Altijd weer dat ongeluk in de liefde
vrijdag 19 maart 2021 om 07:35
Dag iedereen
Hier weer een topic over mijn liefdesleven die op niks trekt. Gisteren heb ik een vriend laten deelnemen aan een activiteit met een groepje andere mensen. Een vriend die ik wel heel knap en ook heel leuk vind en altijd over fantaseer. En raad eens wat er gebeurd is? Hij heeft nu interesse in een meisje, waarvan ik denk dat ze toch echt niks van zichzelf voorstelt. Nu krijg ik alleen maar berichten hoe zij heeft gereageerd op zijn bericht en wat ze allemaal zegt. En ik? Ik mag weer eens op mijn kin kloppen. Ik snap gewoon niet waarom zo iemand gewoon meteen iemand kan krijgen die nieuw is en ik al jaren telkens strand op eiland "blauwtje gelopen" of "friendzone". En nu zeker iedereen precies verliefd is en niet meer vrijgezel is waardoor ik met griezels achterblijf. Ik weet het gewoon niet meer. Elke week lijkt op 2 druppels water. Heeft er iemand tips om toch eindelijk een vriendje te kunnen krijgen want alleen trek ik het niet meer.
Dank je wel!
Hier weer een topic over mijn liefdesleven die op niks trekt. Gisteren heb ik een vriend laten deelnemen aan een activiteit met een groepje andere mensen. Een vriend die ik wel heel knap en ook heel leuk vind en altijd over fantaseer. En raad eens wat er gebeurd is? Hij heeft nu interesse in een meisje, waarvan ik denk dat ze toch echt niks van zichzelf voorstelt. Nu krijg ik alleen maar berichten hoe zij heeft gereageerd op zijn bericht en wat ze allemaal zegt. En ik? Ik mag weer eens op mijn kin kloppen. Ik snap gewoon niet waarom zo iemand gewoon meteen iemand kan krijgen die nieuw is en ik al jaren telkens strand op eiland "blauwtje gelopen" of "friendzone". En nu zeker iedereen precies verliefd is en niet meer vrijgezel is waardoor ik met griezels achterblijf. Ik weet het gewoon niet meer. Elke week lijkt op 2 druppels water. Heeft er iemand tips om toch eindelijk een vriendje te kunnen krijgen want alleen trek ik het niet meer.
Dank je wel!

vrijdag 19 maart 2021 om 07:43
Waarom denk jij van dat andere meisje dat ze 'van zichzelf niks voorstelt'? Dat is een beetje denigrerend, lijkt me zo. Kennelijk ziet die vriend wel wat in haar.
Hoe dan ook: iedereen heeft recht op liefde en niemand heeft de plicht om die te geven.
Mijn grote leerpunt was overigens: het leven is zonder partner veel leuker. Maar dat weet ik inderdaad doordat ik uiteindelijk wel een partner kreeg.
Hoe dan ook: iedereen heeft recht op liefde en niemand heeft de plicht om die te geven.
Mijn grote leerpunt was overigens: het leven is zonder partner veel leuker. Maar dat weet ik inderdaad doordat ik uiteindelijk wel een partner kreeg.
vrijdag 19 maart 2021 om 07:44

vrijdag 19 maart 2021 om 07:49
Ik ken tientallen andere vrouwen waar ik het logischer vind dat zij aandacht kunnen krijgen van een man. Zij heeft alleen interesse opgewekt omdat ze fan zijn van dezelfde serie.
vrijdag 19 maart 2021 om 07:54
Waarom zij wel, terwijl jij al jaren " in the picture" bent?
Nou, waarschijnlijk juist daarom. Als hij in jou relatiemateriaal had gezien, dan was er al lang iets gebeurd tussen jullie.
Hij is gewoon niet je match.
Hoe je er wel aan komt? Geen idee, er is geen onlineshop he?
Nu met corona is het ook moeilijker om eens andere plekken/ hobby's/ activiteiten te bezoeken, waardoor je nieuwe mensen ontmoet.
Probeer niet verbitterd te zijn, maar sta open voor iedereen. Lach, wees vriendelijk en wissel af en toe gewoon eens een beleefdheidspraatje uit.
Misschien zit er wel iemand tussen.
Nou, waarschijnlijk juist daarom. Als hij in jou relatiemateriaal had gezien, dan was er al lang iets gebeurd tussen jullie.
Nu met corona is het ook moeilijker om eens andere plekken/ hobby's/ activiteiten te bezoeken, waardoor je nieuwe mensen ontmoet.
Probeer niet verbitterd te zijn, maar sta open voor iedereen. Lach, wees vriendelijk en wissel af en toe gewoon eens een beleefdheidspraatje uit.
de wereld wacht om ontdekt te worden

vrijdag 19 maart 2021 om 07:54
Geloept.
TO, als je zo wanhopig bent een relatie te vinden waarom probeer je dan niet eens je energie in iets positiefs te steken, echt al die negativiteit is zo ontzettend onaantrekkelijk.
vrijdag 19 maart 2021 om 07:56
Ik praat met iedereen maar altijd zijn ze niet single of totaal irritantthanx schreef: ↑19-03-2021 07:54Waarom zij wel, terwijl jij al jaren " in the picture" bent?
vrijdag 19 maart 2021 om 07:58
Waarom heb jij niet eerder aan hem laten weten dat je interesse hebt op die manier?
Als je kans wilt maken moet je het uitspreken en niet afwachten.
Vrtdert kom je heel wanhopig over en niet lullig bedoeld, maar dat is zelden aantrekkelijk.
Wordt eerst eens gelukkig met jezelf in plaats van je geluk aan een hypothetische vent af te laten hangen. Dat geluk kan dan namelijk behoorlijk tegen vallen.
Ik ben overigens ook al jaren vrijgezel (midden 30 inmiddels) en zou best een relatie willen, maar ik weiger daar mijn geluk aan op te hangen. Ik zorg er voor dat ik het alleen ook leuk heb. Een relatie moet een aanvulling zijn en geen invulling. Ik wil niet gewoon een man. Ik wil een verdomd leuke man en anders maar niet.
En als ik iemand leuk vind die iemand anders leuker vind, zijn we dus duidelijk geen match.
Als je kans wilt maken moet je het uitspreken en niet afwachten.
Vrtdert kom je heel wanhopig over en niet lullig bedoeld, maar dat is zelden aantrekkelijk.
Wordt eerst eens gelukkig met jezelf in plaats van je geluk aan een hypothetische vent af te laten hangen. Dat geluk kan dan namelijk behoorlijk tegen vallen.
Ik ben overigens ook al jaren vrijgezel (midden 30 inmiddels) en zou best een relatie willen, maar ik weiger daar mijn geluk aan op te hangen. Ik zorg er voor dat ik het alleen ook leuk heb. Een relatie moet een aanvulling zijn en geen invulling. Ik wil niet gewoon een man. Ik wil een verdomd leuke man en anders maar niet.
En als ik iemand leuk vind die iemand anders leuker vind, zijn we dus duidelijk geen match.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nou en, wat gaat jou dat aan waarom er in eerste instantie een klik ontstond. Je hebt daar niks van te vinden. Al was het omdat ze dezelfde veters in hun schoenen hebben.
Bemoei je er niet mee. Niemand hoeft jouw toestemming te hebben om iemand leuk te vinden. De wereld draait ook wel zonder jouw mening.
Ik vind jou ook niet leuk overkomen. Dus begin eens bij jezelf en je denigrerende, afgunstige, verbitterde kuthouding. Word je vast gezelliger van als je dat opzij zet.

vrijdag 19 maart 2021 om 07:59
Dat is juist een leuke basis voor een eerste contact. Ze hebben samen iets gemeen. Wel zuur voor jou, omdat jij hem voor jezelf wel zag zitten.
Hoe oud ben jij?
vrijdag 19 maart 2021 om 08:02
Bijna 22. En ik doe zo hard mijn best maar niemand wil me. Niemand snapt hoe ik me voel. Elke dag opstaan met hoop en elke avond huilend slapen. En terwijl ik tips zoek zit iedereen me gewoon uit te schelden. Gewoon omdat een of andere teef meer geluk heeft in de liefde.
vrijdag 19 maart 2021 om 08:02
TO al jouw topics zitten vol negativiteit en wanhoop.
Mijn advies verander daar wat aan. Geen vent wil een wanhopige negatief in het leven staande vrouw. Dus zolang je zo blijft schat ik je kans dat je iemand vind op ongeveer nihiel.
Mijn advies verander daar wat aan. Geen vent wil een wanhopige negatief in het leven staande vrouw. Dus zolang je zo blijft schat ik je kans dat je iemand vind op ongeveer nihiel.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 19 maart 2021 om 08:04
Jeetje 22 en nu al zo wanhopig.Bibe10 schreef: ↑19-03-2021 08:02Bijna 22. En ik doe zo hard mijn best maar niemand wil me. Niemand snapt hoe ik me voel. Elke dag opstaan met hoop en elke avond huilend slapen. En terwijl ik tips zoek zit iedereen me gewoon uit te schelden. Gewoon omdat een of andere teef meer geluk heeft in de liefde.
Ik denk dat ik maar katten ga kopen en een oude vrijster wordt. Dan ben ik met ruim 10 jaar ouder inmiddels echt compleet afgeschreven.