vriendschappelijk of meer?

30-03-2021 11:31 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

ik weet dat ik dit topic op een vrouwenforum open, maar ben ook benieuwd naar mannelijk perspectief.

Als een man je benaderd via social media en dan een aantal weken elke dag meerdere keren met je chat en veel persoonlijke dingen vertelt, wil diegene dan een vriendschap of toch meer? En ook grapjes maakt over elkaar ontmoeten? maar wel een vriendin heeft?
Trouwens, het is sowieso een foute man want hij benaderd je met een dee.
Nou vooruit, even een mannelijk perspectief:

Zolang een vrouw reageert en blijft reageren, is er een kans. Veel vrouwen zijn ook zo naïef om berichtjes en chats te zien als 'moeite doen'. Wat best briljant is, want die paar berichtjes die je verstuurd als je zit te poepen, zorgen ervoor dat er bij die vrouw het idee ontstaat dat je veel moeite voor haar doet. Dat is belangrijk als het tot een ontmoeting komt en je in bed belandt, en je wil dat eigenlijk nog wel een paar keer. En aangezien je kennelijk zoveel moeite voor haar doet, vindt die vrouw dat eigenlijk ook wel een prima idee.

Social media en whatsapp zorgen ervoor dat mannen veel eerder krijgen wat ze willen. En vrouwen ook, want dat zijn ook geen heiligen natuurlijk.
Hahaha Julius, tja.......,jij noemt het naïef en daar zit echt ook wel een kern v waarheid in hoor, eigenlijk net zo als de doorzichtigheid van vele mannen. Al vind ik doorzichtig ook wel van toepassing op TO ;-)
In mijn ervaring is de kans heel groot dat de man meer wil dan alleen vriendschap. Vanuit het niets via sociale media worden benaderd en dan wekenlang bestookt worden met steeds persoonlijker wordende berichtjes, heb je het al eens gewoon gevraagd?
julius schreef:
30-03-2021 14:16
Nou vooruit, even een mannelijk perspectief:

Zolang een vrouw reageert en blijft reageren, is er een kans. Veel vrouwen zijn ook zo naïef om berichtjes en chats te zien als 'moeite doen'. Wat best briljant is, want die paar berichtjes die je verstuurd als je zit te poepen, zorgen ervoor dat er bij die vrouw het idee ontstaat dat je veel moeite voor haar doet. Dat is belangrijk als het tot een ontmoeting komt en je in bed belandt, en je wil dat eigenlijk nog wel een paar keer. En aangezien je kennelijk zoveel moeite voor haar doet, vindt die vrouw dat eigenlijk ook wel een prima idee.

Social media en whatsapp zorgen ervoor dat mannen veel eerder krijgen wat ze willen. En vrouwen ook, want dat zijn ook geen heiligen natuurlijk.
Verhelderend. Andersom moeten vrouwen zich eens wat vaker realiseren dat mannen toch altijd wel willen. Als vrouw kun je eigenlijk altijd wel van bil, dus je hoeft nooit echt moeite te doen. Als je een berichtje stuurt naar een man, staat ie meteen paraat. Een relatie is natuurlijk een ander verhaal, maar dat is meer een kwestie van de juiste persoon ontmoeten. Van de relatie-man heb je er maar eentje nodig, de rest is voor de lol.
Hij kijkt waarschijnlijk wie er dom genoeg is om in dat soort praatjes te trappen.
Niet voor niks zijn sociale media het vergif van het internet. De drempel voor gebonden mannen om een vrouw 'erbij' te scoren (en andersom ook !) is veel lager, waardoor er meer relaties stuk gaan met alle gevolgen van dien.
Zo lekker om niet meer op FB te zitten. Het heeft zo weinig meerwaarde, als je er over nadenkt.
Ik mis er niks aan iig.

Verder eens met wat er gezegd is.
creativeguy schreef:
30-03-2021 16:54
Niet voor niks zijn sociale media het vergif van het internet. De drempel voor gebonden mannen om een vrouw 'erbij' te scoren (en andersom ook !) is veel lager, waardoor er meer relaties stuk gaan met alle gevolgen van dien.
Volgens mij geldt dat veel meer in de kroeg. Daar wordt door bezette mensen erop los geflirt en dat onder het genot van een borrel. Nog veel verraderlijker dan sociale media. Alleen is nu alles dicht en zoeken mensen nu noodgedwongen hun heil ergens anders.
Ik denk wel dat hij iets wil, dat moet je ook aantonen.
Even afspreken en kijken of het klikt.
- Gustavo Woltmann
Hij is getrouwd..
creativeguy schreef:
30-03-2021 16:54

Mwah, een profiel op alleen een datingsite is natuurlijk al voldoende, daar heb je geen FB, Snapchat, Insta oid voor nodig. Wel is het door de komst v mobiele telefoons een stuk makkelijker geworden.
Hii is uit op meer dat lijkt me wel duidelijk, de vraag is zit jij daarop te wachten? Zoja zou ik toch is nadenken over het feit dat hij nu als bezette man andere vrouwen benadert.. weet wat in je huis haalt..
Westerpaviljoen schreef:
30-03-2021 11:35
Een man wil ALTIJD neuken

Een beetje de vrouwtjes opnaaien hierzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven