Raare afscheiding

maandag 19 april 2021 om 22:39
Exact ditTadderak30 schreef: ↑19-04-2021 22:02Antibiotica kan soms zorgen voor een schimmelinfectie. Ik zou de huisarts even raadplegen als ik jou was.

maandag 19 april 2021 om 23:22
Het “probleempje” van TO kun je eenvoudig op Google vinden wat het mogelijk zou kunnen zijn.
Ik snap niet dat mensen dit soort topics openen wetende dat er vaak bannen worden uitgedeeld aan iedereen die mogelijk iets in de buurt van een diagnose stelt.
Ik lees een aantal reacties hier waarvan ik denk, laten we hopen dat er geen forummers voorbij komen die van staffen houden.
Ik snap niet dat mensen dit soort topics openen wetende dat er vaak bannen worden uitgedeeld aan iedereen die mogelijk iets in de buurt van een diagnose stelt.
Ik lees een aantal reacties hier waarvan ik denk, laten we hopen dat er geen forummers voorbij komen die van staffen houden.

dinsdag 20 april 2021 om 06:29
LilyOfTheVally schreef: ↑19-04-2021 23:22Het “probleempje” van TO kun je eenvoudig op Google vinden wat het mogelijk zou kunnen zijn.
Ik snap niet dat iemand die al jaren op dit forum schrijft een reactie als dit schrijft, wetende dat:
- alle reacties voor de jouwe bevatten iets als "raadpleeg een huisarts", wat dus graag gezien wordt door de mods (i.t.t. medisch advies),
- bijna alle "problemen" die op dit forum worden besproken zijn googlebaar voor een of meerdere oplossingen,
- dat je nu bewust mensen tot twee keer toe attendeert op staffen terwijl er niets te staffen valt.
Het lijkt bijna een oproepje om ...
dinsdag 20 april 2021 om 09:36