Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

16-02-2021 08:27 2986 berichten
Afbeelding

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!

Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.

Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten

Alles mag als het maar met respect is.
Hi allen...

@Vivi3338 ... wat kut zeg voor je :hug: .
Maar beter zo op deze manier, dan dat je wekelijks vraagtekens bij je date hebt. Dat kost alleen maar meer energie.

@ Lovelylady89 welkom in de groep... geef dingen de tijd. En geloof me op een gegeven moment krijg je het daten veel beter onder de knie.. Maar gewoon jezelf zijn tijdens de date en dan gaat het hopelijk wel goed komen.

Weetje lieve dames en heren, ik las vandaag iets. Als je iets wilt veranderen doet moet je toch je best doen om in beweging te komen.
Tuurlijk hopen wij allemaal dat wij die leuke man / vrouw gewoon in de kroeg of ergen anders tegen komen. Maar in de werkelijkheid is het toch anders.
Een nieuwe baan komt ook niet aanwaaien, nou dat geldt voor een partner ook. Je moet soort van blijven solliciteren op sites :)

Middels begin ik ook het op deze manier te zien, als je niets doet gebeurt er ook niets.

Nou ik heb vandaag paar keer met mijn date geappt, het lijkt net of hij te bescheiden is om mij te vragen voor een tweede date. Hij weet wanneer ik wegga, dus de bal ligt echt aan hem.

Ik kan wel weer enthousiast doen en appen. Maar laat het aan hem over, voor het maken van een 2e date. Verder reageert hij heel netjes op al mijn apps, maar de tweede date krijg ik niet ingepland:(
Misschien toch maar bij terugkomst daten.

Ik merk dat ik steeds meer groei en wijzer wordt hierin ... en dat je het makkelijker loslaat.

Tot zover...

Fijne avond :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Lotje, hier goed hoor!

Hier ook VVD.

Julus, ik hoop voor je dat jouw herstel een positieve wending krijgt.
Dat je de energie hebt om hier zo actief te zijn ( of geeft het energie?)
Ik vind jouw bijdrage hier prettig om te volgen aangezien je erg begaan bent met de mensen hier.

Vivi, ongelooflijk klote voor je, ik snap ook nooit zo waarom iemand aantrekken en afstoten als een spelletje lijkt te zien en ondertussen heb jij er last van.
Toch echt 1 van de redenen waarom ik toch een drempel voel om weer te gaan daten.
( ondanks toch ook succes verhalen )
Roos waarom denk je dat date uit bescheidenheid geen vervolgafspraak regelt?
Attraverso schreef:
16-03-2021 20:56
Roos waarom denk je dat date uit bescheidenheid geen vervolgafspraak regelt?

Zo’n gevoel krijg ik, hij gaf tijdens onze wandeling aan. Hij zou het heel vervelend vinden als ik het gevoel zou krijgen dat hij opdringerig is.

Maar misschien denk ik nu teveel na haha, ik weet dat hij het druk heeft. Misschien is hij bezig om met zijn dagen te schuiven. En als hij iets meer inzicht heeft in zijn planning dat hij dan met een voorstel komt.

We gaan het gewoon netjes afwachten ...
Still-i-Rise schreef:
16-03-2021 19:08
Ik kom weer even buurten hoor.. zit met een klein dilemma en vraag me af wat jullie kijk/ervaring hier op/mee is.

Ben nog steeds aan t daten met een leuke man waarbij hij “op papier” echt wel een goede catch is. Ik mis alleen de vlinders en ik vraag me af of je die op mijn leeftijd (midden 30) überhaupt nog wel krijgt? Het lijkt me dat als je wat ouder bent wellicht wat rationeler met zaken om gaat maar die kriebels zijn toch voor alle leeftijden weggelegd...?
Uhhh midden 30 is piepjong hoor :)
Ik mag echt hopen dat die krib roes voor alle leeftijden zijn weggelegd, anders ga ik nu echt een diep hol graven en daar mijn leven uitzitten

Krib roes? Kriebels bedoel ik natuurlijk
fladder wijzigde dit bericht op 16-03-2021 21:19
2.81% gewijzigd
Julus schreef:
16-03-2021 19:11
Die vlinders of chemie maken dat iets een liefdesrelatie is. Zonder is voor mij een vriendschap, leuk gezelschap.
Het hoeven geen enorme vlinders te zijn, maar er moet wel iets kriebelen wat maakt dat je lichamelijk contact wil. Op papier passen zegt niks, dat is de rationele benadering. Het draait om gevoel.
En dit dus!
roosroosje schreef:
16-03-2021 20:00
Hi allen...

@Vivi3338 ... wat kut zeg voor je :hug: .
Maar beter zo op deze manier, dan dat je wekelijks vraagtekens bij je date hebt. Dat kost alleen maar meer energie.

@ Lovelylady89 welkom in de groep... geef dingen de tijd. En geloof me op een gegeven moment krijg je het daten veel beter onder de knie.. Maar gewoon jezelf zijn tijdens de date en dan gaat het hopelijk wel goed komen.

Weetje lieve dames en heren, ik las vandaag iets. Als je iets wilt veranderen doet moet je toch je best doen om in beweging te komen.
Tuurlijk hopen wij allemaal dat wij die leuke man / vrouw gewoon in de kroeg of ergen anders tegen komen. Maar in de werkelijkheid is het toch anders.
Een nieuwe baan komt ook niet aanwaaien, nou dat geldt voor een partner ook. Je moet soort van blijven solliciteren op sites :)

Middels begin ik ook het op deze manier te zien, als je niets doet gebeurt er ook niets.

Nou ik heb vandaag paar keer met mijn date geappt, het lijkt net of hij te bescheiden is om mij te vragen voor een tweede date. Hij weet wanneer ik wegga, dus de bal ligt echt aan hem.

Ik kan wel weer enthousiast doen en appen. Maar laat het aan hem over, voor het maken van een 2e date. Verder reageert hij heel netjes op al mijn apps, maar de tweede date krijg ik niet ingepland:(
Misschien toch maar bij terugkomst daten.

Ik merk dat ik steeds meer groei en wijzer wordt hierin ... en dat je het makkelijker loslaat.

Tot zover...

Fijne avond :redrose:
Ik heb dit ook wel gedacht.
Ik heb ooit heel erg veel moeite gedaan voor werk en ook voor een woning. Niet opgeven en doorzetten tot het lukte.
Maar of dat ook voor de liefde geldt ?
Juist daarmee wordt gezegd je moet niet op zoek gaan en dan ineens komt hij op je pad.
Het lijkt me een beetje awkward als de ander merkt dat ik te graag wil toch ?
Ik bedoel...anders dan bij een baan of een huis.

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft :hug:
155.6 :jump:
Julus schreef:
16-03-2021 19:14
Vivi, daden zeggen meer dan woorden. Dat blijkt altijd maar weer. Hij zal het heus ergens gewild hebben maar niet graag genoeg om ervoor zijn andere pleziertjes te minderen. Er was geen echte commitment of geen verliefdheid.

Zure appel, absoluut. Dit moet weer een plek krijgen en dat krijgt het ook.
En je hebt weer iets bijgeleerd voor een volgende keer. Kijk naar daden, ongeacht mooie woorden. En sommige mensen willen iets graag willen ( maar voelen het niet genoeg).
Mooi gezegd! Het gaat inderdaad om de daden, mooie woorden zijn dan weinig waard en dat is iets wat ik wel heb geleerd. En zo voelt het ook precies; het was leuk, maar wil niks opgeven dus hier houdt het op.. Pijnlijk, maar waar.

Zou ergens zo verfrissend zijn om iemand te treffen die mij écht wilt leren kennen en echt eens zijn best doet. Het lijkt laatste tijd altijd beetje te blijven hangen in de beginfase, zodra er enige commitment of verwachtingen bij komt kijken dan stoppen ze ermee. Niet heel goed voor m’n zelfvertrouwen, maar ergens weet ik ook dat er altijd iets niet goed zat (rode vlaggen negeren etc).. Het is allemaal weer een leerweg :)
Viv ik gun jou zooo een leuke vent die helemaal voor jou gaat. Die jou lekker wil zien en tijd voor jou wil vrij maken.
Van wie je kriebels in je buik voelt als je elkaar ziet en aanraakt.
Hij komt echt voorbij dat geloof ik echt.
Gelukkig heb je hier weer van geleerd en neem je het mee naar een volgende keer. Geen geslinger meer met je gevoel.
Op naar een leuke lieve vent!!
anoniem_399709 wijzigde dit bericht op 17-03-2021 07:08
0.13% gewijzigd
Still-i-Rise schreef:
16-03-2021 19:08
Ik kom weer even buurten hoor.. zit met een klein dilemma en vraag me af wat jullie kijk/ervaring hier op/mee is.

Ben nog steeds aan t daten met een leuke man waarbij hij “op papier” echt wel een goede catch is. Ik mis alleen de vlinders en ik vraag me af of je die op mijn leeftijd (midden 30) überhaupt nog wel krijgt? Het lijkt me dat als je wat ouder bent wellicht wat rationeler met zaken om gaat maar die kriebels zijn toch voor alle leeftijden weggelegd...?
Tuuuurlijk krijg je nog 🦋🦋 op jou leeftijd. Ik ben 46 en ik heb ze ook gekregen.

Oke de vraag is: krijg je burbels in je buik als je zoent met hem. Wil je hem dan opeten, nog meer zoenen voel je het helemaal door je lijf sidderen?
Ik stem idealistisch, niet tactisch.

Als ik tactisch zou stemmen zou ik op nare partijen moeten stemmen in een poging te voorkomen dat VVD weer de grootste wordt
En daardoor stemmen anderen dan weer tactisch VVD en dat is waarom de VVD de grootste blijft ;-D

Ik stem PvDD, niet helemaal mijn partij maar die behartigen het meeste wat ik belangrijk vind.

en ze komen ook nog op voor de vlindertjes :cheer:
fladder schreef:
16-03-2021 21:17
Uhhh midden 30 is piepjong hoor :)
Ik mag echt hopen dat die krib roes voor alle leeftijden zijn weggelegd, anders ga ik nu echt een diep hol graven en daar mijn leven uitzitten

Krib roes? Kriebels bedoel ik natuurlijk
Hahaha ja dat is ook piepjong, maar niet meer naïef jong. Verliefd worden zoals ik was op mn 15de bijvoorbeeld, dat kan ik niet meer omdat je nu heel anders in het leven staat.
Met andere woorden; ik ben nu gewoon niet verliefd (dat wis ik al wel...)
Datertje schreef:
16-03-2021 23:31
Tuuuurlijk krijg je nog 🦋🦋 op jou leeftijd. Ik ben 46 en ik heb ze ook gekregen.

Oke de vraag is: krijg je burbels in je buik als je zoent met hem. Wil je hem dan opeten, nog meer zoenen voel je het helemaal door je lijf sidderen?
Dit geeft hoop!
Als ik hem zoen voel ik wel lust kriebels, dus geen kriebels in m'n buik maar iets lager ;)

Ik verlang best wel naar dat gevoel dat je gewoon met een big smile een inkomend appje leest bijvoorbeeld, dat heb ik nu niet. Het lijkt ook alsof hij niet de diepte in gaat, zijn vragen zijn altijd hetzelfde: lekker geslapen, hoe was je dag.
dido68 schreef:
16-03-2021 21:21
Ik heb dit ook wel gedacht.
Ik heb ooit heel erg veel moeite gedaan voor werk en ook voor een woning. Niet opgeven en doorzetten tot het lukte.
Maar of dat ook voor de liefde geldt ?
Juist daarmee wordt gezegd je moet niet op zoek gaan en dan ineens komt hij op je pad.
Het lijkt me een beetje awkward als de ander merkt dat ik te graag wil toch ?
Ik bedoel...anders dan bij een baan of een huis.

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft :hug:
Gm,

Ik ben met je eens dat het awkward is,, als de ander merkt dat je het graag wilt.
Het ging mij meer om als je niets doet, gebeurt er niets. Je moet juist naar buiten om dingen te ondernemen of op een datingapp. Zodat je mensen tegenkomt.

@ Still- i- Rise zonder kriebels gaat het niet werken hoor. Ik heb op dit forum geleerd als je zoveel vragen bij jezelf hebt, dan gaat het meestal niet werken met je date.

@ Vivi3338 Het gaat uiteindelijk echt wel lukken maar het heeft tijd nodig. Ik krijg steeds meer de indruk van mensen... Ik wil een relatie, maar ik wil ook mijn eigen leven leiden. Dit kan beide, maar je moet op een gegeven moment toch compromissen sluiten. Als jouw date het niet wilt, dan houdt het gewoon op. Je hebt je best gedaan.

@ Mats ik begrijp je punt betreft de “ drempel”. Maar als je tegen die drempel blijft aanhikken, dan kun je misschien nooit iemand vinden. Het is een pad met hobbels, en je moet positief zijn om iedere keer verder te kunnen.

@ Julus ... hoe gaat het met je ?

@ Julia_20 ben je actief op een datingapp ?

Tot zover ....

Ik ga stemmen...
Hoeveel dates heb je nu gehad?

Ik voel het door mijn hele lijf als hij mij zoent. Ik kan daar echt niet genoeg van krijgen en als ik thuis ben en ik krijg een berichtje en hij begint erover dan gaat mijn hele lijf gelijk op aan hahaha.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dit ook nog nooit zo overweldigende gevoel ooit heb gehad.

Maar zoenen en echt kriebels door je hele lijf krijgen vind ik wel een voorwaarde hoor.
roosroosje schreef:
17-03-2021 09:00
Gm,

Ik ben met je eens dat het awkward is,, als de ander merkt dat je het graag wilt.
Het ging mij meer om als je niets doet, gebeurt er niets. Je moet juist naar buiten om dingen te ondernemen of op een datingapp. Zodat je mensen tegenkomt.

@ Still- i- Rise zonder kriebels gaat het niet werken hoor. Ik heb op dit forum geleerd als je zoveel vragen bij jezelf hebt, dan gaat het meestal niet werken met je date.

@ Vivi3338 Het gaat uiteindelijk echt wel lukken maar het heeft tijd nodig. Ik krijg steeds meer de indruk van mensen... Ik wil een relatie, maar ik wil ook mijn eigen leven leiden. Dit kan beide, maar je moet op een gegeven moment toch compromissen sluiten. Als jouw date het niet wilt, dan houdt het gewoon op. Je hebt je best gedaan.

@ Mats ik begrijp je punt betreft de “ drempel”. Maar als je tegen die drempel blijft aanhikken, dan kun je misschien nooit iemand vinden. Het is een pad met hobbels, en je moet positief zijn om iedere keer verder te kunnen.

@ Julus ... hoe gaat het met je ?

@ Julia_20 ben je actief op een datingapp ?

Tot zover ....

Ik ga stemmen...
Ik vind het juist fijn om te merken dat hij graag bij mij wilt zijn en dat hij vaak even een momentje vindt om een berichtje te versturen.
Hij heeft gelukkig hetzelfde anders zou het voor mij ook niet werken.

Hoe is het bij jou Roos?
roosroosje schreef:
17-03-2021 09:00
Gm,

Nee daar was ik voor mijzelf al wel over uit, mijn vraag was eigenlijk of je überhaupt nog verliefd kan worden als je al wat "ouder" bent
Datertje schreef:
17-03-2021 09:01
Hoeveel dates heb je nu gehad?

Ik voel het door mijn hele lijf als hij mij zoent. Ik kan daar echt niet genoeg van krijgen en als ik thuis ben en ik krijg een berichtje en hij begint erover dan gaat mijn hele lijf gelijk op aan hahaha.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dit ook nog nooit zo overweldigende gevoel ooit heb gehad.

Maar zoenen en echt kriebels door je hele lijf krijgen vind ik wel een voorwaarde hoor.
Ik denk 5 of 6 dates tot nu toe. Bij mijn vorige lover was de eerste zoen echt overweldigend. Vuurwerk gewoon. En zo was heel ons contact alleen staan wij beide anders in het leven dus was een relatie voor de lange termijn niet weggelegd.

Met deze man verloopt alles heel soepeltjes, we denken over heel veel dingen hetzelfde. Het is echt een lieve en zorgzame man. Maar dat vuurwerk is er niet, en ik wilde dit wel een kans geven omdat sommige dingen gewoon een langzame start hebben.
Maar zoals jij het bij jouzelf omschrijft, nee dat voel ik niet.
Still-i-Rise schreef:
17-03-2021 09:07
Nee daar was ik voor mijzelf al wel over uit, mijn vraag was eigenlijk of je überhaupt nog verliefd kan worden als je al wat "ouder" bent
Dat denk ik zeer zeker wel.
Waarom niet?

Misschien is het afhankelijk van de persoon (jij/ik) hoe je dat ervaart.

Mijn laatste echte verliefdheid wat dus een relatie werd. Ik straalde helemaal , smile van oor tot oor. Veel sex 😎😂😂😂
@roos

Ik ben in de verborgen stand op Fb en sta op Paiq. Maar totaal niet actief. Kijk als een melding krijg.
Ik vind live beter werken denk ik ook.

Vorige week die webinars gedaan en voelde mij daarna een blij ei. Ook door de feed back die ik kreeg. Al moet ik het zelf doen en dat blijven vasthouden.
Dat ik leuk en interessant ben voor een man.

Blije ei is iets afgezakt. Maar dat gevoel probeer beet te blijven houden.

Ik ben leuk!
Julia_20 schreef:
17-03-2021 09:17
Dat denk ik zeer zeker wel.
Waarom niet?

Misschien is het afhankelijk van de persoon (jij/ik) hoe je dat ervaart.

Mijn laatste echte verliefdheid wat dus een relatie werd. Ik straalde helemaal , smile van oor tot oor. Veel sex 😎😂😂😂
Ik vind van mijzelf dat ik niet snel verliefd word. Niet dat ik erg kritisch ben hoor, maar het type man wat mij vlinders geeft zijn dun bezaaid denk ik :lol:

Met de huidige date is het echt wel gezellig maar ik wil hem niet aan het lijntje houden, ik kan best ons contact onderhouden voor alleen het fysieke maar ik heb geen idee hoe hij er zelf in staat.
Ben wel toe aan het voelen van vlinders, big smile en stralen!!
Ik denk dat het erg per persoon verschilt, ik heb ook altijd een langzame start.

Hier nog steeds blij, zit nu bij hem thuis te werken en hij is op zijn werk. Maar komt tussen wat overleggen nog ff naar huis straks. Gezellig dus.
Ik bedoel ook eigenlijk niet als je al iets met iemand hebt. Dan is enthousiasme juist leuk.
Maar als je iemand leert kennen je niet het gevoel moet krijgen dat diegene desperate is, te graag wil. Van beide kanten. Er moet gewoon iets te veroveren zijn, iets spannends.
Klinkt allemaal wel ingewikkeld pffft.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. Zou ook niet leuk zijn. Mijn manier van verliefd zijn zou vele wegjagen dat weet ik best wel.
Maar wat voor een ander werkt en waar zij blij van worden, werkt voor mij weer niet.
Ach zo is er altijd een verschil.

Ik stuiter weer verder een druk dagje vandaag :jump:
anoniem_399709 wijzigde dit bericht op 17-03-2021 09:55
0.32% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven