Ringtoon iphone via luidspreker ipv koptelefoon

dinsdag 16 maart 2021 om 08:33
Ik heb standaard het geluid uit.
Je kan een led-licht laten flashen als je telefoon gaat:
Tik in Instellingen op 'Toegankelijkheid' > 'Audio/Visueel' en schakel 'Ledflits bij melding' in.
Schakel 'Flits bij uitgeschakeld geluid' uit om te voorkomen dat de led flitst als de iPhone zich in de stille modus bevindt.
Je kan een led-licht laten flashen als je telefoon gaat:
Tik in Instellingen op 'Toegankelijkheid' > 'Audio/Visueel' en schakel 'Ledflits bij melding' in.
Schakel 'Flits bij uitgeschakeld geluid' uit om te voorkomen dat de led flitst als de iPhone zich in de stille modus bevindt.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
dinsdag 16 maart 2021 om 08:35
Orchid2021 schreef: ↑16-03-2021 08:06Als ik dat doe slingert mijn telefoon altijd ergens anders dan de oortjes. Dus als dan iemand belt loop ik eerst een kwartier naar de oortjes te zoeken.
Ben ik serieus de enige met dit probleem?![]()
Kun je niet via je oortjes opnemen dan?

dinsdag 16 maart 2021 om 08:55
Maar je kan toch ook zonder oortjes bellen? Ik zie het probleem niet.Orchid2021 schreef: ↑16-03-2021 08:06Als ik dat doe slingert mijn telefoon altijd ergens anders dan de oortjes. Dus als dan iemand belt loop ik eerst een kwartier naar de oortjes te zoeken.
Ben ik serieus de enige met dit probleem?![]()

dinsdag 16 maart 2021 om 09:24
Dat kan alleen met Apple Airpods of Beats koptelefoons.
Hier gaat het nog om Jack-oortjes als ik het zo lees
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

dinsdag 16 maart 2021 om 09:32
hahahahaha wauw inderdaad! Ik ga even mezelf facepalmen nunerdopviva schreef: ↑16-03-2021 08:56Staat je geluid wel aan (schuifje aan de linkerkant)? Als je dat uit hebt staan hoor je de ringtone wel via je oortjes, maar niet via de luidspreker. Als je dat aan hebt staan, hoor je de ringtone wel via de luidspreker, ook met de oortjes ingeplugd.

dinsdag 16 maart 2021 om 09:34
Haha, alleen maar fijn dat het is opgelost