Entertainment alle pijlers

ATWT spoilertopic deeltje 2

09-09-2006 20:34 1454 berichten
Alle reacties Link kopieren
...En een nieuw topic te openen.

Kunnen we hier lekker door blijven kletsen.
'S avonds laat rond een uurtje of 23:00 komt de nieuwe aflevering op RTL8, deze wordt de volgende dag herhaald om 17:00 op RTL 4 en heb je dan nog niet de mogelijkheid gehad om het te zien dan komt er nog een herhaling weer de volgende dag rond 9:00 op RTL 4.

Dus even visualiseren.

Vanavond komt 23:00 een nieuwe aflevering, deze wordt morgen(dinsdagmiddag) herhaald om 17:00 op RTL4 en hij wordt woensdagochtend om 9:00 weer herhaald.

Tijden zijn ongeveer, tvgids even raadplegen voor precieze tijden .
's Avonds is volgens mij de nieuwste aflevering. Die wordt de volgende dag 's middags herhaald. De uitzending van s middags wordt de volgende ochtend weer vertoond.
Dus om de drie dagen kun je een ATWT-marathon houden.
Sjonge wat die die Holden toch een droeftoeter en een zeurpiet geworden. Gauw exit met die gast.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat ben ik helemaal met je eens Mal.

Maar ja, ze moeten toch weer een reden verzinnen om het huwelijk van Holden en Lily op de klippen te laten lopen.

Wat een gezeik.
Hoe gaat het trouwens verder met Katie en Jack? Ik snap Katie niet hoor, die Brad is toch veel lekkerder.
Cum non tum age
quote:Goldielocks schreef op 29 april 2009 @ 10:27:

Dat ben ik helemaal met je eens Mal.

Maar ja, ze moeten toch weer een reden verzinnen om het huwelijk van Holden en Lily op de klippen te laten lopen.

Wat een gezeik.En dan kunnen ze later weer met elkaar gaan trouwen.
meiden, om het geheel nog ingewikkelder te maken.

Josh is de zoon van Cal Strickland die ooit de boerderij tegenover de snyder-farm heeft gehad.

Volgens mij heet Josh geen snyder trouwens
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ik vind deze site erg leuk:

*incl spoilers)

http://astheworldturns.net/

Wist niet dat Carly toen met Simon wegging omdat ze met zwangerschapsverlof ging....was me nooit opgevallen dat ze een buikje had haha
Tjeee, ik heb ongeveer een week of 2 á 3 geen ATWT gekeken, was namelijk een beetje klaar met de verhaallijnen, niet zo boeiend.

Ik dacht gisteravond laat ik weer eens kijken en wat blijkt, Carly heeft nog niet aan Jack verteld dat ze niet meer dood gaat!!!!!!!

Wat duurt dat lang zeg, het krijgt bij een the B&B-gehalte.

Volgens mij weet half Oakdale het al behalve Jack, de kinderen weten het toch ook al??

Zo moest ff mijn ATWT-frustratie kwijt.

Zelfde geldt trouwens voor Lily die steeds weer verbaasd is als Holden zegt toch te willen scheiden. Volgens mij heeft hij dat inmiddels al 100 keer gezegd.
In het tv-blad van komende week staat dat Carly het tegen Jack gaat zeggen.

dinsdag:

Carly verteld dat ze niet dood gaat. Iedereen is blij met dit goede nieuws.

woensdag:

Jack is ontzettend boos op Carly en zegt dat hij geen liefde voor haar voelt.
Hehe, wat fijn om te horen. Ik vond het echt te lang duren.

Gesprek tussen Brad en Carly ging ook nog steeds over hetzelfde als twee weken geleden, alleen de woorden in een andere volgorde.
Ik was ook blij toen ik het in de tv-gids las, hehe eindelijk. Hoeft mijn vriend ook niet meer te vragen, weet hij het al???
Awww neeej, Carly en Sjeck moeten gewoon samen! Het was inderdaad tergend langzaam, maar goed dat zijn soaps he

Als ie maar niet naar Keetie gaat dat is toch een koppel van niks, met Brad ziet ze er stukken leuker uit vind ik.

En inderdaad dat Holden/Lily gedoe vind ik rete-irritant. Vind dat Lily gewoon een goede beurt moet krijgen, desnoods van Dusty...mag ie d'rna bij mij langkomen
Tegen die Carly heb ik zo'n antipathie!

Dat pruilmondje...Gruwel....

Al lijkt het wel of ze het in het begin veel meer deed als tegenwoordig.
Ja dat heb ik ook een beetje bij Carly, weet niet ze is totaal niet mijn favoriete personage, dus misschien dat ik daarom die verhaallijn ook zo irritant vond.

Ja dat pruillipje is echt te erg, aaaaaaaaah.

En tergend langzaam, ja dat zijn soaps, maar voor mijn gevoel duurde het bij ATWT nooit zo heel lang, ik vond dit echt te lang!
Nééééée, Dusty gaat dood (wordt vermoord).
Wat Dusty gaat dood? heb ik wat gemist? Vond m net zo leuk met Lily, weer es wat anders
Ach misschien komt Dusty nog wel een keertje terug a la James Stenbeck (die is geloof ik wel 2 of 3 keer uit de dood opgestaan).
Maar em hoe kom je daarbij? heb ik een spoiler gemist?
Ik vind het een beetje gezapig allemaal de laatste tijd... En van Jack en Carly krijg ik werkelijk braakneigingen. Is ie weer bijna terug bij Katie, gaat weer de telefoon en moet er weeeer een kind van een kidnap gered worden...

Zo ook Holden met Lily en Emily met Chris. Het is allemaal zo ver gezocht. Het lijkt wel of de scriptschrijvers niks beters, leukers, spannenders konden bedenken.

Misschien moet ik maar eens een tijdje niet kijken..

Dusty dood, da's dan weer wel een onverwachte ontwikkeling.

Maar dat duurt toch nog wel even? Hij en Emily gaan eerst toch nog een keer van bil in de parkeergarage?

En dat gebeurt volgens mij pas als de adoptie van de baby van Sophie bij Will en Gwen bijna een feit is.
Maar ik wil helemaal niet dat Dusty dood gaat...het lekkertje van de serie!
Die nieuwe Chris vind ik helemaal niks, doet mij denken aan Pinokkio.

Vond het wel een goeie dat een politieagent laatst over Sage zei dat dat toch wel typisch was dat ze zoiets listigs had bedacht...gaat haar moeder achterna dus.

Brad vind ik echt leuk nu...zo lief!

En de verhaallijn met de baby van Cole en Sophie is ook erg goed. Ben benieuwd hoe Gwen en Will zullen reageren als ze erachter komen dat Barbara dit alles heeft bedisseld.

Lily is een ouwe zeurkous geworden, en Holden is ook niet meer wat ie is geweest..
Ja klopt, de verhaallijn met Gwen, Will en Sophie is oke. Het is wel te hopen dat het hun nu wel een keer lukt om een kindje te krijgen en te houden.

Verder wil ik nog wel een paar sappige spoilers horen.

Laat maar komen!
Gwen en Will gaan uiteindelijk ook het kindje van Cole en Sophie adopteren....

Ben benieuwd hoe het Barbara zal vergaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven