Online daten

13-02-2021 21:20 394 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enkele weken heb ik contact met een man via online dating. Ik kan wel wat advies gebruiken want ik heb geen ervaring hiermee.

Ik heb wel een klik met hem en we chatten bijna elke dag. Hij gaf al best snel aan dat hij wilde appen. Ik heb mijn nr niet gegeven. Ook wilde hij al best snel afspreken. Dat is ook nog niet gebeurd omdat ik dat best spannend vind.

Hij zegt van de ene kant lieve dingen tegen me. Bv dat hij alleen online is om te kijken of ik er ben. Ook dat hij me lief vindt. Ik heb een beetje het beeld van hem dat hij altijd erg gericht is geweest op spullen/materialistische dingen maar nu tot conclusie komt dat geluk ook in andere dingen zit. Hij wil heel graag een fijne relatie.

Hij zegt dat hij met mij een goede klik heeft en het meeste praat. Dat hij 1 ander contact heeft maar dat loopt beetje stroef.
Ook vertelt hij mij dat hij onzeker is over bepaalde dingen van zichzelf.

Toch heb ik mijn twijfels. Hij vertelt veel over zichzelf. Maar bij mij vraagt hij niet echt door. Alleen of ik hoop dat we elkaar ooit ontmoeten en het zou klikken in het echt zoals nu. Of hoeveel relaties ik heb gehad.
Ook vroeg hij eens wat ik aan het doen was toen ik niet meteen antwoordde.
Of hij vroeg eens of ik ander contact heb waar ik meer mee heb.
Dit zijn 2 dingen die ik eigenlijk niet zo oké vind.

Sinds kort sluit hij berichtjes af met een x. Ook vraagt hij of ik van knuffelen hou in een relatie.

Van de andere kant vind ik het kletsen wel weer gezellig.

Ik weet alleen niet zo goed hoe je kan weten dat iemand echt goede bedoelingen heeft. Misschien wil hij alleen seks maar dat idee heb ik ook niet.
Now it's on....
Jij al nieuwe man op het oog TO?
Boomklevertje schreef:
22-04-2021 05:34
Jij al nieuwe man op het oog TO?

Om toch het topic nog een beetje aan TO te laten? Geen advies verder?

Jij gefeliciteerd trouwens!
T wie?
:lol:

Ik vind Boomklevertje wel grappig alleen koekkoek was beter op zijn plaats geweest.
Ja excuus voor de verbastering 't is nog vroeg he :facepalm:
Hij is mijn vriendje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ow dat had ik gisteren al geschreven. Maar nu is het het officieel naar elkander uitgesproken tussen de kusjes door. Zo blij :heart:
En TO bij jou nog wat nieuws onder de zon?
Boomklevertje schreef:
23-04-2021 06:52
Ow dat had ik gisteren al geschreven. Maar nu is het het officieel naar elkander uitgesproken tussen de kusjes door. Zo blij :heart:
Fijn gefeliciteerd hoor Boomklevertje en veel geluk samen, wel lekker snel gegaan hè dat uitspreken dus echt elkaar gevonden lijkt me zo! leuk om te lezen!
kes49240 schreef:
23-04-2021 12:47
Fijn gefeliciteerd hoor Boomklevertje en veel geluk samen, wel lekker snel gegaan hè dat uitspreken dus echt elkaar gevonden lijkt me zo! leuk om te lezen!
Thnx, wat lief van jou! Ja wel snel, maar voelt heeeeeel goed!
Wat fijn om te lezen Boomklevertje!

@To, hoe vervelend ook, probeer het te accepteren. Kan soms best hard zijn hoor dat online daten. Ben nu ook eventjes bezig, en je krijgt vast met nog meer teleurstellingen te maken. Ik ben zelf ook niet altijd even netjes om een gesprek af te kappen dus laat het soms ook wat doodbloeden. I know, niet netjes misschien maar dat gebeurd gewoon.. Hij heeft gewoon geen zin meer om met jou contact te houden, zo te lezen. Ik hoop dat je nog een andere match vind die beter bij je past!

Hier nog wat gesprekjes lopen, maar het is het allemaal nét niet. Of te ver weg, gesprek loopt niet, of vragen al heel gauw om af te spreken (ook dan haak ik af). Ik wil eerst wat contact over de chat (of app) om daarna misschien af te spreken. En als ze dat niet willen, dan hebben ze pech :bye: Ben er gelukkig heel gemakkelijk in geworden!
Vanavond zien we elkaar weer :heart: :heart: :heart:

En dan is ook bijna de avondklok afgelopen woopwoop
Lovelylady89 schreef:
23-04-2021 14:18

Hier nog wat gesprekjes lopen, maar het is het allemaal nét niet. Of te ver weg, gesprek loopt niet, of vragen al heel gauw om af te spreken (ook dan haak ik af). Ik wil eerst wat contact over de chat (of app) om daarna misschien af te spreken. En als ze dat niet willen, dan hebben ze pech :bye: Ben er gelukkig heel gemakkelijk in geworden!
Nou, ik dacht dat ook dus best heel lang met de breadcrumber geappt. Maar die viel dus echt supertegen in het echt. Dus ik ben het wel eens met mensen die mij juist aanraadde snel af te spreken. Want in je hoofd wordt zo'n iemand dan echt keileuk terwijl de klik/aantrekkingskracht er irl dan helemaal niet is.
Daarom heb ik ook best snel met Putin afgesproken.
Beste keus evah!!
Update: ons afspraakje was echt weer niet normaal leuk en lekker :flirting:
Ik denk dat we nu wel snel bij elkaar thuis gaan afspreken.
Vanwege een verbouwing verblijf ik een poosje bij mijn ouders en vanwege zijn kinderen is het bij ons beide thuis niet zo makkelijk maar we gaan het nu wel afspreken.
Ik hou jullie op de hoogte!
Gaat lekker Boomklevertje!
In_Tenebris schreef:
28-04-2021 08:00
Gaat lekker Boomklevertje!
Ja jè, thnx :couple:
Nog steeds verliefd hier!! :heart: :loveys: :flirting:

En TO, hoe is het met jou??
Wat vliegen de dagen! Het leek wel gisteren toen jullie een date hadden.
Nu weten we het wel hoor. Kom maar melden als er een plot twist is.
Als het een narcist blijkt te zijn vind ik een leuke versie. Vreemdgaan vind ik wat algemeen, dat hoor ik te vaak.
Mumper schreef:
29-04-2021 05:40
Nu weten we het wel hoor. Kom maar melden als er een plot twist is.
Zegguh, is dit mijn topic of de jouwe hè.....
Boomklevertje schreef:
26-04-2021 07:06
Nou, ik dacht dat ook dus best heel lang met de breadcrumber geappt. Maar die viel dus echt supertegen in het echt. Dus ik ben het wel eens met mensen die mij juist aanraadde snel af te spreken. Want in je hoofd wordt zo'n iemand dan echt keileuk terwijl de klik/aantrekkingskracht er irl dan helemaal niet is.
Daarom heb ik ook best snel met Putin afgesproken.
Beste keus evah!!
Ja daar heb je gelijk in. Niet te lang appen, maar ik hoef niet zo nodig direct af te spreken als ik haast niets over diegene weet haha.
Inmiddels wat contact met iemand die én in de buurt woont, van kinderen houdt, en de gesprekken lopen leuk en vlot!
Misschien toch binnenkort eens afspreken dus. Nu nog wat beter weer, want we kunnen de terrassen weer op :cheer:

Wat hebben jullie gedaan als afspraakje? Gewoon een wandeling in het bos bijv?
Lovelylady89 schreef:
29-04-2021 15:36
Ja daar heb je gelijk in. Niet te lang appen, maar ik hoef niet zo nodig direct af te spreken als ik haast niets over diegene weet haha.
Inmiddels wat contact met iemand die én in de buurt woont, van kinderen houdt, en de gesprekken lopen leuk en vlot!
Misschien toch binnenkort eens afspreken dus. Nu nog wat beter weer, want we kunnen de terrassen weer op :cheer:

Wat hebben jullie gedaan als afspraakje? Gewoon een wandeling in het bos bijv?

Zou leuk zijn als dat wat wordt. Lukt het je niet om wat minder terughoudend te zijn? Er kan toch niets mis gaan als je met iemand gaat wandelen? Van deze man heb je ook een leuke indruk, dan gaat het sneller als je elkaar echt ziet. Ik kan me voorstellen dat te lang met elkaar appen maakt dat je op een bepaald moment wel uitgepraat bent Een echt gesprek verloopt toch anders.
In_Tenebris schreef:
29-04-2021 16:17
Zou leuk zijn als dat wat wordt. Lukt het je niet om wat minder terughoudend te zijn? Er kan toch niets mis gaan als je met iemand gaat wandelen? Van deze man heb je ook een leuke indruk, dan gaat het sneller als je elkaar echt ziet. Ik kan me voorstellen dat te lang met elkaar appen maakt dat je op een bepaald moment wel uitgepraat bent Een echt gesprek verloopt toch anders.
Het is niet echt dat ik terughoudend ben. Maar ik loop 'm dan echt te stressen voor zo'n date. Vind dat gewoon echt ontzettend spannend. En toch wat angst om te worden afgewezen, of dat het gesprek niet blijft lopen en je van die awkward momenten krijgt hahah. Maar denk dat ik met deze man wel graag zou willen daten. Heb ik bij andere gesprekken nog niet echt dat gevoel gehad zeg maar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven