Live foto iphone

18-03-2021 07:03 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, een vraagje over de live foto instellingen. Ik wil dat deze altijd aan staat. Maar elke keer als ik een foto wil maken staat de instelling uitgeschakeld. Bij instellingen in het menu heb ik al aangegeven dat live foto aan bewaard moet worden en toch lukt het niet.. iemand tips?
Geen idee, bij mij blijft hij gewoon aan staan als ik hem aan klik en daarna de app sluit en weer opnieuw open. Ook na het maken van foto’s blijft het aan staan. Zelfs als ik de app helemaal af sluit door 2 keer op de home knop te duwen en dan de app af te sluiten.
Ik heb het probleem precies andersom.
KamilleT schreef:
18-03-2021 07:59
Ja ik ook..
Carpe Diem
KamilleT schreef:
18-03-2021 07:59
Ik ook
Camera app openen, bovenaan heb je 4 icoontjes, de tweede aan de linkerzijde de “ 3 rondjes waarvan 1 gestippelde belijning” icoon daar 1 keer op drukken.
Als hij geel gekleurd is, staat “live” foto aan en als hij wit gekleurd is, staat “live” foto uit. Als je de app afsluit blijft hij zoals je hem hebt ingesteld, totdat je dit zelf weer veranderd.
anoniem_641ae6b9a2ec7 wijzigde dit bericht op 18-03-2021 09:26
Reden: Toevoeging
15.37% gewijzigd
Ik heb het ook andersom, soms staat ie zo in ene op live.

En nog een probleempje, regelmatig staat ie ook op 1 of 2 seconde wachten voor de foto wordt gemaakt. Iemand een idee hoe ik dit uit kan zetten? Nu moet ik m bijna altijd als ik mn camera open terug schuiven naar uit.
Je kunt het aanpassen in instellingen > camera > bewaar instellingen > onderaan staat “Live foto” en die kun je aan- of uitzetten.
PhiIae schreef:
18-03-2021 09:54
Je kunt het aanpassen in instellingen > camera > bewaar instellingen > onderaan staat “Live foto” en die kun je aan- of uitzetten.
Thnx! :)
Pieremachochel
Thanks! Het is me nu ook gelukt. Telefoon aan en uit zetten heeft ook geholpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven