Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

16-02-2021 08:27 2986 berichten
Afbeelding

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!

Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.

Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten

Alles mag als het maar met respect is.
Alle reacties Link kopieren
Waar je wat ze zouden moeten invoeren op Tinder? Recenties :mrgreen:
Attraverso schreef:
16-03-2021 09:34
Precies ! Ik waarschuw nu al single vriendinnen voor bepaalde mannen/profielen op Tinder en andersom.
fladder schreef:
15-03-2021 19:26
Doen vrouwen dat ook? In bikini ofzo?
alleen als het mannen zijn die zich als vrouw voordoen :rofl:
Julia_20 schreef:
16-03-2021 07:39
https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5 ... grondcheck

Goede morgen...las ik zojuist..
Heel goed! Want ik was bijna op date gegaan met 1 vd grootste criminelen die er bestaan. Dankzij speurwerk en slimme vragen kon ik dingen optellen en verdwijnen.
Als je date wil afspreken bij het parket moet je nee zeggen🤣

En toen las ik gisteren dit;

https://www.ad.nl/binnenland/om-eist-14 ... ~aab51a98/
anoniem_380155 wijzigde dit bericht op 16-03-2021 10:36
14.62% gewijzigd
RedRoseThorn schreef:
15-03-2021 23:32
Ik begin trouwens al een klein beetje kriebels te krijgen bij mijn date 😂 en we hebben elkaar nog niet eens in het echt gezien (buiten videobellen) en tot nu toe loopt het heel soepel. Goed contact en we kunnen echt lachen. Kan stiekem niet wachten tot de date.
Dat is een goed teken! Ga je dit weekend op date?
Attraverso schreef:
16-03-2021 09:34
Ja! Of dat je sterren kunt opbouwen naarmate je bewezen betrouwbaar bent. Ik denk dat een zwarte lijst nu al enorm is.
De mannen die fotoreacties sturen en met wie ik heeel kort chat, zijn saai. Vandaar een hele korte chat😅
Julus schreef:
16-03-2021 10:30
Dat is een goed teken! Ga je dit weekend op date?
Yes, vrijdag!
Dat is te overzien. Spannend! Snap dat je ernaar uit kijkt als je al kriebels voelt. Gaan jullie wandelen?
Datertje hoe is het in roze wolken land?

Roos, date 2 al gepland?

Ik heb behoefte aan feelgood verhalen. Gisteren gehoord dat er een scheiding gaat komen in mijn innercircle. Dat stomme corona zorgt voor veel hartzeer.
Julus schreef:
16-03-2021 10:40
Dat is te overzien. Spannend! Snap dat je ernaar uit kijkt als je al kriebels voelt. Gaan jullie wandelen?
Hij komt eten! En we gaan spelletjes spelen. Wandelen is niet helemaal mijn ding.

We hebben gisteren al besproken, als het voor een van ons niet goed voelt, na hoeveel tijd ook dan mag dat gewoon gezegd worden en gaat hij weer weg. Ook als dat na 2 minuten al is. Dat uitspreken gaf voor mij in ieder geval alweer veel lucht.
Oh Julus niet leuk...
Hoe gaat het met je herstel?

RedRose geef mij dan maar een wandeling...
RedRoseThorn schreef:
16-03-2021 10:48
Hij komt eten! En we gaan spelletjes spelen. Wandelen is niet helemaal mijn ding.

We hebben gisteren al besproken, als het voor een van ons niet goed voelt, na hoeveel tijd ook dan mag dat gewoon gezegd worden en gaat hij weer weg. Ook als dat na 2 minuten al is. Dat uitspreken gaf voor mij in ieder geval alweer veel lucht.
Oeh hij komt al bij je thuis terwijl je hem nog niet gezien hebt?
Dat blijft akward, als je dan moet zeggen dat het hem niet wordt.
Attraverso schreef:
16-03-2021 10:54
Oh Julus niet leuk...
Hoe gaat het met je herstel?

RedRose geef mij dan maar een wandeling...
Gaat goed! Geen pijn meer.

Hoe voel jij je nu, nog steeds goed zo?
Al een nieuw ijzer in het vuur?
Goedemorgen .

Zo leuk om jullie reacties te lezen.

@ Julus
Wij hebben gisteren wel contact gehad maar nog geen datum ingepland. Ik vlieg volgende week en moet nog zoveel regelen.
Ik hoop dat het voor die tijd nog gaat lukken.
We zitten beide met bomvolle agenda’s en we zijn aan het schuiven, dus ik hoop dat het gaat lukken.

Pfff ik merk dat ik hem steeds meer en meer begin leuk te vinden. De vlinders in mijn buik fladderen alle kanten op.
Maar ik blijf rustig....:)

Tot zover... nu weer aan het werk .

:redrose:
Julus schreef:
16-03-2021 10:57
Oeh hij komt al bij je thuis terwijl je hem nog niet gezien hebt?
Dat blijft akward, als je dan moet zeggen dat het hem niet wordt.
Ja, voor mij is wandelen gewoon geen optie. 10 minuten gaat nog maar echt voor de leuk is het voor mij dan niet meer.
Julia_20 schreef:
16-03-2021 07:39
https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5 ... grondcheck

Goede morgen...las ik zojuist..
Dat mag avg proof toch helemaal niet?
roosroosje schreef:
16-03-2021 11:00
Goedemorgen .

Zo leuk om jullie reacties te lezen.

@ Julus
Wij hebben gisteren wel contact gehad maar nog geen datum ingepland. Ik vlieg volgende week en moet nog zoveel regelen.
Ik hoop dat het voor die tijd nog gaat lukken.
We zitten beide met bomvolle agenda’s en we zijn aan het schuiven, dus ik hoop dat het gaat lukken.

Pfff ik merk dat ik hem steeds meer en meer begin leuk te vinden. De vlinders in mijn buik fladderen alle kanten op.
Maar ik blijf rustig....:)

Tot zover... nu weer aan het werk .

:redrose:
Ik hoop dat het lukt. Dan weet je maar of het echt iets is. Anders zit je in het buitenland je af te vragen hoe en wat.
Al zie je hem een uurtje..dat is genoeg.
RedRoseThorn schreef:
16-03-2021 11:10
Ja, voor mij is wandelen gewoon geen optie. 10 minuten gaat nog maar echt voor de leuk is het voor mij dan niet meer.
Ok. Je moet doen wat het fijnste voor jou is. Dus als je in een relatie zit ga je ook nooit lekker struinen door een stad ofzo?
Of als je op een stedentrip gaat?
Limo76 schreef:
16-03-2021 11:15
Dat mag avg proof toch helemaal niet?
Ze zullen heus geen juridisch onwettige dingen doen. Zit een heel team achter en daar zit echt wel een jurist bij.
Julus schreef:
16-03-2021 11:24
Ok. Je moet doen wat het fijnste voor jou is. Dus als je in een relatie zit ga je ook nooit lekker struinen door een stad ofzo?
Of als je op een stedentrip gaat?
Jawel hoor,En sommige dagen wil het prima, maar andere niet. Vind het op een eerste date niet prettig. Hij weet hier overigens ook gewoon vanaf.
redrosethorn wijzigde dit bericht op 16-03-2021 11:45
Reden: Ivm herkenbaarheid
4.05% gewijzigd
Weggehaald.
anoniem_380155 wijzigde dit bericht op 16-03-2021 11:59
79.31% gewijzigd
Hier is date officieel weer gedegradeerd naar ex date.. Het zat eraan te komen, maar blijft rot als het uitgesproken is. Veel frustratie nog wel. Hij belde vanochtend vroeg al, kletspraatje eerst en hij gaf aan weer klem te zitten met agenda. Dat werd ook als voorzetje gebruikt om aan te geven dat hij ‘zichzelf niet helemaal kan geven’ en ‘het niet past’ op dit moment. Weer beetje hetzelfde verhaal dus als eerst. Dat hij aan zichzelf merkte niet de nodige tijd vrij te maken (hij koos weer voor z’n vrienden dit weekend), maar het in zijn ogen wel heeft geprobeerd en opengesteld..

Dat laatste steekt een beetje en vind ik tegenstrijdig. Het is amper 3 weken geleden dat we besloten om weer te daten (zijn initiatief), dat ging nog geen 2 weken goed en toen zwakte het ineens af en koos hij zowel vorig weekend als dit weekend om mij niet te zien. Dan denk ik; is dat in jouw ogen ‘het proberen’ en daadwerkelijk iets met mij willen opbouwen?

Krijg dus ook steeds meer gevoel dat het niet persé het ‘niet kunnen’ is qua drukte, maar ook het ‘niet willen’. Wat wel beetje rot is, ik vertrouwde op zijn woorden destijds en nu gevoel alsof ik weer aan kant word geschoven. We moesten allebei aan het werk, nog wat dingen dus onuitgesproken en hij zal laten nog contacten. Gaat weer een hoop door mij heen, zo vervelend als iemand je de hele tijd rondslingerde qua gevoel.
Balen Vivi maar dat hij er niet voor kon/wilde gaan was al vanaf het begin een ding. Er is teveel gedoe en getrek en dat moet je niet willen.
Ga voor iemand die niet kan wachten om jou te zien!

De signalen waren er al die tijd. Je hoopte anders maar het wordt nooit zoals jij het wil. Ik zou voortaan direct afkappen als je het merkt om jezelf dit te besparen.

Voor nu sterkte gewenst. Je mag even balen en je rot voelen :hug:
Julus schreef:
16-03-2021 11:26
Ze zullen heus geen juridisch onwettige dingen doen. Zit een heel team achter en daar zit echt wel een jurist bij.
Ik heb het vaker gezien bij grote bedrijven dat ze dingen deden die niet mochten, dus ik ben er niet van overtuigd :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven