Social media 1e plaats partner
zaterdag 27 maart 2021 om 15:17
Zo voelt het voor mij. Partner (te druk) met social media. Van de week had ik zin in sex, zat mijn partner van te voren een beetje op te hitsen. Hij komt naar boven toe en blijft best wel lang maar in de badkamer. Nu zag ik dat hij online was. Ik vond het eerlijk gezegd een afknapper. Eerst alles bekijken op je telefoon voordat je met mij gaat sexen. Het zou niet in mijn hoofd komen om eerst nog van alles op mijn telefoon te bekijken als je zin hebt in sex en je weet dat je partner op je zit te wachten. Nu heb ik wel meer gezien dat hij vaak naar andere vrouwen kijkt en altijd dezelfde types natuurlijk; dikke tieten, latexbroek aan etc. Nu ben ik ook niet onaantrekkelijk om te zien, maar het stoort mij dat hij continu maar naar die beelden moet kijken terwijl onze sex goed is en ik er goed uit zie. Als ik er wat van zeg wordt hij boos en zeg dat ik niet moet zeiken. Ik heb namelijk helemaal niet de behoefte om naar beelden van andere mannen te kijken met sixpacks en dikke piemels. Ik hou gewoon van mijn partner, hou hij is en hoe hij eruit ziet. Hij heeft ook een periode gehad dat hij allerlei foto’s van andere vrouwen op zijn telefoon bewaarde. En daar stond ik dan ook ergens tussen in die rij. Vandaag gezien dat hij actief zoekt op insta naar dating.... Ik word hier zo boos om, maar ik weet zijn antwoord al dat ik niet moet zeiken en dat hij gewoon het lekker vind om naar andere vrouwen te kijken. Ben ik nu zo gek dat ik mij er wel aan stoor? Alsof ik niet goed genoeg voor hem ben.
zaterdag 27 maart 2021 om 15:52
Dit. Echt hoor, je doet het zelf.Luci_Mster2 schreef: ↑27-03-2021 15:51Het klinkt allemaal nogal sneu.
Maar je hoeft geen relatie. En zeker ook niet met hem.
Honey, you should see me in a crown
zaterdag 27 maart 2021 om 16:15
Maar dan wel opsturen naar een ander dan heHenk-en-Roelie schreef: ↑27-03-2021 15:53Die was natuurlijk een mooie dickpick aan het shooten in de badkamer.
Frankly my dear, I don"t give a damn
zaterdag 27 maart 2021 om 16:45
Luci_Mster2 schreef: ↑27-03-2021 15:51Het klinkt allemaal nogal sneu.
Maar je hoeft geen relatie. En zeker ook niet met hem.
Precies dit. En je partner is blijkbaar nog niet echt volwassen geworden.
zaterdag 27 maart 2021 om 17:18
Henk-en-Roelie schreef: ↑27-03-2021 15:53Die was natuurlijk een mooie dickpick aan het shooten in de badkamer.
Of hij zat te schijten.
zaterdag 27 maart 2021 om 19:27
Best een afknapper idd. Zeker als je hem ophitst en het er zo dik bovenop ligt je zin hebt. Om dan vervolgens naar de badkamer te gaan en daar...
nog even online te moeten zijn. En vervolgens wel vaker te vertellen dat je niet moet zeiken.
Lekkere vent. Hoe zou hij reageren als hem laat zien dat je een heel serie anderen mannen laat zien waar je op aan het geilen bent terwijl hij online zijn ding doet?
Lekkere vent. Hoe zou hij reageren als hem laat zien dat je een heel serie anderen mannen laat zien waar je op aan het geilen bent terwijl hij online zijn ding doet?
zaterdag 27 maart 2021 om 21:59
Nou, dat idee had ik ook nadat ik zelf zat te wachten op lekkere sex. Wat een afknapper. Zin was meteen verdwenen. Dacht ga maar rukken op je plaatjes. Maar wat voelde ik mij ook vernederd. En vooral dat hij boos werd toen ik er wat van zei. Als je zin hebt om te sexen met je partner ga je niet eerst even met je telefoon zitten in de badkamer.creativeguy schreef: ↑27-03-2021 18:44Laat hem dan lekker rukken op de plee met die plaatjes. Voor hem tien anderen. Wat een eikel.
zaterdag 27 maart 2021 om 22:21
En zo en zo als ik een keer zeg als ik iets niet leuk vindt, zegt hij ook nog eens dat als het mij niet bevalt dan kan ik oprotten. Of hij dreigt ermee te stoppen. Zo irritant hiermee maakt hij mij monddood. Ik moet alles maar pikken en als ik iets niet leuk vind of wat mij kwetst ben ik een zeikwijf of kan ik oprotten.
zaterdag 27 maart 2021 om 22:47
Waarom wil je een relatie met deze man?Ellen1995TL schreef: ↑27-03-2021 22:21En zo en zo als ik een keer zeg als ik iets niet leuk vindt, zegt hij ook nog eens dat als het mij niet bevalt dan kan ik oprotten. Of hij dreigt ermee te stoppen. Zo irritant hiermee maakt hij mij monddood. Ik moet alles maar pikken en als ik iets niet leuk vind of wat mij kwetst ben ik een zeikwijf of kan ik oprotten.
Hij dreigt weg te gaan als je hem ergens op aan spreekt, praat tegen je zonder ook maar enig respect.
Praten jullie wel met elkaar?
Als mijn vriend vindt dat ik ergens te moeilijk over doe hebben we het daar over. Mijn gevoel mag er namelijk gewoon zijn.
Ga bij hem weg