Whatsapp ban
vrijdag 2 april 2021 om 16:52

vrijdag 2 april 2021 om 16:58
Ik moest even hard lachen. Ik wilde bijna hetzelfde schrijven

vrijdag 2 april 2021 om 17:06
Nee hoor, niet eens crimineel.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.

vrijdag 2 april 2021 om 17:13
Hoi allemaal!
Nou neem maar van mij aan dat we hem zeker onderhanden hebben genomen hoor! En dat hij zn eigen ellende mag oplossen is een ding wat zeker is....
Vond t al zo gek dat hij niet reageerde op mn appjes......
Hij vertelde me dat de enigste oplossingen was het aanvragen van een nieuw nummer.....en laat dat nu wel via mij moeten gebeuren!
Andere optie is m lekker zonder te laten, kan ie ook geen stomme dingen meer doen, zn verdiende straf
Groet,
Kippetje
Nou neem maar van mij aan dat we hem zeker onderhanden hebben genomen hoor! En dat hij zn eigen ellende mag oplossen is een ding wat zeker is....
Vond t al zo gek dat hij niet reageerde op mn appjes......
Hij vertelde me dat de enigste oplossingen was het aanvragen van een nieuw nummer.....en laat dat nu wel via mij moeten gebeuren!
Andere optie is m lekker zonder te laten, kan ie ook geen stomme dingen meer doen, zn verdiende straf

Groet,
Kippetje
https://androidworld.nl/apps/whatsapp-ban
Onderstaande redenen worden aangegeven door WhatsApp op de supportpagina.
Te veel berichten naar mensen die jouw nummer niet in hun adresboek hebben - Dit heeft te maken met het feit dat deze manier van communiceren veel gebruikt wordt door bijvoorbeeld spammers, maar ook door mensen die anderen lastig vallen.
Geblokkeerd door veel mensen in korte periode - Ook dit heeft met spammers te maken, zodra een dergelijk bericht ontvangen wordt, zullen veel gebruikers dat betreffende nummer blokkeren.
Groepen maken met mensen die nummer niet in adresboek hebben staan - Wederom om te spammers en mensen die anderen onnodig lastig vallen af te vangen.
Teveel dezelfde berichten versturen - Een nieuwjaarswens is geen probleem, maar honderden van dezelfde berichten elke dag is niet de bedoeling.
Overtreden van gebruikersvoorwaarden - Hier kan van alles onder vallen, zoals het gebruiken van een third-party-app als WhatsApp+, maar dit wordt verder uitgelegd op deze speciale pagina.
Hier valt onder te lezen dat gebruikers geblokkeerd worden als ze:
Advertenties versturen of andere commerciële uitingen - Dit is ook soort van spam: mensen verleiden om op linkjes, websites of andere content te klikken.
Spam of ongevraagde berichten - Veelvuldig versturen van spam of ongewenste en vooral ongevraagde berichten.
Content/foto's die niet door de beugel kunnen - Obscene, rasistische, bedreigende of andere niet toegestane uitingen in berichten, profielfoto's of status.
Vervelend zijn tegen anderen - Structureel irritant zijn.
Regelmatige overtreder - Regelmatig de regels overtreden.
Gebruik maken van een niet-officiële app of dienst - Aangepaste Apps zoals WhatsApp+, WhatsAppMD of anderen gebruiken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.