Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

16-02-2021 08:27 2986 berichten
Afbeelding

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!

Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.

Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten

Alles mag als het maar met respect is.
Datertje schreef:
07-04-2021 22:20
Dankje lovely...

Dat begrijp ik hoor dat je dan afhaakt. Is best pittig als je zelf ook een kind meeneemt. Sowieso heeft hij dan weinig vrije tijd als zijn ex niet in beeld is.

Julus is volgens mij zwaar afgeleid hahaha.

Het is best cru maar ik krijg soms de indruk dat maar weinig relaties zoiets overleven. In mijn familie en sociale omgeving behoorlijk wat relaties zien sneuvelen omdat er onenigheid is tussen de ouders over het kind of een van beide ouders de gekozen weg niet meer volhoudt.
Dido wat een goed nieuws zoooo blij voor je...
Ik zal ook minder gaan schrijven in het nieuwe topic.

Ook een jumpje voor jou!!

:jump:
sjottelsplakje schreef:
07-04-2021 22:06
Roosroosje, je hebt een pb :mail:
Je hebt een pb terug ! Doe het voor het eerst namelijk... hoop dat het goed is gegaan :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
07-04-2021 22:11
Heb je zo'n slechte smaak?
Huh? Die snap ik niet
Dankje Datertje.
Ja ik vind: dit is een single topic. Voelt beetje apart om dan verder te blijven schrijven.
Denk ook niet dat hij dat op prijs stelt, hoe onherkenbaar het ook is.
Maar voor de singles wel heel leuk om te lezen dat het ook goed kan gaan! :)

Ik snap het wel hoor, hopelijk zie ik jullie hier ook niet meer terug 😉
Ik heb het vrij snel verteld dat ik hier schrijf wel zo eerlijk.
Fijn Dido. Ik heb hier de date met die man maar afgezegd. Ik vind het oprecht heel kut.
wij slapen nooit.
Julus schreef:
07-04-2021 18:53
Voor mij een gouden tip geweest.

Het zit er nu echt aan te komen dat de terrassen open gaan binnenkort. Als jij liever nog niet thuis wil afspreken zou ik nog een wandeling doen.
Hoe voelt het voor jou dat hij op deze manier appt? Ook dat moet passen..
Ik zou zeker die nieuwe match niet laten schieten!
Heel blij voor je!! Gelukkig is het al bijna vrijdag, zou heerlijk zijn als de aantrekking er gelijk is 🥰

Goed idee om inderdaad gewoon nog keer te wandelen, dat moet wel prima kunnen nu wat langer licht is. Dan is er altijd nog mogelijkheid om nog wat bij mij te drinken. Maar het contact tussendoor is inderdaad wel een dingetje, hij zit ook echt amper op w’app en natuurlijk kleine sociale kring omdat hij amper mensen kent.. Heeeel groot contrast dus met ex date(s) die een groot sociaal leven hadden en veel te vertellen. Maar moet wel de verbinding voelen en zoals jij (en Datertje) dat je gevoel hebt uren te kunnen kletsen. En dat iemand je écht wil leren kennen. Maar goed, ik denk dat een 2e afspraakje hoop duidelijk zal maken. Inmiddels ook wel contact met nieuwe match, dat kletst gezellig..

En leuk Dido!! Snap dat jij en Datertje wat minder actief zullen zijn hier, lekker genieten van jullie fijne bubbel :)
vivi3338 wijzigde dit bericht op 07-04-2021 23:06
4.78% gewijzigd
alongwiththesunshine schreef:
07-04-2021 22:57
Fijn Dido. Ik heb hier de date met die man maar afgezegd. Ik vind het oprecht heel kut.
:hug: Ik snap ergens hoe je je voelt, nog stukje dat je niet helemaal kan geven en huiverig. Is het ook beetje zelfbescherming dat je niet gaat afspreken of staat je hoofd er gewoon niet naar?
Datertje schreef:
07-04-2021 22:20
Dankje lovely...

Dat begrijp ik hoor dat je dan afhaakt. Is best pittig als je zelf ook een kind meeneemt. Sowieso heeft hij dan weinig vrije tijd als zijn ex niet in beeld is.

Julus is volgens mij zwaar afgeleid hahaha.
Oeps valt het op? Ja sorry...het is een beetje veel allemaal. Er wordt veel geschreven en ik heb net weer gebeld met date.
Morgen naar een vriendin dus dan geen of minder contact. Al met al even wat minder ruimte om hier te schrijven. Ik lees wel alles!
Antoon69 schreef:
07-04-2021 22:11
Heb je zo'n slechte smaak?
Antoon , ik heb het eerder gezegd maar je trekt soms vreemde conclusies. Nu ook, waar slaat dit op?

Ik heb dezelfde ervaring en het heeft nul, niks en nada met iemands smaak te maken.
Lovelylady89 schreef:
07-04-2021 19:12
Wat is er een hoop geschreven! Ik negeer even de negatieve berichten hoor. Bah ik denk er namelijk totaal niet zo over! Volgens mij is het ook gewoon zo dat veel mannen minder kieskeurig zijn misschien op het liken van een dame, dan dat een dame is.. Ik zou nooit zomaar zeggen dat ik veel likes heb, maar zodra ik eindelijk iemand leuk vind, heb ik ook direct een match. Geen idee wat dat zegt, maar het is gewoon zo. Dat mag je best zeggen. Maar goed, we kletsen gelukkig weer heerlijk verder!

Julus, wat leuk!! Ik hoop écht dat het vrijdag klikt zeg. Klinkt echt veelbelovend! Laat het lekker op je afkomen.

Datertje gefeliciteerd met jullie jubileum! Op naar nog meer!

Hier een beetje twijfels ontstaan over die leuke single papa in de speeltuin..
Het lijkt me écht een leuke gast. Gisteren dus toch nog even aan de telefoon gesproken! Hij vond het leuk dat ik hem wilde bellen. Op dat moment schikte het niet, maar op een later moment alsnog gebeld (ik heb hém zelf gebeld!) Leuk en gemakkelijk gekletst. Helaas niet meer gesproken om evt af te spreken. We zouden vandaag nog even contacten, maar heb het dit keer aan hem overgelaten. Maar ik heb hem dus niet meer gehoord. Ik laat het ook maar even. Mijn twijfels zijn eigenlijk begonnen toen ik vorige keer al begreep dat zijn jongste kindje een beperking heeft (chromosoomafwijking). Moeder kon het niet meer aan, en is weggegaan. Er speelt waarschijnlijk ook een verslaving bij moeder. Dus dat zijn nogal heftige dingen wat erbij komt kijken. En begrijp me niet verkeerd, ik gun ook dat jongetje het allerbeste. Maar ik weet dat als ik in zo'n relatie zou stappen, dat dat kindje toch meer zorg en aandacht nodig heeft. En ik kan/wil mijn zoontje niet op een tweede plek zetten.

Jammer is het wel..
Zeker jammer. Maar de externe factoren zijn niet uit te vlakken en dit heb je afgewogen en zou teveel impact hebben. Dit blijft een gevalletje enorm balen.
dido68 schreef:
07-04-2021 22:27
Hallo allemaal !
Ik heb mijn 3e date gehad en ben voorlopig geen single meer :jump:

Misschien lees ik nog af en toe mee, maar voor nu even een break met schrijven hier.

Julus, veel succes met de date, spannend ! Misschien zie ik je bij Nmlk.

Iedereen veel geluk :heart: en wees een beetje lief voor elkaar.
Jump for joy!! Wat gaaaaaf. En het is ook zo onverwacht ( snel) gegaan. Van harte gegund en geniet. Misschien zien we elkaar daar, of hier weer.
Datertje schreef:
07-04-2021 22:31
Dido wat een goed nieuws zoooo blij voor je...
Ik zal ook minder gaan schrijven in het nieuwe topic.

Ook een jumpje voor jou!!

:jump:
Logisch gevolg. Geen single= minder aansluiting. Hopelijk kunnen jij en Dido hier wegblijven😉
07-04-2021 22:57
:hug:
Hang on. Je ziet hier dat het ineens kan omslaan. We hebben allemaal onze portie wel gehad.
Vivi3338 schreef:
07-04-2021 23:03
Heel blij voor je!! Gelukkig is het al bijna vrijdag, zou heerlijk zijn als de aantrekking er gelijk is 🥰

Goed idee om inderdaad gewoon nog keer te wandelen, dat moet wel prima kunnen nu wat langer licht is. Dan is er altijd nog mogelijkheid om nog wat bij mij te drinken. Maar het contact tussendoor is inderdaad wel een dingetje, hij zit ook echt amper op w’app en natuurlijk kleine sociale kring omdat hij amper mensen kent.. Heeeel groot contrast dus met ex date(s) die een groot sociaal leven hadden en veel te vertellen. Maar moet wel de verbinding voelen en zoals jij (en Datertje) dat je gevoel hebt uren te kunnen kletsen. En dat iemand je écht wil leren kennen. Maar goed, ik denk dat een 2e afspraakje hoop duidelijk zal maken. Inmiddels ook wel contact met nieuwe match, dat kletst gezellig..

En leuk Dido!! Snap dat jij en Datertje wat minder actief zullen zijn hier, lekker genieten van jullie fijne bubbel :)
Eigenlijk weet je het al he? Je verliest niks met een tweede date, maar je mist nu al een soort basis.

Laten we hopen dat nieuwe match een date wordt!
fladder schreef:
07-04-2021 21:33
Dat vind ik ook een lastige; lust of liefde.
En of het allemaal in 1 persoon te vinden is. Bij mij lijkt het een het ander uit te sluiten.
Inderdaad, dit is mijn ervaring ook. Misschien wat generaliserend, maar ‘foute’ vrouwen zijn meestal erg goed in bed en gaan net iets verder. Logisch ook, want ze hebben vaak ook meer bedpartners gehad. Verder komt er vaak wel iets boven waarom ze geen relatiemateriaal zijn. Relatiemateriaal vrouwen zijn op lust vlak vaak wat ‘saaier’, volgens mij komt dat doordat ze gewoon meer eigen waarde hebben (ook vaak een normaal logisch aantal bedpartners naar gelang leeftijd en levensloop). Het zijn vaak vrouwen waar je op kunt bouwen. Ik heb hier ook weleens met verschillende vrienden over gesproken en zij beamen dit ook.

Lust wordt op den duur ‘standaard’ en dan zit je wel met een partner waar je niet stabiel op kan bouwen. Uiteindelijk ben je beter af met een partner die bij je past (normen, waarden en stabiliteit), naar mijn idee. Als de communicatie goed is, kan je op lust gebied het ook echt wel spannend houden.
fladder schreef:
07-04-2021 22:42
Huh? Die snap ik niet
Als je lust en liefde niet in een persoon kan vinden dan heb je eigenlijk wel een probleem lijkt mij. Kennelijk voel je lust dus bij de verkeerde. Althans iemand waarvoor je geen liefde voor kunt voelen. Dat zou voor mij reden zijn om eens kritisch naar mezelf te kijken.
Julus schreef:
07-04-2021 23:17
Antoon , ik heb het eerder gezegd maar je trekt soms vreemde conclusies. Nu ook, waar slaat dit op?

Ik heb dezelfde ervaring en het heeft nul, niks en nada met iemands smaak te maken.

Ik hoor wel vaker van vrouwen dat ze op klootzakken vallen. Zoiets kan je als slechte smaak beschouwen, toch?
Julus schreef:
07-04-2021 23:22
:hug:
Hang on. Je ziet hier dat het ineens kan omslaan. We hebben allemaal onze portie wel gehad.
Portie van wat? Overigens sla ik niet zomaar om. Bij mij is er een vrij vast patroon gaande.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 08-04-2021 00:07
17.23% gewijzigd
wij slapen nooit.
Vivi3338 schreef:
07-04-2021 23:05
:hug: Ik snap ergens hoe je je voelt, nog stukje dat je niet helemaal kan geven en huiverig. Is het ook beetje zelfbescherming dat je niet gaat afspreken of staat je hoofd er gewoon niet naar?
Thanks. Niet huiverig (of misschien onbewust wel) maar wel stukje niet kunnen geven ja. Ook niet zo voelen, ondanks fijne gesprekken /aantrekkingskracht.
wij slapen nooit.
07-04-2021 23:57
Thanks. Niet huiverig (of misschien onbewust wel) maar wel stukje niet kunnen geven ja. Ook niet zo voelen, ondanks fijne gesprekken /aantrekkingskracht.
Komt dat nog beetje door je ex date die laatst definitief de deur dicht had gedaan? Wel goed dat je voor jezelf kiest overigens, ook niet leuk om iemand later weer teleur te stellen. Neem je tijd :)
Ik kan overigens van genoeg mensen houden, maar dat je echt voelt dat er een diepe connectie is, dat is echt ontiegelijk zeldzaam. Maar heb ik wel nodig om uiteindelijk in een relatie te stappen en die te kunnen onderhouden.
wij slapen nooit.
Vivi3338 schreef:
08-04-2021 00:08
Komt dat nog beetje door je ex date die laatst definitief de deur dicht had gedaan? Wel goed dat je voor jezelf kiest overigens, ook niet leuk om iemand later weer teleur te stellen. Neem je tijd :)
Nee niet per se door die exdate, ik denk dat ik daar wel overheen ben. Nee zeker niet leuk om iemand teleur te stellen. Ik bedoel, hij bakt notabene. Cupcakes en brood. Niet dat je daarvoor een man moet daten, maar het is een hele lieve en zorgzame man.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven