waarom doet een man dit?

31-03-2021 23:04 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
stel: een man benadert je in de supermarkt, maakt een praatje en vraagt om je nummer. vervolgens begint hij te appen, 3 weken lang, elke dag meerdere keren (4 of 5 keer). Hij zegt dat hij heel blij is dat hij je heeft leren kennen en dropt een soort hints dat hij je weer wil zien (we moeten echt een keer dit of dat doen!), maar als je daar positief op reageert (ja leuk! moeten we echt doen) pakt hij niet door met een voorstel voor een concrete datum maar hij blijft je wel elke dag veel appen met ook veel persoonlijke dingen en stelt veel vragen. wat zit daar toch achter?
En als jij iets concreets voorstelt reageert hij... hoe?

Misschien is hij verlegen en durft hij nog niks concreets voor te stellen. Probeer het zelf gewoon eens?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Volgende keer niet alleen 'Ja leuk! Moeten we echt doen' appen maar 'Ja leuk, laten we dat dit weekend doen'.
Geef jij echt zo jouw nummer aan vreemde kerels? Wrum? :O
Nodig hem dan uit om iets concreets te doen. Hij geeft allerlei hints maar durft waarschijnlijk niet door te pakken omdat hij je reactie niet helemaal kan peilen.
Z’n vrouw thuis vindt t niet zo’n goed plan
Nee, niet zelf een datum prikken. Als hij wat wil, dan komt ‘ie zelf maar met een voorstel. Gewoon zeggen dat hij eens door moet komen met z’n plannen en ideeën.

Ik zou zelf inderdaad niet snel m’n nummer aan een of andere random dude in de supermarkt geven.
novaviva schreef:
31-03-2021 23:12
Nee, niet zelf een datum prikken. Als hij wat wil, dan komt ‘ie zelf maar met een voorstel. Gewoon zeggen dat hij eens door moet komen met z’n plannen en ideeën.

Ik zou zelf inderdaad niet snel m’n nummer aan een of andere random dude in de supermarkt geven.
Hoezo zou ze zelf niks voorstellen?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Waarom een man dat doet? Nou eeeeh, misschien doen zijn letters het wel op zijn toetsenbord maar zijn cijfers niet?

Weet ik het.
Je kunt het hem ook vragen hè?
"Hee Joop, je wil wat leuks doen maar je kopt mijn concrete voorstel niet in. Kun je me vertellen wat daar de reden van is? Of met een tegenvoorstel komen?"
.
novaviva schreef:

Het is 2021 hè, niet 1942.
.
novaviva schreef:

De jaren 50 roepen.
Ik zou hem bellen en dan wat voorstellen. Als hij daar raar of afwijkend op reageert dan er naar vragen. Bellen geeft veel beter beeld dan de app
Als hij je nummer durft te vragen zal hij ook een concreet voorstel voor een afspraak durven maken. Aangezien hij dat niet doet, maar wel laat blijken dat hij je weer wil zien, zit er waarschijnlijk iets anders achter. Bijvoorbeeld dat hij eerst een poosje wat voorwerk wil doen via de app. Jou het gevoel geven dat jullie al een band hebben voordat jullie op date gaan. Als de date straks niet soepel verloopt ben je eerder geneigd hem nog een kans te geven.

Kom zelf met een concreet voorstel in de nabije toekomst.
Luci_Mster2 schreef:
31-03-2021 23:15
De jaren 50 roepen.
Daar heeft het niets mee te maken. Ik vind gewoon dat als iemand wat voorstelt, dat ‘ie het dan ook af moet maken. Niet zomaar wat roepen en dat ik de boel dan moet gaan uitvoeren. En als ik zelf wat voorstel, dan maak ik het af.
Lekker gezellig met zijn kinderen en zijn vrouw een dagje naar Artis?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
eva-luna schreef:
31-03-2021 23:07
Geef jij echt zo jouw nummer aan vreemde kerels? Wrum? :O
Dit...

Wij gaven vroeger ook wel eens "ons" telefoonnummer in de kroeg. Dat was dan eigenlijk het nummer van de supermarkt of afhaalchinees.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Poeszie schreef:
31-03-2021 23:25
Ik zou hem bellen en dan wat voorstellen. Als hij daar raar of afwijkend op reageert dan er naar vragen. Bellen geeft veel beter beeld dan de app
Met het toestel van een vriendin bellen op een tijdstip dat hij waarschijnlijk naast het vrouwtje op de bank zit.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alleen de titel gelezen (druk druk) maar ik zeg hij wilt neuken
Welke tijden appt hij vaak?
Been there, done that, got the T-shirt.
Snoesje666 schreef:
01-04-2021 00:20
Dit...

Wij gaven vroeger ook wel eens "ons" telefoonnummer in de kroeg. Dat was dan eigenlijk het nummer van de supermarkt of afhaalchinees.
"Mijn nummer.... is zes"
Snoesje666 schreef:
01-04-2021 00:20
Dit...

Ja of mijn nummer >:-(

Enig idee hoeveel boze en teleurgestelde kerels ik ieder weekend aan de lijn had als ze erachter kwamen dat ik toch echt niet met ze gezoend had? Schelden, vloeken en tieren.

Langleve het nummerbehoud tegenwoordig, en het feit dat er nu dus minder telefoonnummers in reeksen worden uitgegeven...
Je kan hem gewoon uitnodigen om iets leuks te doen. Ik zal er niet gelijk vanuit gaan dat er iets niet klopt of zo. Ik zal niet te snel oordelen. Hoe oud zijn jullie?
Als de interesse wederzijds is, dan kan jij ook prima met iets concreets komen ipv heel de tijd heen en weer "lege" berichten naar elkaar te sturen
To, waarom stel jij dan niets voor?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
novaviva schreef:

Wat is dit nou weer voor een raar idee? Waarom moert ze wachten als ze hem leuk vindt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven