Het wil maar niet lukken..
zondag 4 april 2021 om 06:39
Even wat me afschrijven
Na meerdere mislukte relaties en scharrels dacht ik eindelijk weer eens een leuke match te hebben gevonden op Tinder. We waren wekenlang aan het appen, soms tot diep in nacht. Naar mijn idee was er een leuke klik en we spraken al over een eventuele date. Helaas hoor ik sinds een paar dagen niks meer van hm. Het bekende 'ghosten'. Enige wat hij nog terug stuurde was 'ik heb het druk' Ja makkelijk excuus. Je kan natuurlijk denken dat het niks voorstelde maar ik merk dat ik toch wel teleurgesteld ben en me er best wel down door voel. En natuurlijk kan ik denken. Oké doei next. Maar zo makkelijk is het niet. Je investeert in elkaar, voelt een klik en pats poem ineens is dat weer weg. Pff geloof dat ik even moest spuien.
Na meerdere mislukte relaties en scharrels dacht ik eindelijk weer eens een leuke match te hebben gevonden op Tinder. We waren wekenlang aan het appen, soms tot diep in nacht. Naar mijn idee was er een leuke klik en we spraken al over een eventuele date. Helaas hoor ik sinds een paar dagen niks meer van hm. Het bekende 'ghosten'. Enige wat hij nog terug stuurde was 'ik heb het druk' Ja makkelijk excuus. Je kan natuurlijk denken dat het niks voorstelde maar ik merk dat ik toch wel teleurgesteld ben en me er best wel down door voel. En natuurlijk kan ik denken. Oké doei next. Maar zo makkelijk is het niet. Je investeert in elkaar, voelt een klik en pats poem ineens is dat weer weg. Pff geloof dat ik even moest spuien.
zondag 4 april 2021 om 06:52
Misschien kan jij toveren, je OP is ook meestal ineens weg.
Je klinkt als iemand die niet goed overweg kan met de emoties waar je mee te maken krijgt als je gaat daten. Je bent een paar weken in gesprek, degene waar je mee praat kijkt ondertussen verder en komt iemand tegen die hem leuker lijkt. Zou je zelf misschien ook hebben. Jullie hadden verder niks en toch raak jij er emotioneel bij betrokken. Als je dat niet aan kan kan je beter niet daten of zorgen dat je er wel tegen opgewassen bent.
zondag 4 april 2021 om 06:57
Maan8727373 schreef: ↑04-04-2021 06:53Ja dat is inderdaad wel een goede! Maar ik had natuurlijk niet verwacht dat het zo zou eindigen. Pff wat kun je je toch rot voelen om iemand die ik überhaupt nog niet eens gezien heb, stom eigenlijk
Dat is het punt! Je kent er dus een fictieve waarde aan toe, het beeld dat jij erop plakt. Heb je zoveel behoefte aan een relatie? Dan ga je ook nog eens de foute mannen aantrekken denk ik.
zondag 4 april 2021 om 06:57
Klopt inderdaad dat ik al die topics weer wis. Dat heeft maar een reden, ik wil niet herkend worden. Vandaar dus.In_Tenebris schreef: ↑04-04-2021 06:52Misschien kan jij toveren, je OP is ook meestal ineens weg.
Je klinkt als iemand die niet goed overweg kan met de emoties waar je mee te maken krijgt als je gaat daten. Je bent een paar weken in gesprek, degene waar je mee praat kijkt ondertussen verder en komt iemand tegen die hem leuker lijkt. Zou je zelf misschien ook hebben. Jullie hadden verder niks en toch raak jij er emotioneel bij betrokken. Als je dat niet aan kan kan je beter niet daten of zorgen dat je er wel tegen opgewassen bent.
Maar iig je hebt gelijk hoor. Misschien moet ik ook maar een tijdje stoppen. Ik merk idd dat ik veelste snel emotioneel betrokken raak. Ik denk al heel snel 'nu heb ik vast de ware te pakken' en dat enkel gebaseerd op foto's en gesprekken. Kansloos eigenlijk
zondag 4 april 2021 om 06:59
Zelfs foute mannen lopen van me weg, iedereen loopt van me wegIn_Tenebris schreef: ↑04-04-2021 06:57Dat is het punt! Je kent er dus een fictieve waarde aan toe, het beeld dat jij erop plakt. Heb je zoveel behoefte aan een relatie? Dan ga je ook nog eens de foute mannen aantrekken denk ik.
zondag 4 april 2021 om 07:05
Maan8727373 schreef: ↑04-04-2021 06:57Klopt inderdaad dat ik al die topics weer wis. Dat heeft maar een reden, ik wil niet herkend worden. Vandaar dus.
Maar iig je hebt gelijk hoor. Misschien moet ik ook maar een tijdje stoppen. Ik merk idd dat ik veelste snel emotioneel betrokken raak. Ik denk al heel snel 'nu heb ik vast de ware te pakken' en dat enkel gebaseerd op foto's en gesprekken. Kansloos eigenlijk
Die angst voor herkenning is niet terecht, jij bent één van de velen met dit probleem denk ik en er staan verder geen persoonlijke gegevens in. Het is ook niet iets om je voor te schamen, het is gewoon een menselijk gevoel om teleurgesteld te zijn als iets niet wordt of is wat je er van verwacht De vraag is meer waarom je er zoveel van verwacht? Ik denk omdat je het erg graag wil. Zo graag dat je verwachtingen hebt die niet realistisch zijn en dat weet je zelf ook ergens wel. Dat is geen goede manier om iemand te ontmoeten. Waarom wil je zo graag een relatie en heb je niet wat meer geduld?
zondag 4 april 2021 om 07:07
Maan8727373 schreef: ↑04-04-2021 06:59Zelfs foute mannen lopen van me weg, iedereen loopt van me wegmisschien moet ik eerst maar een zoektocht naar mezelf doen, zucht
Ben je zo moeilijk dan?
zondag 4 april 2021 om 07:30
Dat leest heel irritant en mensen zullen steeds minder gaan reageren op je topics als ze dat door hebben.Maan8727373 schreef: ↑04-04-2021 06:57Klopt inderdaad dat ik al die topics weer wis. Dat heeft maar een reden, ik wil niet herkend worden. Vandaar dus.
Wat je beter kan doen is gewoon hier en daar een detail veranderen zodat je niet herkend wordt.
Als je je posts blijft wissen kan je zelfs van het forum gegooid worden overigens.
Oh, en mensen die ghosten zijn oelewappers. Hoe moeilijk is het om nog 1 berichtje te sturen: joe ik ben iemand anders tegengekomen en wil kijken hoe de relatie zich daarmee ontwikkeld, niets ten nadele van jou en ik wens je veel succes.
Dat hoeft niet eens waar te zijn, maar dan heb je tenminste niet zo’n vervelend open einde!
Ik merkte dat het enige wat ik er mee kon was: me voornemen om het zelf nooit te doen.
zondag 4 april 2021 om 08:04
Maan8727373 schreef: ↑04-04-2021 06:57Klopt inderdaad dat ik al die topics weer wis. Dat heeft maar een reden, ik wil niet herkend worden. Vandaar dus.
Ga dan vooral naar een ander forum.
Ontzettend ergerlijk, dat gewis.
zondag 4 april 2021 om 08:12
Van zo hard je best doen komt nooit wat goeds.. nu ben je te snel te emotionele betrokken en als je dan wel de wederzijdse klik hebt wordt je vast heel vragend om bevestiging etc etc.
Ik snap dat je graag een relatie wil maar dat is toch niet je levensdoel? Zorg in ieder geval dat het niet je levensdoel wordt.
Focus je op de voor jou leuke dingen in het leven en sta daarbij open voor contacten, dan komt het vanzelf een keer.
Ik snap dat je graag een relatie wil maar dat is toch niet je levensdoel? Zorg in ieder geval dat het niet je levensdoel wordt.
Focus je op de voor jou leuke dingen in het leven en sta daarbij open voor contacten, dan komt het vanzelf een keer.
- Fight for your right to party -
zondag 4 april 2021 om 08:33
zondag 4 april 2021 om 08:33
Wees maar blij, misschien ben je niet makkelijk te manipuleren door foute mannen en gaan ze verder op zoek naar iemand die naïever is.Maan8727373 schreef: ↑04-04-2021 06:59Zelfs foute mannen lopen van me weg, iedereen loopt van me wegmisschien moet ik eerst maar een zoektocht naar mezelf doen, zucht
zondag 4 april 2021 om 08:54
Het is wel herkenbaar van toen ik aan het daten was. Uiteindelijk besloot ik het los te laten . Ik begon een date te zien als een gezellige avond. Ik wilde bijvoorbeeld een dagje surfen en ik had even geen vriendin die tijd had en dan nam ik een date mee. Of ik wilde naar een foodtruckfestival dan nam ik soms een date mee. Gewoon omdat ik daar zin in had. Ik leerde ook om meer alleen te doen. Dus bijv een dagje strand alleen, ik begon m'n eigen gezelschap meer te waarderen. Nja en je raadt het al toen vond ik m'n vriend. Ik had al eerder met hem gedate maar toen was ik zo gefixeerd op de relatie enzo. Toen ik t los liet ging t meer van mezelf.
zondag 4 april 2021 om 08:54
Gewoon snel afspreken. Niemand heeft maar 1 match, dus chats lopen door elkaar en pas als je elkaar ontmoet kun je zien of er echt iets is wat de moeite waard is om uit te diepen.Maan8727373 schreef: ↑04-04-2021 06:53Ja dat is inderdaad wel een goede! Maar ik had natuurlijk niet verwacht dat het zo zou eindigen. Pff wat kun je je toch rot voelen om iemand die ik überhaupt nog niet eens gezien heb, stom eigenlijk
zondag 4 april 2021 om 08:59
“Rebel, waarom ben je al jaren single? Een vrouw als jij kan toch wel een man krijgen?”Henk-en-Roelie schreef: ↑04-04-2021 08:33Wees maar blij, misschien ben je niet makkelijk te manipuleren door foute mannen en gaan ze verder op zoek naar iemand die naïever is.
“Ik wil geen man die mij wil. Ik wil een man die IK wil.”
(Uit 2012)
zondag 4 april 2021 om 09:11
zondag 4 april 2021 om 09:16
Ik heb maar twee tips:
1. Ga je openingsposts niet meer wissen. Dat is echt heel irritant, en als je onherkenbaar wil blijven kun je beter wat details aanpassen.
2. Spreek sneller af. Persoonlijk ben ik geen apper en als iemand die ik nog nooit heb ontmoet eerst wekenlang wil appen, dan haak ik al vrij snel af.
Ik snap dat de mogelijkheden nu beperkter zijn door de maatregelen en ik zou niet voor een eerste date thuis afspreken, maar ergens een wandeling maken ofzo.
1. Ga je openingsposts niet meer wissen. Dat is echt heel irritant, en als je onherkenbaar wil blijven kun je beter wat details aanpassen.
2. Spreek sneller af. Persoonlijk ben ik geen apper en als iemand die ik nog nooit heb ontmoet eerst wekenlang wil appen, dan haak ik al vrij snel af.
Ik snap dat de mogelijkheden nu beperkter zijn door de maatregelen en ik zou niet voor een eerste date thuis afspreken, maar ergens een wandeling maken ofzo.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode
zondag 4 april 2021 om 09:18
Je hebt dus uren tijd geïnvesteerd in iemand die je helemaal nog niet kent en nog nooit hebt gezien. Het heeft je zelfs je nachtrust gekost.
Daten is investeren maar als je denkt in ‘mislukte’ dates/scharrels/relaties dan vraag ik me af wanneer iets voor jou ‘gelukt’ is. Als je bij elkaar blijft tot de dood jullie scheidt?
Ik zou niet zomaar met een willekeurige man een relatie willen, het moet op heel veel vlakken klikken wil ik er echt voor gaan. En daar kom je pas achter als je iemand hebt gezien, geroken, aangeraakt.
Zoals anderen al schrijven: ga sneller daten. Even een wandeling voor koffie op zondagmiddag kan nu prima in coronatijd. Dan kun je echt bepalen of je elkaar leuk vindt in plaats van dat je er een beeld van maakt in je hoofd wat echt niet blijkt te kloppen in de werkelijkheid.
Ik heb meermaals hele leuke chats gehad met mannen waarvan ik in het echt een beetje moest rillen. Omdat ze heel (voor mij!) onprettig bewogen of praatten wat niet overeenkwam met het beeld wat ik had. Opeens heel grof in de mond bijvoorbeeld. Je kunt online een heel ander beeld vormen dan wat het is.
Het tegenwoordige relatieleven is steeds meer gebaseerd op seriële monogamie. Ga dus vooral op zoek naar leuke ontmoetingen met mensen en wie weet klikt het een keer bijzonder goed en wordt het wel wat. Niet zo wanhopig vastklampen aan het idee van een relatie, dan eindig je met de verkeerde.
Daten is investeren maar als je denkt in ‘mislukte’ dates/scharrels/relaties dan vraag ik me af wanneer iets voor jou ‘gelukt’ is. Als je bij elkaar blijft tot de dood jullie scheidt?
Ik zou niet zomaar met een willekeurige man een relatie willen, het moet op heel veel vlakken klikken wil ik er echt voor gaan. En daar kom je pas achter als je iemand hebt gezien, geroken, aangeraakt.
Zoals anderen al schrijven: ga sneller daten. Even een wandeling voor koffie op zondagmiddag kan nu prima in coronatijd. Dan kun je echt bepalen of je elkaar leuk vindt in plaats van dat je er een beeld van maakt in je hoofd wat echt niet blijkt te kloppen in de werkelijkheid.
Ik heb meermaals hele leuke chats gehad met mannen waarvan ik in het echt een beetje moest rillen. Omdat ze heel (voor mij!) onprettig bewogen of praatten wat niet overeenkwam met het beeld wat ik had. Opeens heel grof in de mond bijvoorbeeld. Je kunt online een heel ander beeld vormen dan wat het is.
Het tegenwoordige relatieleven is steeds meer gebaseerd op seriële monogamie. Ga dus vooral op zoek naar leuke ontmoetingen met mensen en wie weet klikt het een keer bijzonder goed en wordt het wel wat. Niet zo wanhopig vastklampen aan het idee van een relatie, dan eindig je met de verkeerde.
zondag 4 april 2021 om 10:03
Bedankt voor de reacties!
En over het verwijderen van die andere topics. Het enige wat je eruit kan opmaken is dat ik een kansloos liefdesleven heb haha.
Wat ik misschien nog het meest vervelende vind is dat genegeer. Stuur desnoods een berichtje met sorry ik wil geen contact meer. Ook vervelend maar dat is beter dan dit. Dit contact heeft me een aantal keer echt mijn nachtrust gekost, wat op dat moment helemaal niet erg was, maar als ik dit wist.. Ik heb hem net nog een laatste berichtje gestuurd 'als je wilt stoppen heb ik liever dat je het eerlijk zegt dan niks meer laat weten, even goeie vrienden' Ben benieuwd of ik nog reactie krijg. Zal wss wel niet. Het is wel weer een les voor de volgende keer. Proberen eerder af te spreken dus! Maar voorlopig heb ik nog even een baalmomentje, dat ook dit weer mislukt is
En over het verwijderen van die andere topics. Het enige wat je eruit kan opmaken is dat ik een kansloos liefdesleven heb haha.
Wat ik misschien nog het meest vervelende vind is dat genegeer. Stuur desnoods een berichtje met sorry ik wil geen contact meer. Ook vervelend maar dat is beter dan dit. Dit contact heeft me een aantal keer echt mijn nachtrust gekost, wat op dat moment helemaal niet erg was, maar als ik dit wist.. Ik heb hem net nog een laatste berichtje gestuurd 'als je wilt stoppen heb ik liever dat je het eerlijk zegt dan niks meer laat weten, even goeie vrienden' Ben benieuwd of ik nog reactie krijg. Zal wss wel niet. Het is wel weer een les voor de volgende keer. Proberen eerder af te spreken dus! Maar voorlopig heb ik nog even een baalmomentje, dat ook dit weer mislukt is
zondag 4 april 2021 om 10:05
Wat naamloosjes zegt: werk eerst even aan jezelf en je onafhankelijkheid. Niks zo onaantrekkelijk voor een man dat je hem claimt. En ja, daar valt urenlang appen ook onder. Play hard to get. Laat die man voor je strijden.
Dus weg met die onzekerheid (daar valt posts wissen ook onder), ga van jezelf houden, ontwikkel jezelf en dan straal je naar de buitenwereld. Die relatie komt dan vast vanzelf op je pad
En stop met Tinder, tenzij je alleen een avondje seks wilt
Dus weg met die onzekerheid (daar valt posts wissen ook onder), ga van jezelf houden, ontwikkel jezelf en dan straal je naar de buitenwereld. Die relatie komt dan vast vanzelf op je pad
En stop met Tinder, tenzij je alleen een avondje seks wilt