Hij kust goede vriendin op de mond

21-03-2021 12:44 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet even niet wat ik met deze situatie aanmoet en ik zou graag jullie meningen horen.
Sinds een maand of 3 heb ik een relatie met mijn buurman. Ik vond hem al langer leuk, maar dacht dat hij gevoelens had voor de andere buurvrouw. Zij waren heel close en ik kon zien dat ze goed met elkaar konden opschieten. Buurvrouw had ook al een keer laten vallen dat ze de buurman erg leuk vond. Of dat vriendschappelijk was of dat ze meer gevoelens voor hem had zei ze niet, maar ik kon aan haar zien dat ze hem leuk vond en dat ze ook met hem flirtte.
Uiteindelijk kregen buurman en ik dus wat met elkaar een paar maanden geleden. Op gezamenlijke feestjes was/is de buurvrouw er ook altijd bij maar ik had met hun band geen problemen omdat ik dacht dat het tussen buurman en mij goed zat.

Afgelopen vrijdag gebeurde er wel iets raars. Wij waren met zijn 3en bij de buurman en ik besloot om vroeg naar bed te gaan aangezien ik doodmoe was. Ik liet buurman en buurvrouw alleen, waar ik niets raars in zag. Toen ik alleen in mijn bed lag bekroop me wel een raar gevoel. Ik kon horen dat ze niet naar huis ging aangezien onze deuren naast elkaar liggen en op een gegeven moment ging de muziek hard aan en waren ze (denk ik) aan het dansen. Ze hadden in ieder geval veel plezier samen, dat kon ik horen. Uiteindelijk is de buurvrouw de hele nacht daar gebleven en mijn buurman bekende me de volgende ochtend dat hij haar bij het afscheid een kus op de mond had gegeven. En dat hij daar eerlijk over wilde zijn tegen mij.

Hoe weet ik nou of ik hem moet geloven? Zoenen is voor mij echt vreemdgaan en een kus op de mond vind ik eerlijk gezegd ook al best ver gaan, zeker omdat ik zie hoe goed hun band is. Ik voel zelf in ieder geval niet de behoefte om een andere man op de mond te kussen.
Buurman verzekerde me ervan dat er niets meer speelt, dat het puur vriendschappelijk was, etc.etc. Vanochtend kreeg ik ook een berichtje van de buurvrouw, met haar excuses omdat ze zo dronken waren.

IK weet nu helemaal niet meer wat ik moet denken. Hoe weet ik nu of het bij die ene kus is gebleven? Een kus op de mond is niet het einde van de wereld, maar ik vind het wel vreemd dat ze zich er allebei zo uitvoerig voor moeten excuseren. Is er dan misschien toch meer gebeurd??

Ik word gek van wantrouwen en jaloezie en weet niet meer wat ik moet geloven.

Wat zouden jullie doen in deze situatie?
gelaarsdekat wijzigde dit bericht op 25-04-2021 23:05
0.69% gewijzigd
Lisanne72 schreef:
21-03-2021 12:50
Je noemt je vriend buurman?
Je weet wat ze zeggen: zodra je je vent buurman gaat noemen....
Mumper schreef:
21-03-2021 16:53
Je weet wat ze zeggen: zodra je je vent buurman gaat noemen....
Of ze zijn allebei getrouwd :bonk:
Once upon a time you dressed so fine
Threw the bums a dime in your prime, didn't you?
In_Tenebris schreef:
21-03-2021 16:48
Dat is precies waarom het zo lastig is om dit te geloven hoewel je ook wel weet hoe het zit. Erg pijnlijk! Sowieso meet deze man met 2 maten: jij mag niet eens over andere mannen praten en hij mag wel de hele nacht samen met een buurvrouw drinken. Moet je helemaal nooit intrappen, iemand die om je geeft zeurt niet over dat soort dingen. Elkaar vertrouwen is toch wel een basis van een relatie. Sterkte!
Sommige mensen hebben moeite om anderen te vertrouwen door ervaringen in het verleden. Bij hem speelt er ook zoiets en op zich kan ik daar best begrip voor opbrengen. Lijkt me heel lastig als je niemand kunt vertrouwen en constant het gevoel hebt dat je vriendin vreemd gaat.
Maar dan snap ik zelf weinig van deze situatie, waarbij hij een hele nacht doorbrengt met een andere vrouw terwijl hij weet dat ik alles mee krijg.
Het lijkt wel op een soort wraakactie ofzo. MIsschien is hij er zo van overtuigd dat ik dat soort dingen ook doe dat hij dacht: schijt.
De buurvrouw is bij hem blijven slapen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
calvijn1 schreef:
21-03-2021 15:56
Gadver, waar is dat is vredesnaam voor nodig?
Kussen op de mond doe je alleen bij je partner
Wat is er gadver aan een simpele kus?
In mijn vriendengroep is het normaal om elkaar een kus te geven, man en vrouw. Wie ben jij om zo stellig te beweren dat dat niet heurt?
viva-amber schreef:
21-03-2021 17:02
De buurvrouw is bij hem blijven slapen?
Nee nacht doorgehaald. Mensen even in de studenten mindset kruipen
Ja, ze is blijven slapen, ze was te dronken om naar huis te gaan (zijn woorden).
Maar goed, ik weet wel dat ik niet verder ga met deze relatie. Het is even omschakelen want we hadden het echt leuk met elkaar. Maar dit is voor mij onacceptabel en daarbij zie ik ook een kant van hem die me helemaal niet bevalt.
GelaarsdeKat schreef:
21-03-2021 17:05
Ja, ze is blijven slapen, ze was te dronken om naar huis te gaan (zijn woorden).
Huh ze was te dronken om de gang op te lopen?
GelaarsdeKat schreef:
Sommige mensen hebben moeite om anderen te vertrouwen door ervaringen in het verleden. Bij hem speelt er ook zoiets en op zich kan ik daar best begrip voor opbrengen. Lijkt me heel lastig als je niemand kunt vertrouwen en constant het gevoel hebt dat je vriendin vreemd gaat.
Maar dan snap ik zelf weinig van deze situatie, waarbij hij een hele nacht doorbrengt met een andere vrouw terwijl hij weet dat ik alles mee krijg.
Het lijkt wel op een soort wraakactie ofzo. MIsschien is hij er zo van overtuigd dat ik dat soort dingen ook doe dat hij dacht: schijt.
Die mensen zouden dan eerst aan hun vertrouwen issues moeten werken voordat ze hun “ervaringen uit het verleden” meenemen in een nieuwe relatie. Waarom zou jij wantrouwen verdienen omdat een ander hem bedrogen heeft?
Klinkt als echt een hele leuke man, omdat hij denkt dat jij liegt vindt hij het een vrijbrief om jou dan aan te doen wat hemzelf zo’n verdriet heeft gedaan. Zie je zelf niet hoe krom dit is? Gun jezelf een leukere man dan hem.
GelaarsdeKat schreef:
21-03-2021 17:06
Maar goed, ik weet wel dat ik niet verder ga met deze relatie. Het is even omschakelen want we hadden het echt leuk met elkaar. Maar dit is voor mij onacceptabel en daarbij zie ik ook een kant van hem die me helemaal niet bevalt.
De kant die ervoor zorgt dat hij vrouwen, waarvan het er net iets te dik bovenop ligt dat ze hem leuk vinden, niet letterlijk een deur verderop kan sturen. En ze ook nog eens een kus op de mond geeft als ze dan na de hele nacht ontnuchteren eindelijk vertrekken...?

Ja, snap ik wel.
Ik bedoel ook niet dat ik wantrouwen verdien omdat hij negatieve ervaringen heeft opgedaan in het verleden, maar dat ik wel begrijp dat wantrouwen lastig kan zijn voor iemand. Dat zoiets het hebben van een relatie eigenlijk onmogelijk maakt.
Dat vind ik sneu voor hem. Zoals ik al zei ben ik verliefd op hem geworden en we hebben/hadden een leuke en bijzondere tijd. Om het dan uit te maken terwijl ik weet dat hij daar juist ook zo bang voor is... nee, niet leuk.
GelaarsdeKat schreef:
Wat een gentleman dat hij haar zijn bed aanbood in plaats van haar een deur verder te brengen.
GelaarsdeKat schreef:

Ik denk dat je daar goed aan doet. Het is jammer dat het zo moet lopen, sterkte.
Bellinis schreef:
21-03-2021 17:10
De kant die ervoor zorgt dat hij vrouwen, waarvan het er net iets te dik bovenop ligt dat ze hem leuk vinden, niet letterlijk een deur verderop kan sturen. En ze ook nog eens een kus op de mond geeft als ze dan na de hele nacht ontnuchteren eindelijk vertrekken...?

Ja, snap ik wel.
Precies, die kant. En het keihard muziek draaien om 2 uur 's nachts terwijl hij weet dat ik doodmoe was.
gelaarsdekat wijzigde dit bericht op 21-03-2021 17:14
2.09% gewijzigd
DontYouHatePants schreef:
21-03-2021 17:12
Ik denk dat je daar goed aan doet. Het is jammer dat het zo moet lopen, sterkte.
Ja erg jammer en ik zal er nog wel een poosje verdrietig om zijn :(
GelaarsdeKat schreef:

Welnee joh! Volgens mij denkt hij niet eens dat jij vreemd gaat. Het klinkt eerder als een manier om macht uit te oefenen over jou. Hij heeft in ieder geval weinig inlevingsvermogen voor iemand die zelf zegt te weten wat beschaamd vertrouwen is als hij dit doet. Ook iemand met slechte ervaringen uit het verleden zal jou moeten vertrouwen als je een goede relatie wil.
Die hebben sowieso op z’n allerminst staan tongen. Anders gaan ze niet zo uitbundig hun excuses aanbieden.

Ik zou er geen zin meer in hebben, als ik jou was.
GelaarsdeKat schreef:
:thumbsup:
GelaarsdeKat schreef:
21-03-2021 17:11
Ik bedoel ook niet dat ik wantrouwen verdien omdat hij negatieve ervaringen heeft opgedaan in het verleden, maar dat ik wel begrijp dat wantrouwen lastig kan zijn voor iemand. Dat zoiets het hebben van een relatie eigenlijk onmogelijk maakt.
Dat vind ik sneu voor hem. Zoals ik al zei ben ik verliefd op hem geworden en we hebben/hadden een leuke en bijzondere tijd. Om het dan uit te maken terwijl ik weet dat hij daar juist ook zo bang voor is... nee, niet leuk.
Maar dat is wel wat je zegt, je begrijpt dat hij jou wantrouwt vanwege een vorige relatie terwijl jij daar helemaal niks mee te maken hebt. Vervolgens zou het zelfs zou kunnen zijn dat hij dan jou maar belazerd omdat hij denkt dat jij dat ook doet.
Ik zou het vooral sneu voor jezelf vinden dat je verliefd geworden bent op zo’n man.
Als hij echt zo bang was dat je het uit zou maken dan had hij zich leuker gedragen richting jou. Dan had hij lekker met jou in bed gekropen ipv met de buurvrouw drinken en dansen.
GelaarsdeKat schreef:
Je moet wel bijna in coma zijn om niet meer 1 deur verder naar huis te kunnen gaan.
Zoveel zuipen is sowieso heel onaantrekkelijk en erg onverantwoord van je buurman om dan alcohol te blijven aanbieden.

Wel heel vreemd dat ze niet dronken genoeg waren om teseks te hebben.

Die harde muziek was vast bedoeld om hun seksgeluiden te overstemmen.
GelaarsdeKat schreef:
Ze kon door de tuin rollen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
In_Tenebris schreef:
21-03-2021 16:49
Dan zou ik het zeker niet doen. Ik zou het alleen leuk vinden als ik zin had om haar te zien liegen en draaien en dat heb je vast niet.
Of ze vertelt de waarheid want excuses heeft ze er al voor gemaakt, alleen voor wat precies?
GelaarsdeKat schreef:
Om het dan uit te maken terwijl ik weet dat hij daar juist ook zo bang voor is... nee, niet leuk.
Ja echt superlullig voor hem

Ik weet nu al wat het verhaal wordt: 'ik was bang om gekwetst te worden en daarom heb ik het onbewust zelf gesaboteerd door de buurvrouw te bepotelen'. Gaap.
GelaarsdeKat schreef:
Ach ja zoek maar excuses voor deze zielige, beschadigde man. Jij moet natuurlijk ook aan hem bewijzen dat vrouwen wel te vertrouwen zijn terwijl hij zich lekker tegoed doet aan de andere buurvrouw.

jij als zijn therapeut en zijn andere buurvrouw voor de leuke dingen...zoals lekker hele nachten doorhalen, dronken worden, elkaar zoenen en als kers op de slagroom verwarmt ze ook nog eens zijn bed snachts.

Ja TO echt een pareltje heb jij te pakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven