Verlof ideetjes
zondag 18 april 2021 om 19:36
zondag 18 april 2021 om 19:52
WholeLottaLove schreef: ↑18-04-2021 19:42Wel handig om te vermelden ja, hehe.
Ik werk met baby’s/dreumessen. En heb inspiratie nodig om te trakteren voor collega’s/kleinigheidje....

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zondag 18 april 2021 om 19:54
Ik had soesjes versierd met roze en blauwe muisjes (wist nog niet wat het zou worden). Soesjes gedoopt in gesmolten witte chocola en dan, in jouw geval, in roze muisjes.
Wil je ook wat voor de kindjes trakteren? Er zijn best veel leuke uitdeelkadootjes. Minibellenblaas of uitdeelboekjes...
Geniet van je verlof en een onbezorgde bevalling en kraamtijd gewenst!
Wil je ook wat voor de kindjes trakteren? Er zijn best veel leuke uitdeelkadootjes. Minibellenblaas of uitdeelboekjes...
Geniet van je verlof en een onbezorgde bevalling en kraamtijd gewenst!
anoniem_659c07a83cf81 wijzigde dit bericht op 18-04-2021 19:56
2.53% gewijzigd

zondag 18 april 2021 om 19:55
Hehe, het is meer een soort “doei, tot over een paar maanden” kleinigheidje/zoetigheidje.drominique schreef: ↑18-04-2021 19:47Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand trakteerde wanneer ze met verlof ging...
Misschien niet heel gebruikelijk nee, maar wie weet herkenbaar voor sommigen

zondag 18 april 2021 om 19:55
Hehe, het is meer een soort “doei, tot over een paar maanden” kleinigheidje/zoetigheidje.drominique schreef: ↑18-04-2021 19:47Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand trakteerde wanneer ze met verlof ging...
Misschien niet heel gebruikelijk nee, maar wie weet herkenbaar voor sommigen

zondag 18 april 2021 om 20:00
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Ik zou het ook niet doen.WholeLottaLove schreef: ↑18-04-2021 19:55Hehe, het is meer een soort “doei, tot over een paar maanden” kleinigheidje/zoetigheidje.
Misschien niet heel gebruikelijk nee, maar wie weet herkenbaar voor sommigen![]()
zondag 18 april 2021 om 20:01
Ik zou op je laatste dag gewoon ff een half uurtje/uurtje wat gezelligs doen met de kids, dansen, gek doen, gewoon net ff anders dan normaal (hoeft niet eens wat met baby’s te maken hebben) en voor je collega’s wat lekkers voor bij de koffie/thee. Gewoon koekjes of een doos merci.
En als je dan bevallen bent zou ik een leuke traktatie maken voor de kids (en ff langs met de baby natuurlijk als je dat zelf leuk vind en er aan toe bent)
En als je dan bevallen bent zou ik een leuke traktatie maken voor de kids (en ff langs met de baby natuurlijk als je dat zelf leuk vind en er aan toe bent)
zondag 18 april 2021 om 20:01
zondag 18 april 2021 om 20:05
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... FBR0I4ZE1r
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 18 april 2021 om 20:16
dinsdag 20 april 2021 om 05:55
Ik word altijd al gallisch van al die verjaardagen. Komt dit er ook nog bij. Ik vind het wel een lief idee hoor TO, maar ik word eigenlijk nooit echt blij van al dat snoep. Ik zou gewoon zeggen dat je ze gaat missen. Da’s ook zoetExodusRedux schreef: ↑19-04-2021 10:56Trakteren omdat je met verlof gaant? Is dat een nieuwe trend ofzo? Echt nog nooit van gehaad. Maar goed ik zou gewoon koekjes uitdelen. Houd het klein.

Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.