Raare afscheiding

19-04-2021 21:57 10 berichten
Hallo,

Ik ben 25 weken zwanger en heb een blaasontsteking.

Sinds ik de antibiotica slik vind ik dat me afscheiding heel raar is... het is niet wit maar crème kleur met klontjes. Heeft iemand dit eerder ook gehad? Moet ik me zorgen maken? Het stinkt ook niet
Alle reacties Link kopieren
Op naar de huisarts! Gewoon even bellen voor de zekerheid.
Klinkt als misschien een schimmelinfectie? Die kunnen opkomen bij antibiotica bij gebrek aan bacteriën. Maar ga naar je huisarts of verloskundige, dan weet je het zeker.
Antibiotica kan soms zorgen voor een schimmelinfectie. Ik zou de huisarts even raadplegen als ik jou was.
Tadderak30 schreef:
19-04-2021 22:02
Antibiotica kan soms zorgen voor een schimmelinfectie. Ik zou de huisarts even raadplegen als ik jou was.
Exact dit
Het “probleempje” van TO kun je eenvoudig op Google vinden wat het mogelijk zou kunnen zijn.
Ik snap niet dat mensen dit soort topics openen wetende dat er vaak bannen worden uitgedeeld aan iedereen die mogelijk iets in de buurt van een diagnose stelt.

Ik lees een aantal reacties hier waarvan ik denk, laten we hopen dat er geen forummers voorbij komen die van staffen houden.
Yep, ff naar de huisarts. :) Is heel "normaal" wanneer je antibiotica slikt.
LilyOfTheVally schreef:
19-04-2021 23:22
Het “probleempje” van TO kun je eenvoudig op Google vinden wat het mogelijk zou kunnen zijn.
Ik snap niet dat mensen dit soort topics openen wetende dat er vaak bannen worden uitgedeeld aan iedereen die mogelijk iets in de buurt van een diagnose stelt.

Ik lees een aantal reacties hier waarvan ik denk, laten we hopen dat er geen forummers voorbij komen die van staffen houden.

Ik snap niet dat iemand die al jaren op dit forum schrijft een reactie als dit schrijft, wetende dat:
- alle reacties voor de jouwe bevatten iets als "raadpleeg een huisarts", wat dus graag gezien wordt door de mods (i.t.t. medisch advies),
- bijna alle "problemen" die op dit forum worden besproken zijn googlebaar voor een of meerdere oplossingen,
- dat je nu bewust mensen tot twee keer toe attendeert op staffen terwijl er niets te staffen valt.

Het lijkt bijna een oproepje om ...
Ga naar de dokter,woman...dan heb je zekerheid.
Ik krijg ook bijna altijd een schimmelinfectie als ik een AB kuur heb. Canesten van de drogist is dan vaak voldoende, maar ik weet niet of die geschikt zijn bij zwangerschap.
Ik sluit me dus aan bij de rest, ik zou de HA even bellen. :) Is echt heel veel voorkomend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven