Vervolg topic

21-03-2021 07:32 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals beloofd een update over de opticien. Uiteindelijk liet hij merken echte interesse te hebben. Ik kwam er ook achter dat ik zijn lichaamstaal wel goed heb geïnterpreteerd. Hij had al de eerste keer dat hij me zag interesse in mij. Pas bij de laatste controle ging hij dit ook uiten.

Na uitwisselen van gegevens gingen wij bellen en appen.

Ik open een topic over een situatie die ik niet zo goed begrijp. Ik vroeg of hij eerder getrouwd is geweest of relaties heeft gehad. Hij is namelijk 43 en hij zei dat hij alleen vakantieliefdes heeft gehad die hem blijkbaar alleen voor zijn verblijfsstatus in NL wilden (wel vrouwen die wilden trouwen en kinderen) en dat hij al 11 jaar niet met vrouwen zou zijn gegaan. Is dit geen rode vlag?

Ook vertelde hij me dat in zijn zaak wel eens alleenstaande vrouwen met kinderen openlijk met hem flirten. Ik zei voor de grap zo deed ik het niet toch. Ik deed normaal :)

Nouuu wat ik daar als antwoord op terug kreeg. 98 procent vd mannen zouden het niks vinden (hij bedoelde hiermee: het niet als flirten zien), ze vinden je natuurlijk wel mooi. Ze kunnen je, als ze je niet kennen, als lustobject zien (????). Dat je makkelijk bent en ik vroeg waarom? Omdat je er Spaans uitziet. Maar dat hij me wel zag voor wie ik echt ben doordat hij meer met me sprak. Een nette, intelligente vrouw en voor een langdurige relatie.

Ja, al sla je me dood. Ik weet niet wat ik met die woorden over dat ik, op het eerste gezicht als makkelijk wordt gezien, aanmoet....

Kan iemand hier mannentaal begrijpen?
Beste brillenverkoper, mooi was die tijd die ons gegund was. Maar hij eindigt hier. Ik wens je een heldere blik op de toekomst. Het ligt niet aan mij, het ligt aan jou. Groetjes Alitta.
Alitta schreef:
11-04-2021 08:57
Ik heb in mijn laatste bericht al gezegd dat ik me bedenk hoe ik het moet afkappen.

Sorry August, ik heb besloten om het contact te stoppen omdat ik niet de klik voel die jij voelt. Bedankt voor je tijd en ik verwijder je nummer. Groetjes en een fijne dag.
Mumper schreef:
11-04-2021 09:02
Beste brillenverkoper, mooi was die tijd die ons gegund was. Maar hij eindigt hier. Ik wens je een heldere blik op de toekomst. Het ligt niet aan mij, het ligt aan jou. Groetjes Alitta.

Ik zou dan het gevoel krijgen dat ik nooit meer ben geweest dan de brillenverkoper.
:proud: Nee iemand August noemen terwijl hij Joost heet is zeker wel bon ton
Alitta schreef:
11-04-2021 08:38
Update. Ik stuurde een kort berichtje en onderstaande berichten kreeg ik terug. Ik had op geen enkele meer gereageerd. Wat is jullie analyse van deze man? Het lijkt me een hyperactieve man oid. Aandachttekort?
Ik ga het afkappen. Moet een goede zin bedenken

Heb je de microfoon laten maken of ga je andere toestel kopen?
Hoe gaat het?
Ik had druk deze week nou lekker chillen twee dagen vrije
Vrij
Zondag en maandag
Laat me weten wanneer ik weer kan zien?
Ik was ongerust vier dagen van jou niks gehoord lijkte een eeuw
Ik maakt me zorgen
Alles wat ik zegt kom uit mijn hart
Ik meen het
Splaap lekker
Ik ga trainen
Zeker hbo :applause:
In_Tenebris schreef:
11-04-2021 09:02
Sorry August, ik heb besloten om het contact te stoppen omdat ik niet de klik voel die jij voelt. Bedankt voor je tijd en ik verwijder je nummer. Groetjes en een fijne dag.
Dit. Hoe moeilijk kan het zijn.
en TO, voortaan, als wij zeggen, dat iemand een lul is, die geen aandacht verdient... gewoon geloven hoor!
:)
Alitta schreef:
11-04-2021 08:57
Ik heb in mijn laatste bericht al gezegd dat ik me bedenk hoe ik het moet afkappen.
Super moeilijk als je 16 bent.

Het was leuk je te leren kennen, maar ik heb geen gevoelens voor je. Ik wens je het beste.
'ik durf het niet te zeggen'
'maar van het Viva forum moet ik het toch zeggen'
'ik vind je heel vervelend'
'maar dat ben ik ook'
'dus het wordt niks'
'nu verwijder ik je nummer, dag'
Beste opticien,

Je stuurde mij berichtjes terwijl ik contact met jou had opgezocht.
Dat was een foute zet.

Het is nu uit.

mvg, je vast klant
'Beste ontvanger van dit bericht, Alitta is gestruikeld over haar eigen linkervoet en heeft daarbij haar hoofd zodanig gestoten dat haar hersenen niet meer zelfstandig kunnen functioneren. Als gevolg hiervan is ze niet in staat zelf mannen af te wijzen en hebben wij het op ons genomen dat voor haar te doen. Alitta wil niet met u verder. Prettige dag.'
'voeissshhhh'
'kgggh'
'hrrrrrrrrrr'
'bruuummmmmm'

/Alitta has forever disconnected due to an everlasting tunnel of insecurity and insanity
Omg, doe ff normaal zeg. Je hebt 1 (!!!) afspraak met hem gehad. Je houdt die vent al een week aan het lijntje door elke opmerking te overanalyseren en nu moet je nog bedenken hoe je het gaat afkappen dus daar gaat in jouw geval nog een maand overheen. Vrij tragisch hoor en erg vermoeiend denk...

Ik krijg het gevoel dat je de aandacht toch wel erg leuk vindt en hier nog even van wil genieten maar weet dat de meeste “normale” mannen snel klaar zijn met dit gedrag....
lilalinda schreef:
11-04-2021 11:14
en TO, voortaan, als wij zeggen, dat iemand een lul is, die geen aandacht verdient... gewoon geloven hoor!
:)
Op basis waarvan dacht je dat hij een lul was?
Koes_1989 schreef:
11-04-2021 12:52
Omg, doe ff normaal zeg. Je hebt 1 (!!!) afspraak met hem gehad. Je houdt die vent al een week aan het lijntje door elke opmerking te overanalyseren en nu moet je nog bedenken hoe je het gaat afkappen dus daar gaat in jouw geval nog een maand overheen. Vrij tragisch hoor en erg vermoeiend denk...

Ik krijg het gevoel dat je de aandacht toch wel erg leuk vindt en hier nog even van wil genieten maar weet dat de meeste “normale” mannen snel klaar zijn met dit gedrag....
Als ik van aandacht hield. Had ik van 3 mannen deze maand hun nummer aangenomen. Ik vind mensen te snel zielig. Daarom durf ik mezelf niet goed uit te spreken of ik doe er te lang over

Ik kan juist niet goed met aandacht omgaan. Dit is zijn laatste app na zijn vorige stroom onbeantwoorde apps:

Hoi

Het regen niet, wel koud ik ga me goed inpakken en dan wandelen.
Ik mis je, ik zal er zijn op nummer ** wanneer je wilt en ik wil relatie met je twee honderd procent. Dit is eruit
Je kan rekenen op me en ik wil je bij me hebben.
Fijne dag

- nou ik was me aan het bedenken hoe ik hem kan aangeven en dan stuurt hij dit :facepalm:
Als ik wist dat hij zo hard van stapel zou gaan, had ik hier nooit mee ingestemd
Sjezus Alitta, doe even alsof je een grote meid bent en zeg dat jij dat niet wil met hem.
Dat is toch het gevolg van jouw niet reageren? Ik vind het gewoon lullig wat je doet. Als je mensen te snel zielig vind ga je er ook niet zo mee om. Ik heb helemaal het idee dat je niet weet hoe je met mannen om moet gaan, dat blijkt ook uit hoe het met deze man begon.
In_Tenebris schreef:
11-04-2021 13:10
Dat is toch het gevolg van jouw niet reageren? Ik vind het gewoon lullig wat je doet. Als je mensen te snel zielig vind ga je er ook niet zo mee om. Ik heb helemaal het idee dat je niet weet hoe je met mannen om moet gaan, dat blijkt ook uit hoe het met deze man begon.
Vertel me dan eens hoe ik met mannen om moet gaan? Dan voorkom ik dat ik de volgende keer weer zo een fout maak
Ga in therapie.
VANTA schreef:
11-04-2021 13:13
Ga in therapie.
En die persoon gaat me stap voor stap vertellen hoe ik met mannen moet omgaan zeker.
Ik vind het ook zielig. Misschien denkt hij wel dat je hard to get speelt omdat je hem niet helemaal ghost maar toch af en toe contact zoekt. Zou ook maar een beetje opschieten trouwens, hij kan denk nagaan waar je woont en straks gaat hij nog een serenade voor je zingen voor de deur en gaat het van kwaad tot erger...

3 nummers in 1 maand? Respect, overkomt mij nou nooit!
Alitta schreef:
11-04-2021 13:14
En die persoon gaat me stap voor stap vertellen hoe ik met mannen moet omgaan zeker.
Doe je het er nu om?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alitta schreef:
11-04-2021 13:14
Die persoon gaat jou helpen jezelf te verbeteren en als dat is gelukt weet jij vanuit jezelf hoe je met andere mensen moet omgaan.
Ik zou wel een andere opticien kiezen
Zo herinner ik me mijn tienerjaren niet eigenlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven