Hoe zeg je ?
vrijdag 23 april 2021 om 12:54
Op een site contact met een man. De gesprekken zijn leuk. Maar ik ben zo afgeknapt op zijn foto....
Ik weet het is misschien een beetje kortzichtig van me. Maar ik heb totaal geen aantrekkingskracht en dat vind ik toch wel belangrijk om af te spreken. Ook al zijn de gesprekken op app prima.
Maar hoe zeg ik nu dat ik het niet zie zitten om af te spreken?
Ik kan niet meer reageren, maar dat is niet echt mijn ding. Dat vind ik ook niet leuk als ze dat bij mij doen.
Hoe zouden jullie dit doen?
Ik weet het is misschien een beetje kortzichtig van me. Maar ik heb totaal geen aantrekkingskracht en dat vind ik toch wel belangrijk om af te spreken. Ook al zijn de gesprekken op app prima.
Maar hoe zeg ik nu dat ik het niet zie zitten om af te spreken?
Ik kan niet meer reageren, maar dat is niet echt mijn ding. Dat vind ik ook niet leuk als ze dat bij mij doen.
Hoe zouden jullie dit doen?

vrijdag 23 april 2021 om 13:54
Eerlijkheid is overrated
Waarom zo benadrukken wat je niet leuk vindt, als hij dat niet kan veranderen. Waarom niet gewoon niet specificeren, het dus algemeen houden 'ik voel niet genoeg klik '.
vrijdag 23 april 2021 om 14:02
Eens, in mijn dateperiode heb ik twee afwijzingen gehad: eentje vertelde dat hij het heel gezellig vond, maar het er toch bij wilde laten. Wenste me het beste en wellicht komen we elkaar ooit nog tegen (iets gemeenschappelijks). Was echt prima. De ander zei iets van: die ene foto van je is wel van een tijdje terug he (ik was toen 5kilo lichter ofzo). Dat stak toch wel, die kritiek op mijn uiterlijk. Dus dat zou ik ook niet meer bij een ander doen.

vrijdag 23 april 2021 om 14:07
vrijdag 23 april 2021 om 14:10
Zoiets is wel door mijn hoofd gegaan, maar vind ik niet eerlijk. Ik date wel meerdere mannen, als het zo uitkomt.goldmember schreef: ↑23-04-2021 13:13Als je echt zeker weet dat je het er niet op kunt (..) dan kun je ook het volgende doen:
Stuur hem een berichtje dat je geheel onverwacht een leuke man hebt ontmoet tijdens je dagelijkse wandeling en dat het zo goed klikte dat je dit verder wil uitzoeken en je niet houdt van meerdere dates tegelijk.
vrijdag 23 april 2021 om 14:12
+1Henk-en-Roelie schreef: ↑23-04-2021 12:57Ja moeilijke.
Hey Freek, ik vond het erg leuk om met je te appen maar ik zie toch af van verder contact. Ik mis de vonk.

vrijdag 23 april 2021 om 14:28
Was het deze?Henk-en-Roelie schreef: ↑23-04-2021 14:22Ik heb het andersom gehad, leuke man in de chat maar geen vonk en toen stuurde hij vanuit het niets een foto van hem in ski-pak in de sneeuw![]()
en daarna vond hij mij niet zo leuk meer.
Damn, en nog steeds denk ik aan hem terug op die foto.

vrijdag 23 april 2021 om 14:32
Ja, het was zo een dating site. Maar ik vind het ook wel fijn, als er een leuk hoofd op zit.
Misschien moet ik toch overwegen Wat een paar hier zeggen, dat ik gewoon een keer in het echt kan afspreken en wie weet...
Henk-en-roelie, dat is ook balen. Sommige foto's kunnen je echt laten smelten. Dat heb ik met een man die ik nu al jaren ken. Maar gelijk bij de eerste foto die ik van hem zeg. In het echt ook leuk en lekker.
Misschien moet ik toch overwegen Wat een paar hier zeggen, dat ik gewoon een keer in het echt kan afspreken en wie weet...
Henk-en-roelie, dat is ook balen. Sommige foto's kunnen je echt laten smelten. Dat heb ik met een man die ik nu al jaren ken. Maar gelijk bij de eerste foto die ik van hem zeg. In het echt ook leuk en lekker.
vrijdag 23 april 2021 om 14:36
vrijdag 23 april 2021 om 14:38
Tuurlijk wel. Hoe je jezelf ziet, hangt ook samen met jouw uiterlijk en hoe tevreden jij er mee bent. Waarom zou je daar onaardig over doen. En of die klikt nu is omdat je niet dezelfde hobbies hebt of zijn uiterlijk niet interessant vindt, dat maakt nog niet uit.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 23 april 2021 om 14:38
Gewoon even videobellen dan weet je meteen wat voor vlees je in de Kuip hebt en hoef je niet fysiek af te spreken als het niet klikt.missy-81 schreef: ↑23-04-2021 14:32Ja, het was zo een dating site. Maar ik vind het ook wel fijn, als er een leuk hoofd op zit.

vrijdag 23 april 2021 om 14:41
Hoe videobellen jullie, ik heb dat een keer gedaan en ik leek echt afgrijselijk tijdens dat videobellen ( ook 20 jaar ouder! ), 'k kreeg er accuut een soort van body dysmorpa van.Metallover schreef: ↑23-04-2021 14:38Gewoon even videobellen dan weet je meteen wat voor vlees je in de Kuip hebt en hoef je niet fysiek af te spreken als het niet klikt.