het non stop zoenen. We hebben 2 uur geslapen in totaal. Hij heeft het echt allemaal, maar vooral de humor tussendoor. Ik kan echt helemaal mijn gekke ik zijn.
We moeten nu echt heeel lang zonder elkaar dat wordt echt effe kut.
Maar datertje date niet meer. Ik heb een vriend nu en ik ben tot over mijn oren in love
Ik moet nog even landen hoor. Het was echt perfect. Ik zit echt na te genieten nu. Pijnlijke lip van het non stop zoenen. We hebben 2 uur geslapen in totaal. Hij heeft het echt allemaal, maar vooral de humor tussendoor. Ik kan echt helemaal mijn gekke ik zijn.
Maar datertje date niet meer. Ik heb een vriend nu en ik ben tot over mijn oren in love

zondag 14 maart 2021 om 19:08
Datertje schreef: ↑14-03-2021 18:34Hahaha Julus.
Maar datertje date niet meer. Ik heb een vriend nu en ik ben tot over mijn oren in love![]()
Ahhhhh goed nieuws
En hoe lang is lang?

zondag 14 maart 2021 om 19:26
Hi allen...
Een kort update hier !
Ik heb een superleuke date gehad, ben gewoon aangenaam verrast.
Toen we elkaar zagen, had ik niet meteen een waaauuww effect. Maar naarmate wij in gesprek waren werd het steeds leuker. Wij hebben zoveel overeenkomsten, hij is zo stabiel, ondernemend en reislustig.
Wij gaan voor een 2e date...
...
Mijn emoties zijn een beetje in de war... na een half jaar heeft mijn ex ( grote liefde ) contact met mij gezocht. Hij heeft de hele nacht berichtjes gestuurd dat hij mij terug wilt. Ik weet dat hij middels met een ander vrouw samenwoont. Ben er verder niet op ingegaan.
Het was gewoon geen leuke start vanmorgen, maar ondanks dat was de date geslaagd.
@ Datertje ... leuk hoor, genieten jij ! Haha en gewoon geduld hebben..... en wat leuk dat je nu officieel een vriendje hebt
Tot laters,
Een kort update hier !
Toen we elkaar zagen, had ik niet meteen een waaauuww effect. Maar naarmate wij in gesprek waren werd het steeds leuker. Wij hebben zoveel overeenkomsten, hij is zo stabiel, ondernemend en reislustig.
Wij gaan voor een 2e date...
![Happy :-]](./../../../smilies/77_happy.gif)
Mijn emoties zijn een beetje in de war... na een half jaar heeft mijn ex ( grote liefde ) contact met mij gezocht. Hij heeft de hele nacht berichtjes gestuurd dat hij mij terug wilt. Ik weet dat hij middels met een ander vrouw samenwoont. Ben er verder niet op ingegaan.
Het was gewoon geen leuke start vanmorgen, maar ondanks dat was de date geslaagd.
@ Datertje ... leuk hoor, genieten jij ! Haha en gewoon geduld hebben..... en wat leuk dat je nu officieel een vriendje hebt

Tot laters,

zondag 14 maart 2021 om 19:40
Datertje schreef: ↑14-03-2021 18:34Hahaha Julus.
Maar datertje date niet meer. Ik heb een vriend nu en ik ben tot over mijn oren in love![]()
Wat gaaf dat het zo goed klikt. Datertje is single-af!
Hoe lang zie je elkaar niet nu? Jullie kennende hebben jullie direct na het afscheid alweer volop voiceberichtjes gestuurd. Is hij ook smoor?

zondag 14 maart 2021 om 19:42
Wow leuk!! Dat van die date bedoel ik dan. Je ex zou ik lekker laten zitten. Waarschijnlijk valt het hem wat tegen allemaal met de nieuwe of is er sleur. Dikke kans dat als jij hapt, hij er alsnog mee stopt.roosroosje schreef: ↑14-03-2021 19:26Hi allen...
Een kort update hier !
Wij gaan voor een 2e date......
Tot laters,![]()
Ik zou gaan voor het nieuwe, klinkt goed!

zondag 14 maart 2021 om 20:31
Wat had je nou weer uitgehaald?

zondag 14 maart 2021 om 20:47
Volgende week dinsdag pfffff ik wil niet kijken in countdown app.
Ik kreeg in de auto alweer een audio en thuis volop appen en onder hondje uitlaten alweer gebeld.
Hij is ook smoorverliefd. Het is gewoon bizar hoe goed we matchen en hoe we lichamelijk op elkaar reageren. Maar ook zoveel humor ondertussen.
We gaan elkaar na dinsdag elk weekend zien. In de mei vakantie willen we een weekendje weg als het weer kan.

zondag 14 maart 2021 om 20:48
Roos wat leuk. Ex lekker ex laten en voor nieuwe date gaan. Klinkt super goed.roosroosje schreef: ↑14-03-2021 19:26Hi allen...
Een kort update hier !
Tot laters,![]()
Ik heb geen geduld mis hem nu al!!

zondag 14 maart 2021 om 20:55
zondag 14 maart 2021 om 21:08
Datertje schreef: ↑14-03-2021 20:47Volgende week dinsdag pfffff ik wil niet kijken in countdown app.
Ik kreeg in de auto alweer een audio en thuis volop appen en onder hondje uitlaten alweer gebeld.
Hij is ook smoorverliefd. Het is gewoon bizar hoe goed we matchen en hoe we lichamelijk op elkaar reageren. Maar ook zoveel humor ondertussen.
We gaan elkaar na dinsdag elk weekend zien. In de mei vakantie willen we een weekendje weg als het weer kan.
zondag 14 maart 2021 om 21:10
roosroosje schreef: ↑14-03-2021 19:26Hi allen...
Een kort update hier !
Tot laters,![]()
Klinkt ook goed!
Op naar date 2. Weet je al wanneer.
Maar vandaag was soort oud en nieuw?
Gelukkig heeft het je date niet verpest.

zondag 14 maart 2021 om 21:12
Ja het is gewoon een droom waar ik in zit. Ik zweef echt ergens op een wolkje. We vinden het allebei zo bijzonder dat dit ons nog mag overkomen.Julus schreef: ↑14-03-2021 20:55Het is nu eventjes afzien , maar daarna zie je hem wekelijks. En dat weekendje weg is een heerlijk vooruitzicht. Meestal is het al mooi weer in mei.
Leuk dat hij net zo verliefd is.
Ik hoop dat je dagen snel voorbij vliegen. Lekker veel afleiding zoeken en hier van je af schrijven!

zondag 14 maart 2021 om 21:16
Ja klopt maar Pasen heeft hij geruild met zijn ex en Pinksteren vallen mijn diensten gunstig. Tevens hebben we een week meivakantie samen. Ik heb wat diensten geruild. We kunnen het zo redelijk uitzingen tot juni.
Dus het beste van beide werelden. Hij ziet zijn kids en ik mijn meissie en we kunnen optimaal bij elkaar zijn. Zonder ook maar een huishouden te betrekken.
Voorlopig houd ik hem echt nog voor mijzelf.