Onbegrijpelijke man

10-04-2021 21:21 61 berichten
Hoi hoi...
Al jaren heb ik een goede vriend... we vertellen elkaar echt alles, ook over dates en dergelijke. Het is geen type man dat zomaar iets met een vrouw doet.
2 weken geleden waren we gezellig samen...
Toen ineens een vonk oversloeg.. voelde totaal vertrouwd en heel gemakkelijk.
Hij is blijven slapen en hij zei s morgens zelfs... kun je je voorstellen dat ik je de toekomstige mevrouw ... maak....
Vervolgens meer app contact dan normaal...
Alleen sindsdien heeft hij “geen tijd” om af te spreken... hij appt wel uit zichzelf...
Hoewel.. de laatste 2 dagen iets korter af...
Ik begrijp er werkelijk niets van... help!
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook kunnen aangeven dat jij de vriendschap nog steeds belangrijk vindt en dat je graag op basis daarvan zou willen afspreken, dan wel dat de deur voor vriendschap open staat.

Dan kunnen jullie het wellicht bespreken en verder achter je laten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
tanteslankie schreef:
11-04-2021 16:49
Hah a, je bent een vent?

Tuurlijk kan ze t hier vragen maar ze heeft blijkbaar al een beslissing genomen op basis van wat gokwerk hier terwijl ze de man niet eens zelf gesproken heeft. Dat vind ik echt apart. Zeker als je zegt zo lang vrienden te zijn. Eentje waar je wel seks mee kunt hebben maar niet rechtstreeks duft te vragen hoe het er voor staat.

Ja, ik ben een man, maar daarom vond ik je opmerkingen juist wel grappig. Ik ben het ook wel met je eens, ik had dit zelf ook niet zo aangepakt. Juist met vrienden moet je ook door moeilijke momenten kunnen komen. Ik zou ook niet met dit verhaal willen blijven zitten. Ik denk alleen wel dat in dit geval de vriendschap wel weg is, het is een ongemakkelijke situatie geworden door alles. Dit kan je beter direct uitspreken. Het ligt ook niet alleen aan de man. TO had ook kunnen zeggen " even rustig aan ".
Deze man is een goede vriend, dan heb je vast wel al andere dateverhalen van hem gehoord? Hoe verlopen deze?
leeg
Helena_z schreef:
11-04-2021 17:04
Deze man is een goede vriend, dan heb je vast wel al andere dateverhalen van hem gehoord? Hoe verlopen deze?

Dat staat in de OP, ze weet dat hij goed met dat soort dingen omgaat. Waarom lees je dat zelf niet?
In_Tenebris schreef:
11-04-2021 17:06
Dat staat in de OP, ze weet dat hij goed met dat soort dingen omgaat. Waarom lees je dat zelf niet?
Er staat niets over wat hij onderneemt nadat hij iets gedaan heeft. Dat hij lang wacht vooraleer hij de stap zet, zegt niks over wat er daarna komt.
leeg
Helena_z schreef:
11-04-2021 17:08
Er staat niets over wat hij onderneemt nadat hij iets gedaan heeft. Dat hij lang wacht vooraleer hij de stap zet, zegt niks over wat er daarna komt.

Hij doet pas iets met een vrouw als het wat betekent zegt ze en dat staat haaks op het gedrag wat hij nu laat zien. Ze had dit dus niet verwacht.
In_Tenebris schreef:
11-04-2021 17:02
Ja, ik ben een man, maar daarom vond ik je opmerkingen juist wel grappig. Ik ben het ook wel met je eens, ik had dit zelf ook niet zo aangepakt. Juist met vrienden moet je ook door moeilijke momenten kunnen komen. Ik zou ook niet met dit verhaal willen blijven zitten. Ik denk alleen wel dat in dit geval de vriendschap wel weg is, het is een ongemakkelijke situatie geworden door alles. Dit kan je beter direct uitspreken. Het ligt ook niet alleen aan de man. TO had ook kunnen zeggen " even rustig aan ".
Dat kan. Maar niemand weet hoe het zit met hem. Wellicht heeft hij een hele goede reden en omdat ze t niet vraagt laat ze een potentiële leuke vent schieten.

Maar goed. Ik kom van de tijd van daten dat je langs elkaar huis moest fietsen. Geen telefoontjes etc. Was een fijne en duidelijke tijd.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
In_Tenebris schreef:
11-04-2021 17:12
Hij doet pas iets met een vrouw als het wat betekent zegt ze en dat staat haaks op het gedrag wat hij nu laat zien. Ze had dit dus niet verwacht.
Ja, maar dat zegt toch helemaal niks over de mate waarop hij nadien nog actie onderneemt? Het lijkt erop dat dit een heel passieve man is na de eerste stap, die het nogal op zich laat afkomen. Dat was mijn vraag. Weet TO hoe hij zich in het verleden gedroeg in andere relaties, nam hij initiatief?
leeg
tanteslankie schreef:
11-04-2021 17:18
Dat kan. Maar niemand weet hoe het zit met hem. Wellicht heeft hij een hele goede reden en omdat ze t niet vraagt laat ze een potentiële leuke vent schieten.

Maar goed. Ik kom van de tijd van daten dat je langs elkaar huis moest fietsen. Geen telefoontjes etc. Was een fijne en duidelijke tijd.

Ze kan het beter vragen hoe het zit. Ik kom ook nog uit de tijd van voor de telefoontjes en toen vond ik het inderdaad wel lekker duidelijk. Bellen op de huistelefoon is toch anders.
Helena_z schreef:
11-04-2021 17:19
Ja, maar dat zegt toch helemaal niks over de mate waarop hij nadien nog actie onderneemt? Het lijkt erop dat dit een heel passieve man is na de eerste stap, die het nogal op zich laat afkomen. Dat was mijn vraag. Weet TO hoe hij zich in het verleden gedroeg in andere relaties, nam hij initiatief?

Als iemand niet zomaar iets begint mag je toch ook aannemen dat iemand moeite doet om contact te onderhouden en vaker af te spreken toch? Anders had ze wel geweten dat hij na één date de kluts kwijt is en niet meer weet wat hij moet doen.
tanteslankie schreef:
11-04-2021 15:31
Mijn god. Typisch vrouwengedrag, dit overanalyserende getrut. Vráág het de beste man gewoon!
+1
Is een stuk zinniger dan het op een forum te gooien en het te vragen aan mensen die die hele gast niet kennen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven