Meisje wordt helemaal para
vrijdag 19 maart 2021 om 15:49
Ik praat wel eens met een meisje in de supermarkt. Ze werkt daar. Het begon gewoon met een glimlach. Toen small talk. Toen meer. Tegenwoordig praten we gewoon over de koetjes en kalfjes en hoe het gaat. Vandaag deed ze wel heel raar. Ik had haar voor paar maanden niet gezien. Toen ze mij zag werd ze helemaal nerveus. Een gesprek was ook helemaal niet mogelijk. Ze kwam mij boodschappen checken en weg was ze. Helemaal nerveus etc. Ik snap er echt geen bal van.
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 19-03-2021 15:53
Reden: Typo
Reden: Typo
3.34% gewijzigd
vrijdag 19 maart 2021 om 15:52
vrijdag 19 maart 2021 om 15:53
Ik heb de typo gefixt.
Alweer een topic? Wat wil je nou horen dan? Ik doe een poging, ze is zo verliefd op je dat ze niet meer wist hoe ze moest reageren en daarom rende ze weg. Zoiets?
Waarom heb je zoveel bevestiging nodig van anderen? En waarom ben je er de hele dag mee bezig? Ga je ook wel eens boodschappen doen zonder dat je aan het versieren bent? Of ben je bij alles wat je doet vooral daar mee bezig?
Waarom heb je zoveel bevestiging nodig van anderen? En waarom ben je er de hele dag mee bezig? Ga je ook wel eens boodschappen doen zonder dat je aan het versieren bent? Of ben je bij alles wat je doet vooral daar mee bezig?
vrijdag 19 maart 2021 om 15:54
Nee. Ze studeert wel toevallig psychologie.
vrijdag 19 maart 2021 om 15:55
Dat weet ik ook niet. Anders had ik er geen topic over geopend.Rachmaninoff schreef: ↑19-03-2021 15:53Alweer een topic? Wat wil je nou horen dan? Ik doe een poging, ze is zo verliefd op je dat ze niet meer wist hoe ze moest reageren en daarom rende ze weg. Zoiets?
vrijdag 19 maart 2021 om 15:56
Bij de zelfscan komt er wel eens een controle. Dat is willekeurig bepaald door het system.Henk-en-Roelie schreef: ↑19-03-2021 15:55Thnx, achter mij hoort een 'n'.
Waarom checkte ze je boodschappen, hangt je foto op het prikbord in de kantine met de letters DIEF eronder?
vrijdag 19 maart 2021 om 15:56
Ik doe een andere poging: ze vond het maar helemaal niks dat jij als onbekende man allemaal vragen gaat stellen over haar leven, maar gaf uit beleefdheid wel antwoord. Nu ze je een paar maanden niet heeft gezien, was het vandaag een grote schok voor haar en komt haar ptss weer terug. Daarom rende ze weg.
Maar gewoon een tip in het algemeen: doe gewoon je boodschappen en leid het personeel niet van hun werk af.
Maar gewoon een tip in het algemeen: doe gewoon je boodschappen en leid het personeel niet van hun werk af.
vrijdag 19 maart 2021 om 15:59
Zij is altijd de eerste die vragen stelt maar leuk geprobeerd.Bellinis schreef: ↑19-03-2021 15:56Ik doe een andere poging: ze vond het maar helemaal niks dat jij als onbekende man allemaal vragen gaat stellen over haar leven, maar gaf uit beleefdheid wel antwoord. Nu ze je een paar maanden niet heeft gezien, was het vandaag een grote schok voor haar en komt haar ptss weer terug. Daarom rende ze weg.