Vervolg topic
zondag 21 maart 2021 om 07:32
Zoals beloofd een update over de opticien. Uiteindelijk liet hij merken echte interesse te hebben. Ik kwam er ook achter dat ik zijn lichaamstaal wel goed heb geïnterpreteerd. Hij had al de eerste keer dat hij me zag interesse in mij. Pas bij de laatste controle ging hij dit ook uiten.
Na uitwisselen van gegevens gingen wij bellen en appen.
Ik open een topic over een situatie die ik niet zo goed begrijp. Ik vroeg of hij eerder getrouwd is geweest of relaties heeft gehad. Hij is namelijk 43 en hij zei dat hij alleen vakantieliefdes heeft gehad die hem blijkbaar alleen voor zijn verblijfsstatus in NL wilden (wel vrouwen die wilden trouwen en kinderen) en dat hij al 11 jaar niet met vrouwen zou zijn gegaan. Is dit geen rode vlag?
Ook vertelde hij me dat in zijn zaak wel eens alleenstaande vrouwen met kinderen openlijk met hem flirten. Ik zei voor de grap zo deed ik het niet toch. Ik deed normaal
Nouuu wat ik daar als antwoord op terug kreeg. 98 procent vd mannen zouden het niks vinden (hij bedoelde hiermee: het niet als flirten zien), ze vinden je natuurlijk wel mooi. Ze kunnen je, als ze je niet kennen, als lustobject zien (????). Dat je makkelijk bent en ik vroeg waarom? Omdat je er Spaans uitziet. Maar dat hij me wel zag voor wie ik echt ben doordat hij meer met me sprak. Een nette, intelligente vrouw en voor een langdurige relatie.
Ja, al sla je me dood. Ik weet niet wat ik met die woorden over dat ik, op het eerste gezicht als makkelijk wordt gezien, aanmoet....
Kan iemand hier mannentaal begrijpen?
Na uitwisselen van gegevens gingen wij bellen en appen.
Ik open een topic over een situatie die ik niet zo goed begrijp. Ik vroeg of hij eerder getrouwd is geweest of relaties heeft gehad. Hij is namelijk 43 en hij zei dat hij alleen vakantieliefdes heeft gehad die hem blijkbaar alleen voor zijn verblijfsstatus in NL wilden (wel vrouwen die wilden trouwen en kinderen) en dat hij al 11 jaar niet met vrouwen zou zijn gegaan. Is dit geen rode vlag?
Ook vertelde hij me dat in zijn zaak wel eens alleenstaande vrouwen met kinderen openlijk met hem flirten. Ik zei voor de grap zo deed ik het niet toch. Ik deed normaal

Nouuu wat ik daar als antwoord op terug kreeg. 98 procent vd mannen zouden het niks vinden (hij bedoelde hiermee: het niet als flirten zien), ze vinden je natuurlijk wel mooi. Ze kunnen je, als ze je niet kennen, als lustobject zien (????). Dat je makkelijk bent en ik vroeg waarom? Omdat je er Spaans uitziet. Maar dat hij me wel zag voor wie ik echt ben doordat hij meer met me sprak. Een nette, intelligente vrouw en voor een langdurige relatie.
Ja, al sla je me dood. Ik weet niet wat ik met die woorden over dat ik, op het eerste gezicht als makkelijk wordt gezien, aanmoet....
Kan iemand hier mannentaal begrijpen?
zondag 21 maart 2021 om 07:39
zondag 21 maart 2021 om 07:46
maar wat voel je wel??
dat verliefdheid moet groeien is onzin. Liefde groeit. Verliefdheid overkomt je
ik gok, dat je afwacht wat hij zegt, en als hij wil, wil jij ook
zondag 21 maart 2021 om 08:02
98 procent zou niet denken dat ik flirt
zondag 21 maart 2021 om 08:02
Dit.
Verder TO, deze man klinkt raar en geloof me, hij liegt over dat hij al zo ontzettend lang niet met een vrouw geweest zou zijn.
zondag 21 maart 2021 om 08:03
Knap dat hij je in één zin zowel kan complementen als beledigen. Hij klinkt als een debiel, hij moet wel erg knap zijn dat je er op valt.

viva-amber wijzigde dit bericht op 21-03-2021 08:07
55.28% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 21 maart 2021 om 08:07
Daar heeft hij wetenschappelijk onderzoek naar gedaan? De hele straat door, vindt u dat deze knap ogende Spaans lijkende vamp flirt? Nee, dank u wel....mijn emperisch onderzoek leverde op dat u 98% niet flirt en dat ik al 12 jaar droog sta....OK
Hoe zijn we eigenlijk van je collega ineens bij de opticien terecht gekomen?
viva-amber wijzigde dit bericht op 21-03-2021 08:13
25.53% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 21 maart 2021 om 08:12
viva-amber schreef: ↑21-03-2021 08:03Knap dat hij je in één zin zowel kan complementen als beledigen. Hij klinkt als een debiel, hij moet wel erg knap zijn dat je er op valt.
zondag 21 maart 2021 om 08:14
viva-amber schreef: ↑21-03-2021 08:03Knap dat hij je in één zin zowel kan complementen als beledigen. Hij klinkt als een debiel, hij moet wel erg knap zijn dat je er op valt.

zondag 21 maart 2021 om 08:15
Ik snap niks van dit topic, dus even geloept naar je vorige topics.
Meid, wat een drama met mannen. De opticien, je collega, en jij maar analyseren wat het zou kunnen betekenen. Als het klikt komt het vanzelf wel en zo niet dan niet. Dat analyseren helpt je echt niet verder. Stel je open en eerlijk op en kijk wat er gebeurt en geniet er van.
Meid, wat een drama met mannen. De opticien, je collega, en jij maar analyseren wat het zou kunnen betekenen. Als het klikt komt het vanzelf wel en zo niet dan niet. Dat analyseren helpt je echt niet verder. Stel je open en eerlijk op en kijk wat er gebeurt en geniet er van.

zondag 21 maart 2021 om 08:16
Ja ik snap mannentaal; hij weet zich geen houding te geven en blaat maar wat in de ruimte over vrouwen/relaties waar hij overduidelijk helemaal niet in thuis is. En jij betrekt het algemene wat hij zegt vervolgens op jezelf zodat hij er weer een andere draai aan moet blaten.
Klinkt als een man die relationeel in elk geval nooit volwassen is geworden en niet weet hoe normaal met vrouwen om te gaan. Maar gelukkig heb jij muurtjes om je heen en weet jij ook niet wat mannen bedoelen. Dus kunnen jullie nog vast een tijd lang onderzoekend en ongemakkelijk om elkaar heen draaien.
Wie weet wat er voor moois uit opbloeit ...
Klinkt als een man die relationeel in elk geval nooit volwassen is geworden en niet weet hoe normaal met vrouwen om te gaan. Maar gelukkig heb jij muurtjes om je heen en weet jij ook niet wat mannen bedoelen. Dus kunnen jullie nog vast een tijd lang onderzoekend en ongemakkelijk om elkaar heen draaien.
Wie weet wat er voor moois uit opbloeit ...
zondag 21 maart 2021 om 08:19
zondag 21 maart 2021 om 08:19
Ik vond het ook merkwaardig en voelde me wel beledigd. Want ik heb nooit vrijblijvende intieme contacten met mannen gehad en heb ook nooit van ze geprofiteerd. Alles in mijn leven op eigen kracht en dan toch als lustobject worden gezien. Ik heb prive nooit iets aan een man gehad! Zij hebben geen recht om over me te oordelen. Alleen misschien mijn enige lange relatie met voormalig vriend. Maar hij was ook niet helemaal ok voor me . Had ook issues.viva-amber schreef: ↑21-03-2021 08:07Daar heeft hij wetenschappelijk onderzoek naar gedaan? De hele straat door, vindt u dat deze knap ogende Spaans lijkende vamp flirt? Nee, dank u wel....mijn emperisch onderzoek leverde op dat u 98% niet flirt en dat ik al 12 jaar droog sta....OK
Hoe zijn we eigenlijk van je collega ineens bij de opticien terecht gekomen?
Het liep door elkaar heen die collega en opticien.
zondag 21 maart 2021 om 08:22
zondag 21 maart 2021 om 08:23
heb je eigenlijk hulp? praat je wel eens met een therapeut?Alitta schreef: ↑21-03-2021 08:19Ik vond het ook merkwaardig en voelde me wel beledigd. Want ik heb nooit vrijblijvende intieme contacten met mannen gehad en heb ook nooit van ze geprofiteerd. Alles in mijn leven op eigen kracht en dan toch als lustobject worden gezien. Ik heb prive nooit iets aan een man gehad! Zij hebben geen recht om over me te oordelen. Alleen misschien mijn enige lange relatie met voormalig vriend. Maar hij was ook niet helemaal ok voor me . Had ook issues.
zondag 21 maart 2021 om 08:24
Alitta schreef: ↑21-03-2021 08:19Ik vond het ook merkwaardig en voelde me wel beledigd. Want ik heb nooit vrijblijvende intieme contacten met mannen gehad en heb ook nooit van ze geprofiteerd. Alles in mijn leven op eigen kracht en dan toch als lustobject worden gezien. Ik heb prive nooit iets aan een man gehad! Zij hebben geen recht om over me te oordelen. Alleen misschien mijn enige lange relatie met voormalig vriend. Maar hij was ook niet helemaal ok voor me . Had ook issues.
Oh ja, jij bent dan nog z'n type die zich dat persoonlijk aantrekt en gaat happen....iemand die 1x je ogen heeft gemeten en met wie je verder niets hebt geef je zo wel een hoop macht.