Comfortabel reiskussen
vrijdag 26 maart 2021 om 06:39
Ik moet voor mijn werk regelmatig in een hotel slapen. Nu ben ik geen moeilijke slaper maar merk toch wel dat vaak dat ik de kussens niet heel fijn vind In een hotel.
Ik bedacht me dat er wellicht wel goede comfortabele reiskussens zijn hiervoor. Heeft iemand hier ervaring mee? Of een goede tip voor eentje?
Hij moet dus makkelijk mee te nemen zijn en het liefst niet dat er dan lucht in moet.
Ik bedacht me dat er wellicht wel goede comfortabele reiskussens zijn hiervoor. Heeft iemand hier ervaring mee? Of een goede tip voor eentje?
Hij moet dus makkelijk mee te nemen zijn en het liefst niet dat er dan lucht in moet.
vrijdag 26 maart 2021 om 07:44
Appletree86 schreef: ↑26-03-2021 07:06Ik zou zeggen gewoon je eigen kussen even in zo’n vacuum zak doen, en dan meenemen.
Dat zou ik doen, lekker met m’n eigen hoes erom, ruikt naar thuis..
Dit doe ik ook. Eigen kussen gaat altijd mee.
Ik heb vacuüm zakken die je kunt rollen om de lucht eruit te krijgen. Geen stofzuiger nodig. Werkt erg goed!
vrijdag 26 maart 2021 om 08:07
Ik heb naar Nieuw-Zeeland dit kussen meegenomen. Is een kussen van traagschuim en is redelijk compact op te rollen dankzij het foudraal dat er bij geleverd wordt. In de winkel is hij in verschillende uitvoeringen/diktes/vormen verkrijgbaar. Was er erg blij mee!