waarom doet een man dit?
woensdag 31 maart 2021 om 23:04
stel: een man benadert je in de supermarkt, maakt een praatje en vraagt om je nummer. vervolgens begint hij te appen, 3 weken lang, elke dag meerdere keren (4 of 5 keer). Hij zegt dat hij heel blij is dat hij je heeft leren kennen en dropt een soort hints dat hij je weer wil zien (we moeten echt een keer dit of dat doen!), maar als je daar positief op reageert (ja leuk! moeten we echt doen) pakt hij niet door met een voorstel voor een concrete datum maar hij blijft je wel elke dag veel appen met ook veel persoonlijke dingen en stelt veel vragen. wat zit daar toch achter?
woensdag 31 maart 2021 om 23:13
Hoezo zou ze zelf niks voorstellen?
Lach hard, duik diep, kom terug..
woensdag 31 maart 2021 om 23:13
Waarom een man dat doet? Nou eeeeh, misschien doen zijn letters het wel op zijn toetsenbord maar zijn cijfers niet?
Weet ik het.
Je kunt het hem ook vragen hè?
"Hee Joop, je wil wat leuks doen maar je kopt mijn concrete voorstel niet in. Kun je me vertellen wat daar de reden van is? Of met een tegenvoorstel komen?"
Weet ik het.
Je kunt het hem ook vragen hè?
"Hee Joop, je wil wat leuks doen maar je kopt mijn concrete voorstel niet in. Kun je me vertellen wat daar de reden van is? Of met een tegenvoorstel komen?"
.
woensdag 31 maart 2021 om 23:15
Het is 2021 hè, niet 1942.
.
woensdag 31 maart 2021 om 23:15
De jaren 50 roepen.
woensdag 31 maart 2021 om 23:27
Als hij je nummer durft te vragen zal hij ook een concreet voorstel voor een afspraak durven maken. Aangezien hij dat niet doet, maar wel laat blijken dat hij je weer wil zien, zit er waarschijnlijk iets anders achter. Bijvoorbeeld dat hij eerst een poosje wat voorwerk wil doen via de app. Jou het gevoel geven dat jullie al een band hebben voordat jullie op date gaan. Als de date straks niet soepel verloopt ben je eerder geneigd hem nog een kans te geven.
Kom zelf met een concreet voorstel in de nabije toekomst.
Kom zelf met een concreet voorstel in de nabije toekomst.
woensdag 31 maart 2021 om 23:35
Daar heeft het niets mee te maken. Ik vind gewoon dat als iemand wat voorstelt, dat ‘ie het dan ook af moet maken. Niet zomaar wat roepen en dat ik de boel dan moet gaan uitvoeren. En als ik zelf wat voorstel, dan maak ik het af.
donderdag 1 april 2021 om 00:20
donderdag 1 april 2021 om 00:22
Met het toestel van een vriendin bellen op een tijdstip dat hij waarschijnlijk naast het vrouwtje op de bank zit.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
donderdag 1 april 2021 om 02:56
"Mijn nummer.... is zes"Snoesje666 schreef: ↑01-04-2021 00:20Dit...
Wij gaven vroeger ook wel eens "ons" telefoonnummer in de kroeg. Dat was dan eigenlijk het nummer van de supermarkt of afhaalchinees.
donderdag 1 april 2021 om 03:04
Ja of mijn nummerSnoesje666 schreef: ↑01-04-2021 00:20Dit...
Wij gaven vroeger ook wel eens "ons" telefoonnummer in de kroeg. Dat was dan eigenlijk het nummer van de supermarkt of afhaalchinees.
Enig idee hoeveel boze en teleurgestelde kerels ik ieder weekend aan de lijn had als ze erachter kwamen dat ik toch echt niet met ze gezoend had? Schelden, vloeken en tieren.
Langleve het nummerbehoud tegenwoordig, en het feit dat er nu dus minder telefoonnummers in reeksen worden uitgegeven...
donderdag 1 april 2021 om 06:18
Wat is dit nou weer voor een raar idee? Waarom moert ze wachten als ze hem leuk vindt?