Non-verbaal flirten

17-03-2021 19:46 108 berichten
Soms krijg ik dit wel eens. Dan vraag ik mij af. Als je mij een leuke verschijning vindt, waarom doe je dan niet meer? Nu is het al moeilijk daten en ik vind het kut dat ik altijd maar de eerste stap moet zetten.

Ik heb gehoord dat vrouwen tegenwoordig ook de eerste stap zetten. In mijn ervaring is dat zeer zelden. Meestal wachten ze het af en dan gebeurt er niks.

Tijdens het uitgaan is het natuurlijk een ander verhaal. Ik heb het puur in de context van buiten het uitgaansleven en gewoon door de dag in de stad etc. Echt jammer dit. Moet je nou per se een Brad Pitt zijn om aandacht te krijgen? Bedankt hoor.
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 17-03-2021 19:49
0.80% gewijzigd
Afbeelding
Erdo schreef:
17-03-2021 19:58
Meer vrouwen moeten zijn zoals jij.
OMG ben jij mijn snolmate? Ik zeg dat ook altijd!

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Mumper schreef:
17-03-2021 19:52
Ah dus je bent lelijk. Ja dan moet je wat harder je best doen. Speel je een instrument? Ben je rijk? Heb je toevallig humor?
Wat een rare conclusie.

Ik heb wel vrouwen die geïnteresseerd in mij zijn maar ik krijg het gevoel dat ik altijd de leiding moet nemen.
viva-amber schreef:
17-03-2021 19:51
Beetje raar om te denken dat vrouwen de hele tijd bezig moeten zijn met jou versieren.
Wie denkt dat dan? :s
Mumper schreef:
17-03-2021 19:59
:rofl:
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Als een vrouw oogcontact maakt en naar je glimlacht, is dat de eerste stap toch? Verder heb je nou eenmaal pech, de rest moet idd meestal vanuit de man komen.
Sjulia schreef:
17-03-2021 20:03
Als een vrouw oogcontact maakt en naar je glimlacht, is dat de eerste stap toch?
Of zo

Afbeelding
Mumper schreef:
17-03-2021 19:59

Afbeelding
Meer een hengstmate. Niet voor kleine meisjes weggelegd. :lmao:
Sjulia schreef:
Verder heb je nou eenmaal pech, de rest moet idd meestal vanuit de man komen.
Hallo, het is 2021
Sjulia schreef:
Als een vrouw oogcontact maakt en naar je glimlacht, is dat de eerste stap toch? Verder heb je nou eenmaal pech, de rest moet idd meestal vanuit de man komen.
Bedankt voor je eerlijkheid.
Erdo schreef:
17-03-2021 20:05
Afbeelding
Wat een gezeik. Als je iemand leuk vindt, dan trek je zelf je muil maar open. En als je dat niet doet, dan ben je net als de vrouwen die je hier afzeikt. Gefrustreerd menneke.
Waarom zou een vrouw de eerste stap moeten zetten?

Moeten vrouwen dan echt alles doen?
Ik versier wel mannen, maar alleen de hele leuke.
Mumper schreef:
17-03-2021 20:06
Hallo, het is 2021
Ja, ik dacht al dat ik het niet zou mogen zeggen. Woke shizzle..
Mumper schreef:
17-03-2021 20:04
Of zo

Afbeelding
Afbeelding
Erdo schreef:
17-03-2021 20:05
Pfoeeehahaha “hengstmate” sure... 🤣
Misschien moet je die tevoorschijn toveren tijdens het sjansen?
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Bijzonder trouwens.. dat stukje tekst “door de dag heen, in de stad.” Verwacht je echt dat vrouwen gewoon maar op je af lopen om je te versieren? :hihi: Wij vinden het ook helemaal niet zo leuk als mannen dat zomaar doen btw.
Erdo schreef:
17-03-2021 19:46

Ik heb het puur in de context van buiten het uitgaansleven en gewoon door de dag in de stad etc. Echt jammer dit. Moet je nou per se een Brad Pitt zijn om aandacht te krijgen? Bedankt hoor.
Ja. Als jij er niet uitziet als een ontzettend lekker ding, zie ik je niet staan als ik mijn weekboodschappen aan het doen bent.
Erdo schreef:
17-03-2021 19:51
Dat is niet mijn ding. Vrouwen zitten altijd te zeuren dat mannen alleen naar uiterlijk kijken maar zelf lusten ze er ook pap van.
Ow, kijk daar is die weer.
Sjulia schreef:
17-03-2021 20:12
Bijzonder trouwens.. dat stukje tekst “door de dag heen, in de stad.” Verwacht je echt dat vrouwen gewoon maar op je af lopen om je te versieren? :hihi: Wij vinden het ook helemaal niet zo leuk als mannen dat zomaar doen btw.
Je zou denken dat de meeste normale mannen dat ondertussen wel begrepen hadden. maar ja incels he?
Ik vind het altijd irritant als een man een glimlach gelijk aan ziet voor interesse. Vroeger in de stad als ik bij het passeren beleefd of vriendelijk glimlachte, kwam het regelmatig voor dat mannen met me begonnen op te lopen en een gesprek probeerden aan te knopen. Proberen mag natuurlijk, maar ik had vaak het gevoel bot te moeten zijn om ze af te kappen, en bovendien kreeg ik soms het idee dat ze het gewoon bij iedere vrouw die alleen maar in hun richting keek het probeerden. Ik vind dat je als vrouw wel gewoon moet kunnen glimlachen naar iemand, zonder dat daar gelijk van alles in wordt gezien, anders wordt de wereld alleen maar killer. Ik vind het een nadeel van de mondkapjes dat ik niet meer kan glimlachen naar mensen, maar hier vind ik het wel een voordeel voor.

Ik zeg niet dat jij dit doet TO, maar mijn vraag is: wat zie je als non-verbale interesse? Zoals je het beschrijft komt het namelijk op me over dat je iets al snel als flirten ziet. Dat kan en mag natuurlijk, maar vrouwen vinden het vaak niet zo leuk als beleefdheid of vriendelijkheid te snel als romantische interesse wordt gezien.
Gokje: jij denkt dat iedere vrouw die glimlacht of gewoon aardig is met je flirt.
Je valt alleen op oogverblindend mooie vrouwen, de rest is je te min maar je mekkert wel dat “alle vrouwen” alleen maar naar uiterlijk kijken.
Vrouwen zijn jou niks verplicht, jij kan haar prima zelf aanspreken. Het gros van de vrouwen laat echt wel weten als ze je zien zitten of spreken je zelf aan.
Doen ze dat niet, dan wil ze dus niet wat me niet verbaasd want de meeste vrouwen hebben incel gedrag snel door.
Het ligt dus aan jezelf, niet aan “de vrouw”
Mimosa80 schreef:
17-03-2021 20:31
Ik vind het altijd irritant als een man een glimlach gelijk aan ziet voor interesse.
Ja.

Maar dat is dan bij mannen net zo, in een ander topic wordt een TO aangeraden om advertenties op te hangen aan lantaarnpalen om zo een man terug te vinden die naar haar had gelachen.

Ik denk dat hierin het verschil tussen m en v overdreven wordt als je zegt "mannen moeten altijd" of "vrouwen hoeven nooit" of andersom: als er interesse is dan komt het heus wel tot een gesprek en anders niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven