Onbegrijpelijke man

10-04-2021 21:21 61 berichten
Hoi hoi...
Al jaren heb ik een goede vriend... we vertellen elkaar echt alles, ook over dates en dergelijke. Het is geen type man dat zomaar iets met een vrouw doet.
2 weken geleden waren we gezellig samen...
Toen ineens een vonk oversloeg.. voelde totaal vertrouwd en heel gemakkelijk.
Hij is blijven slapen en hij zei s morgens zelfs... kun je je voorstellen dat ik je de toekomstige mevrouw ... maak....
Vervolgens meer app contact dan normaal...
Alleen sindsdien heeft hij “geen tijd” om af te spreken... hij appt wel uit zichzelf...
Hoewel.. de laatste 2 dagen iets korter af...
Ik begrijp er werkelijk niets van... help!
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
11-04-2021 08:30
Ze kan het natuurlijk gewoon vragen aan die man.

Hee, je ontwijkt me, waarom geen nieuwe date, kunnen we daar even over praten? Gewoon eerlijk?

Jaaaaa
Ik zou dat de afgelopen twee weken nog steeds niet gematerialiseerde huwelijk als gespreksonderwerp even weg parkeren. Op een hoge plank ergens achterin de kast.
Heb ook zoiets gehad met een vriend en ook negeren steeds tussendoor. Was wel iets vaker. Uiteindelijk niks geworden en vriendschap was ook wel stuk. Jaar later zei hij dat hij zich niet meer durfde te binden toen en daarom best gemeen ging doen (ook in opmerkingen).
In_Tenebris schreef:
11-04-2021 07:34
Ik denk ook dat hij je eigenlijk ook als een vriend ziet en jullie hebben je allebei mee laten slepen in het moment. Ik snap alleen die vreselijk tenenkrommende opmerking niet, hij zat denk ik nog in dat moment.

Ik zou er niet blij van worden als ik TO was en ik denk dat hij zich misschien ook wel schaamt en je helemaal niet mevrouw Vriend wil maken. Misschien is hij bang dat jij daar op hoopt. De relatie is verstoort en of dat te herstellen is hangt af van hoe jullie hier mee omgaan

Eens met deze post, ik denk ook dat hij zich mss schaamt om hetgeen er gebeurd en gezegd is, omdat hij dat nu niet meer zo voelt. Hoe sta jij er zelf in TO?
Wat wil jij met hem TO?
Thalas schreef:
11-04-2021 08:17
Het was geen zijige opmerking, het was een denigrerende opmerking. Alsof een huwelijk een eenzijdige handeling is.
Uh, maar dat is toch ook zo? Het is een officiele, wettelijke ceremonie waarbij de ene man (vader) een vrouw weggeeft aan de andere man, die haar dan tot de zijne maakt.
Het trouwen was uiteraard meer in de zin van, moet je ons nu eens zien na al die jaren als vrienden.:.
Dus nee de bruidsjurk is niet besteld hoor haha
Luci_Mster2 schreef:
11-04-2021 08:30
Ze kan het natuurlijk gewoon vragen aan die man.

Hee, je ontwijkt me, waarom geen nieuwe date, kunnen we daar even over praten? Gewoon eerlijk?

Dit is de enige zin volleactie.
Ik vind/vond hem echt leuk.
Dit soort pubergedrag heb ik alleen totaal geen zin in.
Ik weet ook, door wat hij de afgelopen jaren vertelt heeft, het niet zijn manier is om met vrouwen om te gaan...
Ik snap echt wel na 2 weken “he’s just not that into you”
Maar begrijp niet waarom hij dan wel appt en het niet gewoon zegt...
Atsirk82 schreef:
11-04-2021 11:22
Ik vind/vond hem echt leuk.
Dit soort pubergedrag heb ik alleen totaal geen zin in.
Ik weet ook, door wat hij de afgelopen jaren vertelt heeft, het niet zijn manier is om met vrouwen om te gaan...
Ik snap echt wel na 2 weken “he’s just not that into you”
Dat laatste (als het echt is dat hij not into you is) is gewoon een beetje laf.
Dwaler schreef:
11-04-2021 11:25
Dat laatste (als het echt is dat hij not into you is) is gewoon een beetje laf.
Dat dus
Bedankt voor jullie reacties allemaal.
Ik weet weer wat ik moet doen!
Kleine bijkomstigheid. Ik ben al 4 jaar alleen, waarvan 3 niet gedate.
Alleenstaande moeder van een prachtige dochter (bam mama).
Had van hem dus gewoon ff anders verwacht...
Atsirk82 schreef:
11-04-2021 11:44

Joh, vraag het hem.
Als dit gedrag niet bij hem past zou ik er wel een vraag aan wijden hoor.
Zeker als jullie goed bevriend zijn.
Atsirk82 schreef:
Ja dat snap ik. Kwetsend gedrag vanuit hem.
Merys schreef:
11-04-2021 11:50
Joh, vraag het hem.
Als dit gedrag niet bij hem past zou ik er wel een vraag aan wijden hoor.
Zeker als jullie goed bevriend zijn.

Dit! Vraag het hem gewoon, zou toch zonde zijn als hierdoor een goeie vriendschap verloren zou gaan. Het is inderdaad wel laf dat hij het niet zelf zou durven zeggen, maar begrijp ook dat hij je mss niet wil kwetsen ofzo? Niet om hem goed te praten hoor, maar het is natuurlijk ook een beetje zelf invullen, hij is de enige die jou duidelijkheid kan geven.

Hoe was jullie appcontact daarna? Heb je hem laten weten hem leuker te vinden dan alleen voor een vriendschap?
Idd hem vragen is zinvoller dan gissen naar het waarom maar ik zou niet zeggen 'je ontwijkt mij' want dit is een aanname. (NIVEA; Niet invullen voor een ander))
Het kan dat ie je ontwijkt maar hij kan ook druk zijn of zich niet lekker voelen, iets moeilijks op zn werk hebben, een vriend helpen die een probleem heeft, enzovoort enzovoort...
To, zou je ook nog gewoon vrienden kunnen blijven of heeft dit voor jou alles verandert?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Atsirk82 schreef:
11-04-2021 11:22

Dat durft hij niet. Er is iets gebeurd en daar weet hij zich geen raad mee. Ik denk dat hij het wel meende en bij nader inzien het toch geen goed idee vindt. Hij kent je en dat maakt het moeilijk. Hij wil vast niet met je gevoelens spelen en dat dat wel gebeurd is schaamt hij zich misschien voor. Het lijkt mij ook lastig om een gesprek te beginnen, na de seks en alle grote woorden, waarin je zegt dat je dat niet zo bedoelde. Volgens mij is hoe dan ook jullie vriendschap veranderd.
viva-amber schreef:
11-04-2021 14:42
To, zou je ook nog gewoon vrienden kunnen blijven of heeft dit voor jou alles verandert?
Zeker zou ik dat kunnen.
Gevoel is gevoel, als dat er niet is dan is dat er niet.
Ik snap niet waarom je dat hier aan wildvreemden vraagt. Ik bedoel, als je er mee kunt neuken dan kun je toch ook vragen waarom hij je minder appt?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Atsirk82 schreef:
En dit heb je allemaal zelf bedacht zonder hem er uberhaupt even over te spreken?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
En hoezo 'onbegrijpelijke man'? Misschien heeft hij wel een hele plausibele reden. Maar ja, zolang jij het niet aan hem vraagt blijft het gissen toch? Allemaal ingevuld door jou. Dat vind ik pas onbegrijpelijk...
-Albert Einstein-
In_Tenebris schreef:
11-04-2021 15:05
Dat durft hij niet. Er is iets gebeurd en daar weet hij zich geen raad mee. Ik denk dat hij het wel meende en bij nader inzien het toch geen goed idee vindt. Hij kent je en dat maakt het moeilijk. Hij wil vast niet met je gevoelens spelen en dat dat wel gebeurd is schaamt hij zich misschien voor. Het lijkt mij ook lastig om een gesprek te beginnen, na de seks en alle grote woorden, waarin je zegt dat je dat niet zo bedoelde. Volgens mij is hoe dan ook jullie vriendschap veranderd.
Mijn god. Typisch vrouwengedrag, dit overanalyserende getrut. Vráág het de beste man gewoon!
-Albert Einstein-
tanteslankie schreef:
11-04-2021 15:31
Mijn god. Typisch vrouwengedrag, dit overanalyserende getrut. Vráág het de beste man gewoon!

:rofl:

En dat voor een man nota bene! Je hebt natuurlijk wel een punt en dat weet TO zelf ook wel denk ik. Ze vraagt zich alleen ook af waarom hij ineens anders reageert en dat aan hemzelf vragen is natuurlijk het beste, maar er is ook niks mis met eens vragen wat anderen ervan vinden? Soms weet je zelf niet wat je met iets moet en wil je ook andere meningen horen.
Hah a, je bent een vent?

Tuurlijk kan ze t hier vragen maar ze heeft blijkbaar al een beslissing genomen op basis van wat gokwerk hier terwijl ze de man niet eens zelf gesproken heeft. Dat vind ik echt apart. Zeker als je zegt zo lang vrienden te zijn. Eentje waar je wel seks mee kunt hebben maar niet rechtstreeks duft te vragen hoe het er voor staat.
-Albert Einstein-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven