Geaardheid

vrijdag 9 april 2021 om 00:26
Hoe weet je of je op vrouwen valt?
Al jaren merk ik dat ik wel eens naar vrouwen qua uiterlijk kijk, meer dan naar mannen terwijl ik mannen wel écht knap kan vinden. Ik voel me wel tot mannen aangetrokken en heb recent nog een man ontzettend leuk gevonden, tot dromen over hem aan toe (bij vrouwen heb ik dat weer niet). Maar merk wel dat ik qua gesprekken meer diepgang bij vrouwen vind dan mannen.
Een paar keer dacht ik 'verliefd' (weet even niet het juiste woord) te zijn op een vrouw, ofja ze wekte mijn interesse iets meer dan een random vrouw bijv, maar dit waaide vanzelf weer over.
Eens in de zoveel tijd komt er een vlaag van: vind ik vrouwen niet leuker dan mannen. Met mannen wilde ik bijv nooit veel seks (geen idee waarom).
Al jaren merk ik dat ik wel eens naar vrouwen qua uiterlijk kijk, meer dan naar mannen terwijl ik mannen wel écht knap kan vinden. Ik voel me wel tot mannen aangetrokken en heb recent nog een man ontzettend leuk gevonden, tot dromen over hem aan toe (bij vrouwen heb ik dat weer niet). Maar merk wel dat ik qua gesprekken meer diepgang bij vrouwen vind dan mannen.
Een paar keer dacht ik 'verliefd' (weet even niet het juiste woord) te zijn op een vrouw, ofja ze wekte mijn interesse iets meer dan een random vrouw bijv, maar dit waaide vanzelf weer over.
Eens in de zoveel tijd komt er een vlaag van: vind ik vrouwen niet leuker dan mannen. Met mannen wilde ik bijv nooit veel seks (geen idee waarom).
anoniem_403834 wijzigde dit bericht op 09-04-2021 11:48
28.18% gewijzigd

vrijdag 9 april 2021 om 13:55
Dat is toch wel iets anders dan jij doet vind ik. Wat maakt het uit, beffen vingeren, een voorbinddildo, of wat dan ook voegt toch niets toe aan wat je suggereert te willen vragen? En zeker als je een man bent kan dat ook een andere indruk geven. Het is niet relevant, Je kan ook anders informeren naar de vorm mate van de seksuele aantrekkingskracht. " fantaseer je wel eens of vaak over seks met een vrouw ".
anoniem_6491451405f4b wijzigde dit bericht op 09-04-2021 14:37
0.86% gewijzigd

vrijdag 9 april 2021 om 14:07
Dat is precies wat ik bedoel met "probeer het een keer".NYC schreef: ↑09-04-2021 12:59En ook de tips als "probeer het gewoon eens een keer" vind ik te simpel gedacht. Het kán overigens best hoor, dat dat voor sommige mensen en hele goede graadmeter is maar het is niet de enige manier. Ik zou denken: geef het gewoon geen naam/hokje en kijk wat een mens met jou doet en welke gedachten/verlangens/behoeften/gevoelens er daarbij komen kijken. Verliefd/in de war raken hoeft niet te zeggen dat je met diegene kan/wil vrijen (maar het kan net zo goed van wel) en seksueel opgewonden raken hoeft niet te zeggen dat je er in romantische zin ook nog wat mee wil (maar het kan net zo goed ook wel).

vrijdag 9 april 2021 om 14:44
Dat is zo Flair, zo Mamma van nu, zo....In_Tenebris schreef: ↑09-04-2021 13:55Dat is toch wel iets anders dan jij doet vind ik. Wat maakt het uit, beffen vingeren, een voorbinddildo, of wat dan ook voegt toch niets toe aan wat je suggereert te willen vragen? En zeker als je een man bent kan dat ook een andere indruk geven. Het is niet relevant, Je kan ook anders informeren naar de vorm mate van de seksuele aantrekkingskracht. " fantaseer je wel eens of vaak over seks met een vrouw ".
Hier op Viva zijn we niet bang voor expliciete zaken, getuige de vele banners en erotische verhalen die tussen het forummen door up-poppen.

vrijdag 9 april 2021 om 14:54
Het was in dit geval niet relevant om zo expliciet naar dingen te vragen. Dat heeft verder niets te maken met bang zijn voor expliciete zaken of juist niet. Wat voegt het toe aan de kennis of ze wel eens fantaseert over seks met een vrouw om te weten of dat beffen, vingeren of wat dan ook is? Misschien zie ik iets over het hoofd?

vrijdag 9 april 2021 om 15:16
Tenebris, daarna heb ik een vruchtbare mini-discussie gehad met NYC, vol informatie waar 90% van de mannen en vrouwen in dit land nooit echt stil bij staan. Jij bent de enige die over beffen en vingeren doorgaat.In_Tenebris schreef: ↑09-04-2021 14:54Het was in dit geval niet relevant om zo expliciet naar dingen te vragen. Dat heeft verder niets te maken met bang zijn voor expliciete zaken of juist niet. Wat voegt het toe aan de kennis of ze wel eens fantaseert over seks met een vrouw om te weten of dat beffen, vingeren of wat dan ook is? Misschien zie ik iets over het hoofd?

vrijdag 9 april 2021 om 23:07

zaterdag 10 april 2021 om 02:01
Ik denk dat die zichzelf ook kwijt is , ik begrijp er ook weinig van. Wat ik begrijp is dat hij Mumper ook buiten het forum kent aangezien hij meldt dat ze ook buiten het forum bijdraagt aan een " onoverzichtelijke boel ". Er is van mijn kant geen sprake van een keuze voor jou of voor Mumper. Ik vind ongeveer hetzelfde van Mumper als jij, ik kan er vaak wel om lachen ook. Die opmerking was gericht aan mij volgens mij omdat ik kritiek had op de vraagstelling die ik te expliciet vond ( en vooral irrelevant ) van iemand. Dan wordt Babbeleo gelijk zo verhullend dat ik het in ieder geval niet meer begrijp.