Meisje wordt helemaal para

19-03-2021 15:49 111 berichten
Ik praat wel eens met een meisje in de supermarkt. Ze werkt daar. Het begon gewoon met een glimlach. Toen small talk. Toen meer. Tegenwoordig praten we gewoon over de koetjes en kalfjes en hoe het gaat. Vandaag deed ze wel heel raar. Ik had haar voor paar maanden niet gezien. Toen ze mij zag werd ze helemaal nerveus. Een gesprek was ook helemaal niet mogelijk. Ze kwam mij boodschappen checken en weg was ze. Helemaal nerveus etc. Ik snap er echt geen bal van.
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 19-03-2021 15:53
Reden: Typo
3.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Was het je therapeute toevallig?
Erdo schreef:
19-03-2021 15:49
Ze kwam mij boodschappen en weg was ze. Ik snap er echt geen bal van.
Ik ook niet.
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 19-03-2021 15:58
52.84% gewijzigd
Ook zij is stiekem heeeelemaal gek op jou :flirting:
para???
Henk-en-Roelie schreef:
19-03-2021 15:51
Ik ook niet.
:rofl:

En wat is para?
Ik krijg nu bij ieder topic van deze TO dat hijgerige liedje van Raymond van 't Groenewoud in mijn hoofd ' Meisjes' :|
er kunnen zoveel redenen zijn:
- ze heeft op haar flikker gekregen van haar baas, ze kletst te veel
- haar collega's maken geintjes als ze met een jongen praat
- ze vindt je een creep
- ze vindt je geen creep

Maar 1 ding is duidelijk, ze wil Niet (meer) kletsen in de winkel. Niet meer doen dus
Henk-en-Roelie schreef:
Ik ook niet.
Ik heb de typo gefixt.
Alweer een topic? Wat wil je nou horen dan? Ik doe een poging, ze is zo verliefd op je dat ze niet meer wist hoe ze moest reageren en daarom rende ze weg. Zoiets?

Waarom heb je zoveel bevestiging nodig van anderen? En waarom ben je er de hele dag mee bezig? Ga je ook wel eens boodschappen doen zonder dat je aan het versieren bent? Of ben je bij alles wat je doet vooral daar mee bezig?
Honingbij_ schreef:
19-03-2021 15:50
Was het je therapeute toevallig?
Nee. Ze studeert wel toevallig psychologie. :))
Rosalind schreef:
19-03-2021 15:52
:rofl:

En wat is para?
chute
cetamol
graaf
lilalinda schreef:
para???
Paranoïde.
Zoek hulp
Weer geen kans om te neuken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Erdo schreef:
19-03-2021 15:53
Ik heb de typo gefixt.
Thnx, achter mij hoort een 'n'.
Waarom checkte ze je boodschappen, hangt je foto op het prikbord in de kantine met de letters DIEF eronder?
Rachmaninoff schreef:
19-03-2021 15:53
Alweer een topic? Wat wil je nou horen dan? Ik doe een poging, ze is zo verliefd op je dat ze niet meer wist hoe ze moest reageren en daarom rende ze weg. Zoiets?

Waarom heb je zoveel bevestiging nodig van anderen? En waarom ben je er de hele dag mee bezig? Ga je ook wel eens boodschappen doen zonder dat je aan het versieren bent? Of ben je bij alles wat je doet vooral daar mee bezig?
Dat weet ik ook niet. Anders had ik er geen topic over geopend.
Heb je Misschien non verbaal geprobeerd te flirten?
Henk-en-Roelie schreef:
19-03-2021 15:55
Thnx, achter mij hoort een 'n'.
Waarom checkte ze je boodschappen, hangt je foto op het prikbord in de kantine met de letters DIEF eronder?
Bij de zelfscan komt er wel eens een controle. Dat is willekeurig bepaald door het system.
Ik doe een andere poging: ze vond het maar helemaal niks dat jij als onbekende man allemaal vragen gaat stellen over haar leven, maar gaf uit beleefdheid wel antwoord. Nu ze je een paar maanden niet heeft gezien, was het vandaag een grote schok voor haar en komt haar ptss weer terug. Daarom rende ze weg.

Maar gewoon een tip in het algemeen: doe gewoon je boodschappen en leid het personeel niet van hun werk af.
Erdo schreef:
19-03-2021 15:54
Paranoïde.
je bedoelt dat ze een beetje schichtig deed
niet dat ze paranoïde was
Denk je dat ze verliefd op je is en daarom van de zenuwen je ontloopt?
Kan trouwens, hoor :)
Bellinis schreef:
19-03-2021 15:56
Ik doe een andere poging: ze vond het maar helemaal niks dat jij als onbekende man allemaal vragen gaat stellen over haar leven, maar gaf uit beleefdheid wel antwoord. Nu ze je een paar maanden niet heeft gezien, was het vandaag een grote schok voor haar en komt haar ptss weer terug. Daarom rende ze weg.

Maar gewoon een tip in het algemeen: doe gewoon je boodschappen en leid het personeel niet van hun werk af.
Zij is altijd de eerste die vragen stelt maar leuk geprobeerd.
Erdo schreef:
19-03-2021 15:59
Zij is altijd de eerste die vragen stelt maar leuk geprobeerd.
vragen als:
Spaart u ook zegeltjes
Bonuskaart of Airmiles
Wilt u extra geld opnemen
lilalinda schreef:
19-03-2021 16:01
vragen als:
Spaart u ook zegeltjes
Bonuskaart of Airmiles
Wilt u extra geld opnemen
Houdoe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven