Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

dinsdag 16 februari 2021 om 08:27

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!
Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.
Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten
Alles mag als het maar met respect is.

vrijdag 19 maart 2021 om 17:31
@ Attraverso
Deze forum heeft mij in de loop van de tijd toch meer inzichten gegeven dan dat ik zelf had verwacht
Voorheen zou ik mij soort van zielig vinden en aan mijzelf twijfelen, maar nu heb ik zoiets van DELETE ...
Ik ben het met je eens als iemand je leuk zou vinden, dan had je mij kunnen overtuigen voordat ik zou vetrekken.
Zoals ik aangaf middels alles verwijderd. Geen verwachtingen meer hebben dat is het beste.
Maar met deze laatste date is het toch duidelijk geworden voor mij, dat ik meer op intelligentie val dan op uiterlijk. ( daarom dat ik mijzelf ook sapioseksueel noem )
Iemand tegenkomen zal dan ook niet makkelijk zijn, omdat ik dit soort mannen enorm afschrik
Vanmorgen toen ik aan het sporten was bedacht ik mij ineens ...
“ Roosje misschien blijf je gewoon voor altijd alleen “ en begin dat maar te accepteren.
Dus ik de komende weken ga ik ook hier vaker bij stil staan en het een plekje geven. Ik ga zorgen dat ik weer leuke activiteiten ga ondernemen en genieten van het leven.
( genieten deed ik al )
Mocht er veranderingen zijn, dan meld ik mij weer....
Ik ga een leuk weekend tegemoet met vriendinnen....
Tot horens lieve forumleden
Deze forum heeft mij in de loop van de tijd toch meer inzichten gegeven dan dat ik zelf had verwacht

Voorheen zou ik mij soort van zielig vinden en aan mijzelf twijfelen, maar nu heb ik zoiets van DELETE ...
Ik ben het met je eens als iemand je leuk zou vinden, dan had je mij kunnen overtuigen voordat ik zou vetrekken.
Zoals ik aangaf middels alles verwijderd. Geen verwachtingen meer hebben dat is het beste.
Maar met deze laatste date is het toch duidelijk geworden voor mij, dat ik meer op intelligentie val dan op uiterlijk. ( daarom dat ik mijzelf ook sapioseksueel noem )
Iemand tegenkomen zal dan ook niet makkelijk zijn, omdat ik dit soort mannen enorm afschrik

Vanmorgen toen ik aan het sporten was bedacht ik mij ineens ...
“ Roosje misschien blijf je gewoon voor altijd alleen “ en begin dat maar te accepteren.
Dus ik de komende weken ga ik ook hier vaker bij stil staan en het een plekje geven. Ik ga zorgen dat ik weer leuke activiteiten ga ondernemen en genieten van het leven.
( genieten deed ik al )
Mocht er veranderingen zijn, dan meld ik mij weer....
Ik ga een leuk weekend tegemoet met vriendinnen....
Tot horens lieve forumleden

vrijdag 19 maart 2021 om 17:41

vrijdag 19 maart 2021 om 17:44
Helemaal eens met jullie. Als je elke keer weer contact opneemt streel je alleen zijn ego maar. Lekker links laten liggen en nergens op ingaan. Zorgen dat je weer de beste versie van jezelf wordt is de beste wraak.Attraverso schreef: ↑19-03-2021 16:53Helemaal eens hoor. Dat is ook de reden waarom ik ex date niets meer gestuurd heb ook al ben ik ruim een week erg boos geweest door hem. Dat werkt niet bij die mannen, ze doen hun zin en malen er niet om dat ze je kwetsen of teleurstellen. Deden ze dat wel dan hadden ze het niet gedaan.
Gewoon loslaten en geen contact meer opnemen. Dat is afsluiten.
Ben het er ook niet mee eens dat het te begrijpen is dat Roos haar date geen moeite meer doet omdat ze enkele weken weg is.
Roos, had hij interesse dan had hij je er voor je vertrok van willen overtuigen dat hij leuk genoeg is om voor terug te komen en de draad weer op te pikken. Je hebt groot gelijk dat je afstand neemt.
Dat hij geen moeite meer deed voor een date had echt niets te maken met bescheidenheid maar met gebrek aan interesse.
Geniet van je buitenlandse uitstap!

vrijdag 19 maart 2021 om 17:48

vrijdag 19 maart 2021 om 19:02
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1928265 ... -instagram
Datertje het zal even lastig worden, die audioberichtjes..
vrijdag 19 maart 2021 om 19:09
Gelijk pAnIeKJulus schreef: ↑19-03-2021 19:02https://www.telegraaf.nl/nieuws/1928265 ... -instagram
wij slapen nooit.
vrijdag 19 maart 2021 om 19:16
Hier hetzelfde. Als die verbinding weg is verlies ik ook interesse. En bij de langste relatie waren we zo uit elkaar gegroeid dat ik überhaupt niet weet wat ik hem nog zou moeten melden. Laatste kon mij niet loslaten en daar wil ik al helemaal niets aanwakkeren.Julus schreef: ↑19-03-2021 15:00Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig te melden heb aan ex. Er is geen verbinding meer dus je vervalt in koetjes en kalfjes en teert op het verleden. In mijn geval is het bijna altijd ex die contact opneemt en ik die reageer. Maar ik zie hem niet als een vriend, iets wat hij altijd graag gewild heeft. Als je 2x per jaar kort appt is dat geen vriendschap. We zijn niet in elkaars leven. Dus ik heb eigenlijk nooit goed begrepen waarom hij dit wilde. Voor mij zijn exen altijd mensen die ik nooit meer zie of spreek.
En toen was het al weer weekeind!
Voor mij is het zo weer maandag, voor Datertje zal het wel langer duren

vrijdag 19 maart 2021 om 19:44
Ja dat is het dus. Er is dan geen (,voeldoende) interesse meer en dan duren gesprekjes niet lang. Ik zou ook echt niet weten wat ik moet vragen en verval dan in het verleden. Hoe gaat het met je moeder etc.
Misschien is dat het wel, waarom sommigen loslaten lastig vinden: de verbinding willen behouden? Dat is onmogelijk als je elkaar niet ziet en amper spreekt.
Misschien is dat het wel, waarom sommigen loslaten lastig vinden: de verbinding willen behouden? Dat is onmogelijk als je elkaar niet ziet en amper spreekt.

vrijdag 19 maart 2021 om 19:52
Heel de wereld. Het is een wereldwijd probleem. Gelukkig app ik amper en zit ik niet op social media.

vrijdag 19 maart 2021 om 20:15
Ik dacht al, hebben we iets gemist
Levert het al iets op, je webinar? Nieuwe matches of gesprekken?

vrijdag 19 maart 2021 om 20:24

vrijdag 19 maart 2021 om 20:31
Hahaha paniek!!! Ik kan je artikel niet openen. Whatsapp had even storing dus gewoon doorgegaan op Facebook. Er is ook nog sms en we hebben inmiddels nog even gebeld. Er zijn vele wegen die naar Rome....
Julus ik ga pas dinsdag naar hem toe om hem te verzorgen. Ik ga hem verwennen met lunch nadat ik hem heb opgehaald. Ik ben dan een paar uurtjes Florence.
Dan komt hij pas dat weekend erna hierheen en dan gaan we het eerste weekend even goed over doen. Dus nog heeeeel lang wachten voor de stoom.
Nog 84 uur....
Julus ik ga pas dinsdag naar hem toe om hem te verzorgen. Ik ga hem verwennen met lunch nadat ik hem heb opgehaald. Ik ben dan een paar uurtjes Florence.
Dan komt hij pas dat weekend erna hierheen en dan gaan we het eerste weekend even goed over doen. Dus nog heeeeel lang wachten voor de stoom.
Nog 84 uur....

vrijdag 19 maart 2021 om 21:44
Oh ik dacht dit weekend. Maar het duurt geen week meer.Datertje schreef: ↑19-03-2021 20:31Hahaha paniek!!! Ik kan je artikel niet openen. Whatsapp had even storing dus gewoon doorgegaan op Facebook. Er is ook nog sms en we hebben inmiddels nog even gebeld. Er zijn vele wegen die naar Rome....
Nog 84 uur....

vrijdag 19 maart 2021 om 21:50
@Red.. wat leuk dat er een tweede date komt ! Leuke vooruitzichten weer ...gewoon op je laten afkomen....
@ Datertje ... ik voel de kriebels al !
@ Julia_20 gewoon in die vibe blijven hoor van die webinar, en morgen lekker je felle bloesje aantrekken en voor de spiegel staan en dansen
Ik ga lekker mijn bed induiken... heb vandaag 15 km gelopen, beetje over het leven lopen nadenken. Mijn vrouwelijke hormonen spelen ook een rol deze dagen...
Weltrusten
@ Julia_20 gewoon in die vibe blijven hoor van die webinar, en morgen lekker je felle bloesje aantrekken en voor de spiegel staan en dansen

Ik ga lekker mijn bed induiken... heb vandaag 15 km gelopen, beetje over het leven lopen nadenken. Mijn vrouwelijke hormonen spelen ook een rol deze dagen...

Weltrusten

vrijdag 19 maart 2021 om 22:22
roosroosje schreef: ↑19-03-2021 21:50@Red.. wat leuk dat er een tweede date komt ! Leuke vooruitzichten weer ...gewoon op je laten afkomen....
@ Julia_20 gewoon in die vibe blijven hoor van die webinar, en morgen lekker je felle bloesje aantrekken en voor de spiegel staan en dansen![]()
Weltrusten![]()
Wat zul jij goed slapen!