ATWT spoilertopic deeltje 2
maandag 27 april 2009 om 15:05
'S avonds laat rond een uurtje of 23:00 komt de nieuwe aflevering op RTL8, deze wordt de volgende dag herhaald om 17:00 op RTL 4 en heb je dan nog niet de mogelijkheid gehad om het te zien dan komt er nog een herhaling weer de volgende dag rond 9:00 op RTL 4.
Dus even visualiseren.
Vanavond komt 23:00 een nieuwe aflevering, deze wordt morgen(dinsdagmiddag) herhaald om 17:00 op RTL4 en hij wordt woensdagochtend om 9:00 weer herhaald.
Tijden zijn ongeveer, tvgids even raadplegen voor precieze tijden .
Dus even visualiseren.
Vanavond komt 23:00 een nieuwe aflevering, deze wordt morgen(dinsdagmiddag) herhaald om 17:00 op RTL4 en hij wordt woensdagochtend om 9:00 weer herhaald.
Tijden zijn ongeveer, tvgids even raadplegen voor precieze tijden .
woensdag 29 april 2009 om 20:21
donderdag 7 mei 2009 om 22:18
Ik vind deze site erg leuk:
*incl spoilers)
http://astheworldturns.net/
Wist niet dat Carly toen met Simon wegging omdat ze met zwangerschapsverlof ging....was me nooit opgevallen dat ze een buikje had haha
*incl spoilers)
http://astheworldturns.net/
Wist niet dat Carly toen met Simon wegging omdat ze met zwangerschapsverlof ging....was me nooit opgevallen dat ze een buikje had haha
vrijdag 22 mei 2009 om 10:28
Tjeee, ik heb ongeveer een week of 2 á 3 geen ATWT gekeken, was namelijk een beetje klaar met de verhaallijnen, niet zo boeiend.
Ik dacht gisteravond laat ik weer eens kijken en wat blijkt, Carly heeft nog niet aan Jack verteld dat ze niet meer dood gaat!!!!!!!
Wat duurt dat lang zeg, het krijgt bij een the B&B-gehalte.
Volgens mij weet half Oakdale het al behalve Jack, de kinderen weten het toch ook al??
Zo moest ff mijn ATWT-frustratie kwijt.
Zelfde geldt trouwens voor Lily die steeds weer verbaasd is als Holden zegt toch te willen scheiden. Volgens mij heeft hij dat inmiddels al 100 keer gezegd.
Ik dacht gisteravond laat ik weer eens kijken en wat blijkt, Carly heeft nog niet aan Jack verteld dat ze niet meer dood gaat!!!!!!!
Wat duurt dat lang zeg, het krijgt bij een the B&B-gehalte.
Volgens mij weet half Oakdale het al behalve Jack, de kinderen weten het toch ook al??
Zo moest ff mijn ATWT-frustratie kwijt.
Zelfde geldt trouwens voor Lily die steeds weer verbaasd is als Holden zegt toch te willen scheiden. Volgens mij heeft hij dat inmiddels al 100 keer gezegd.
vrijdag 22 mei 2009 om 10:47
vrijdag 22 mei 2009 om 20:08
Awww neeej, Carly en Sjeck moeten gewoon samen! Het was inderdaad tergend langzaam, maar goed dat zijn soaps he
Als ie maar niet naar Keetie gaat dat is toch een koppel van niks, met Brad ziet ze er stukken leuker uit vind ik.
En inderdaad dat Holden/Lily gedoe vind ik rete-irritant. Vind dat Lily gewoon een goede beurt moet krijgen, desnoods van Dusty...mag ie d'rna bij mij langkomen
Als ie maar niet naar Keetie gaat dat is toch een koppel van niks, met Brad ziet ze er stukken leuker uit vind ik.
En inderdaad dat Holden/Lily gedoe vind ik rete-irritant. Vind dat Lily gewoon een goede beurt moet krijgen, desnoods van Dusty...mag ie d'rna bij mij langkomen
zaterdag 23 mei 2009 om 09:20
Ja dat heb ik ook een beetje bij Carly, weet niet ze is totaal niet mijn favoriete personage, dus misschien dat ik daarom die verhaallijn ook zo irritant vond.
Ja dat pruillipje is echt te erg, aaaaaaaaah.
En tergend langzaam, ja dat zijn soaps, maar voor mijn gevoel duurde het bij ATWT nooit zo heel lang, ik vond dit echt te lang!
Ja dat pruillipje is echt te erg, aaaaaaaaah.
En tergend langzaam, ja dat zijn soaps, maar voor mijn gevoel duurde het bij ATWT nooit zo heel lang, ik vond dit echt te lang!
dinsdag 9 juni 2009 om 17:57
Ik vind het een beetje gezapig allemaal de laatste tijd... En van Jack en Carly krijg ik werkelijk braakneigingen. Is ie weer bijna terug bij Katie, gaat weer de telefoon en moet er weeeer een kind van een kidnap gered worden...
Zo ook Holden met Lily en Emily met Chris. Het is allemaal zo ver gezocht. Het lijkt wel of de scriptschrijvers niks beters, leukers, spannenders konden bedenken.
Misschien moet ik maar eens een tijdje niet kijken..
Dusty dood, da's dan weer wel een onverwachte ontwikkeling.
Maar dat duurt toch nog wel even? Hij en Emily gaan eerst toch nog een keer van bil in de parkeergarage?
En dat gebeurt volgens mij pas als de adoptie van de baby van Sophie bij Will en Gwen bijna een feit is.
Zo ook Holden met Lily en Emily met Chris. Het is allemaal zo ver gezocht. Het lijkt wel of de scriptschrijvers niks beters, leukers, spannenders konden bedenken.
Misschien moet ik maar eens een tijdje niet kijken..
Dusty dood, da's dan weer wel een onverwachte ontwikkeling.
Maar dat duurt toch nog wel even? Hij en Emily gaan eerst toch nog een keer van bil in de parkeergarage?
En dat gebeurt volgens mij pas als de adoptie van de baby van Sophie bij Will en Gwen bijna een feit is.
donderdag 11 juni 2009 om 21:27
Die nieuwe Chris vind ik helemaal niks, doet mij denken aan Pinokkio.
Vond het wel een goeie dat een politieagent laatst over Sage zei dat dat toch wel typisch was dat ze zoiets listigs had bedacht...gaat haar moeder achterna dus.
Brad vind ik echt leuk nu...zo lief!
En de verhaallijn met de baby van Cole en Sophie is ook erg goed. Ben benieuwd hoe Gwen en Will zullen reageren als ze erachter komen dat Barbara dit alles heeft bedisseld.
Lily is een ouwe zeurkous geworden, en Holden is ook niet meer wat ie is geweest..
Vond het wel een goeie dat een politieagent laatst over Sage zei dat dat toch wel typisch was dat ze zoiets listigs had bedacht...gaat haar moeder achterna dus.
Brad vind ik echt leuk nu...zo lief!
En de verhaallijn met de baby van Cole en Sophie is ook erg goed. Ben benieuwd hoe Gwen en Will zullen reageren als ze erachter komen dat Barbara dit alles heeft bedisseld.
Lily is een ouwe zeurkous geworden, en Holden is ook niet meer wat ie is geweest..