Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

dinsdag 16 februari 2021 om 08:27

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!
Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.
Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten
Alles mag als het maar met respect is.
woensdag 17 maart 2021 om 09:54
Dit is zo waar. En lijkt mijn probleem wel te zijn. Vrouwen waar alles bij klopt voel ik geen aantrekkingskracht en vrouwen waar ik aantrekkingskracht voel, daar kloppen vaak rationeel dingen niet.Julus schreef: ↑16-03-2021 19:11Die vlinders of chemie maken dat iets een liefdesrelatie is. Zonder is voor mij een vriendschap, leuk gezelschap.
Het hoeven geen enorme vlinders te zijn, maar er moet wel iets kriebelen wat maakt dat je lichamelijk contact wil. Op papier passen zegt niks, dat is de rationele benadering. Het draait om gevoel.

woensdag 17 maart 2021 om 10:06
Ik ben er nog hoor!
Mats, dank nog voor je aardige woorden.
Ik zat even in mijn hol, te analyseren.
Dit nav weer contact te hebben gehad met iemand wat een tijdje ingewikkeld was in mijn hoofd. Lang verhaal, maar het maakte iets los wat sliep.
Verliefdheid, kriebels, wel of niet doorgaan zijn allemaal thema's waarover we niet nadachten toen we nog stukken jonger waren.
Hoe ouder, hoe meer we rationaliseren volgens mij. En dat slaat alle onbevangenheid en spontaniteit dood.
Ja, ik doe het ook en ik wil dat niet. Maar die rugzak is nou eenmaal veel zwaarder dan toen ik 20 was.
Lacasa, het is ergerlijk en er is geen oplossing. Je moet gewoon iemand tegenkomen met wie alles klopt en dan kan alle twijfel of analyse overboord.
Mats, dank nog voor je aardige woorden.
Ik zat even in mijn hol, te analyseren.
Dit nav weer contact te hebben gehad met iemand wat een tijdje ingewikkeld was in mijn hoofd. Lang verhaal, maar het maakte iets los wat sliep.
Verliefdheid, kriebels, wel of niet doorgaan zijn allemaal thema's waarover we niet nadachten toen we nog stukken jonger waren.
Hoe ouder, hoe meer we rationaliseren volgens mij. En dat slaat alle onbevangenheid en spontaniteit dood.
Ja, ik doe het ook en ik wil dat niet. Maar die rugzak is nou eenmaal veel zwaarder dan toen ik 20 was.
Lacasa, het is ergerlijk en er is geen oplossing. Je moet gewoon iemand tegenkomen met wie alles klopt en dan kan alle twijfel of analyse overboord.

woensdag 17 maart 2021 om 10:15

woensdag 17 maart 2021 om 10:46
Nou dat gevoel heb ik dus ook.. lijkt wel alsof ik ook niet echt meer onbevangen ergens in sta

woensdag 17 maart 2021 om 11:13
Dat is best logisch op jouw leeftijd. En tien jaar verder ( en wellicht 1 of 2 relaties in die tijd) ben je nog veel meer op je hoede.
Niemand begint graag elke keer opnieuw. Je hebt dan al vaker ervaren dat een relatie niet voor altijd is en soms zelfs niet goed voor je. Dat wil je niet meer, maar je wil ook niet alleen eindigen. Wat is wijsheid?
Die balans vinden is nog best moeilijk.
En omdat je het alleen zijn zat bent probeer je het dan maar met iemand die op zich alles heeft, maar er ontbreekt toch iets. En zo blijf je aanmodderen totdat het patsboem ineens goed is.
Niemand begint graag elke keer opnieuw. Je hebt dan al vaker ervaren dat een relatie niet voor altijd is en soms zelfs niet goed voor je. Dat wil je niet meer, maar je wil ook niet alleen eindigen. Wat is wijsheid?
Die balans vinden is nog best moeilijk.
En omdat je het alleen zijn zat bent probeer je het dan maar met iemand die op zich alles heeft, maar er ontbreekt toch iets. En zo blijf je aanmodderen totdat het patsboem ineens goed is.
woensdag 17 maart 2021 om 11:37
Ben een stuk ouder dan jij en absoluut wel hoor!Still-i-Rise schreef: ↑17-03-2021 09:07Nee daar was ik voor mijzelf al wel over uit, mijn vraag was eigenlijk of je überhaupt nog verliefd kan worden als je al wat "ouder" bent
Als het awkward is als de ander merkt dat ik graag wil is het de juiste niet. Ik ga enkel voor beide ‘graag willen’ en me niet moeten inhouden wanneer ik contact wil.
Al is dit ook geen garantie. Ergens waren er wel alarmbellen, zijn Tinder profiel, hoe hij over zijn exen praatte, regelmatig afzeggen op het allerlaatste moment (al kwam hij dan wel de dag nadien) maar aan de andere kant hadden we elke dag contact, appen, bellen, nam hij het meeste initiatief om elkaar vaak te zien...
Zo hoort het.
Maar dan kan het nog mis gaan...

woensdag 17 maart 2021 om 11:38
Klopt Julus, en ik denk dat je juist daardoor ook minder snel hoteldebotel verliefd zal worden.. maar als je die vlinders dan wél voelt dan zit t ook gelijk goed.
Net ook ff een kleine discussie met date over wel/niet stemmen en zijn reactie was geen verrassing maar wel weer een teken dat wij niet voor de lange termijn voor elkaar gemaakt zijn
Net ook ff een kleine discussie met date over wel/niet stemmen en zijn reactie was geen verrassing maar wel weer een teken dat wij niet voor de lange termijn voor elkaar gemaakt zijn

woensdag 17 maart 2021 om 11:40
Het moet gewoon een goed gevoel geven, idd voor beide graag willen. Soms ben jij degene die iets meer wilt en soms de ander.Attraverso schreef: ↑17-03-2021 11:37Ben een stuk ouder dan jij en absoluut wel hoor!
Als het awkward is als de ander merkt dat ik graag wil is het de juiste niet. Ik ga enkel voor beide ‘graag willen’ en me niet moeten inhouden wanneer ik contact wil.
Al is dit ook geen garantie. Ergens waren er wel alarmbellen, zijn Tinder profiel, hoe hij over zijn exen praatte, regelmatig afzeggen op het allerlaatste moment (al kwam hij dan wel de dag nadien) maar aan de andere kant hadden we elke dag contact, appen, bellen, nam hij het meeste initiatief om elkaar vaak te zien...
Zo hoort het.
Het kan altijd misgaan ja, maar ik zit nu nog in de date periode en die is er om elkaar beter te leren kennen.

woensdag 17 maart 2021 om 13:19
Still, ergens weet je vaak al wel dat er dingen schuren, maar je hoopt toch dat het meevalt en je hebt geinvesteerd en dus geef je het een kans. In jouw geval weet je het eigenlijk al wel. Neemt miet weg dat het rot is als iets toch weer mislukt.
En als ik jou nu lees Attra geldt dit ook voor jou. Er waren signalen.
Hoe het zou moeten zijn; geen gekke onderbuikgevoelens en signalen, geen twijfel en geen geanalyseer.
Hoe het zou moeten zijn; geen gekke onderbuikgevoelens en signalen, geen twijfel en geen geanalyseer.

woensdag 17 maart 2021 om 13:23
Ik ben net terug van een ziekenhuiscontrole en het ziet er heel goed uit. Opluchting! Over 4 maanden de laatste kleine ingreep en dan is het bijna klaar.
Ik heb ook een nieuw doel waar ik naar uitkijk. Ik ga mijn gebit helemaal laten opknappen. Composiet facings. Ergens eind van het jaar. Dan ga ik zelfverzekerder 2022 in.
De afgelopen jaren ( en nog) heb ik veel geinvesteerd in mezelf. Het was nog niet de juiste timing voor een relatie.
Neemt niet weg dat af en toe een date hebben wel leuk kan zijn.
Ik heb ook een nieuw doel waar ik naar uitkijk. Ik ga mijn gebit helemaal laten opknappen. Composiet facings. Ergens eind van het jaar. Dan ga ik zelfverzekerder 2022 in.
De afgelopen jaren ( en nog) heb ik veel geinvesteerd in mezelf. Het was nog niet de juiste timing voor een relatie.
woensdag 17 maart 2021 om 13:25
Dit deed de kerel die ik vorig jaar had ook, en die bleek samen te wonen. Nog nooit een vent gehad die zo vreselijk veel appte, belde enz. Toch vanaf dag 1 had ik een onderbuik gevoel dat er iets niet klopte. Helaas niet naar geluisterd.....Attraverso schreef: ↑17-03-2021 11:37
Zo hoort het.
woensdag 17 maart 2021 om 13:31
Fijn vooruitzicht!Julus schreef: ↑17-03-2021 13:23Ik ben net terug van een ziekenhuiscontrole en het ziet er heel goed uit. Opluchting! Over 4 maanden de laatste kleine ingreep en dan is het bijna klaar.

woensdag 17 maart 2021 om 13:36
Ja gelukkig heb ik hier vrij weinig in geïnvesteerd, en zie ik het niet als een mislukking. Dit was een hele leuke ontmoeting, maar niet leuk genoeg (voor mij) om een echte relatie mee aan te gaan. Ik denk niet dat hij voor een fwb achtige situatie wilt gaan.Julus schreef: ↑17-03-2021 13:19Still, ergens weet je vaak al wel dat er dingen schuren, maar je hoopt toch dat het meevalt en je hebt geinvesteerd en dus geef je het een kans. In jouw geval weet je het eigenlijk al wel. Neemt miet weg dat het rot is als iets toch weer mislukt.

woensdag 17 maart 2021 om 13:38
Heel goed! Af en toe daten kan leuk zijn, helaas is dat casual gedoe een stuk lastiger door alle maatregelen etcJulus schreef: ↑17-03-2021 13:23Ik ben net terug van een ziekenhuiscontrole en het ziet er heel goed uit. Opluchting! Over 4 maanden de laatste kleine ingreep en dan is het bijna klaar.
woensdag 17 maart 2021 om 15:54
Herkenbaar. Rare tijden, ineens afzeggen, etentjes door de weeks.
Wist bedrijf, adres....
Twijfel was er begin ook , maar hij begon over mijn zelfvertrouwen.
Hoe dom achteraf.
Later ging bedrijf Googlen op zijn adres en belde een nummer...kreeg zijn vriendin aan de lijn.
woensdag 17 maart 2021 om 17:05
Dat is inderdaad het vervelende, als er ineens lijken uit de kast komen tijdens het daten.. Alles lijkt dat top te gaan, maar ineens laat iemand zijn/haar ware aard zien. Maar daar is de dating fase ook voor uiteraard, om elkaar te leren kennen en te ontdekken. Ik probeer daarom ook nooit te hard van stapel te lopen, maar soms zegt mijn hart wel eens iets anders dan verstand 
En mooi vooruitzicht inderdaad Julus, een mooi gebit is heel wat waard!

En mooi vooruitzicht inderdaad Julus, een mooi gebit is heel wat waard!

woensdag 17 maart 2021 om 18:16
Dat maar dan ook begin vd week vragen hoe mijn agenda eruit zag en daar op in spelen. En dan uit het niets: Kom je woensdag hier eten, om dan altijd een uur af te bellen met een verhaal waarvan je ook niet kon zeggen: Je liegt alles bij elkaar.Julia_20 schreef: ↑17-03-2021 15:54Herkenbaar. Rare tijden, ineens afzeggen, etentjes door de weeks.
Wist bedrijf, adres....
Twijfel was er begin ook , maar hij begon over mijn zelfvertrouwen.
Hoe dom achteraf.
Later ging bedrijf Googlen op zijn adres en belde een nummer...kreeg zijn vriendin aan de lijn.
Maar blijkbaar vond zn vriendin het niet zo erg............