Hoe zeg je ?
vrijdag 23 april 2021 om 12:54
Op een site contact met een man. De gesprekken zijn leuk. Maar ik ben zo afgeknapt op zijn foto....
Ik weet het is misschien een beetje kortzichtig van me. Maar ik heb totaal geen aantrekkingskracht en dat vind ik toch wel belangrijk om af te spreken. Ook al zijn de gesprekken op app prima.
Maar hoe zeg ik nu dat ik het niet zie zitten om af te spreken?
Ik kan niet meer reageren, maar dat is niet echt mijn ding. Dat vind ik ook niet leuk als ze dat bij mij doen.
Hoe zouden jullie dit doen?
Ik weet het is misschien een beetje kortzichtig van me. Maar ik heb totaal geen aantrekkingskracht en dat vind ik toch wel belangrijk om af te spreken. Ook al zijn de gesprekken op app prima.
Maar hoe zeg ik nu dat ik het niet zie zitten om af te spreken?
Ik kan niet meer reageren, maar dat is niet echt mijn ding. Dat vind ik ook niet leuk als ze dat bij mij doen.
Hoe zouden jullie dit doen?
vrijdag 23 april 2021 om 14:47
Henk-en-Roelie schreef: ↑23-04-2021 14:41Hoe videobellen jullie, ik heb dat een keer gedaan en ik leek echt afgrijselijk tijdens dat videobellen ( ook 20 jaar ouder! ), 'k kreeg er accuut een soort van body dysmorpa van.
Hahaha! Ik sinds corona en veel Zoom meetings geïnvesteerd in een flatterende lamp

Bovendien, mocht je er online minder goed uitzien en hij wil alsnóg met je afspreken dan kan het alleen maar meevallen.
vrijdag 23 april 2021 om 14:56
Heb nog een paar keer naar zijn foto gekeken en hem berichtje gestuurd dat ik van verder contact afzie. Hij waardeerde mijn eerlijkheid.
Nu weer verder kijken.

vrijdag 23 april 2021 om 15:02
Sterker nog, hij zou me niet eens herkennenMetallover schreef: ↑23-04-2021 14:47Hahaha! Ik sinds corona en veel Zoom meetings geïnvesteerd in een flatterende lamp![]()
Bovendien, mocht je er online minder goed uitzien en hij wil alsnóg met je afspreken dan kan het alleen maar meevallen.

Maar de volgende ochtend texte hij mij met 'goodmorning beautiful' hahahaha.
Afspreken in het echt wordt moeilijk helaas, hij woont 6.200 km bij mij vandaan en we hebben 'ruzie'.
vrijdag 23 april 2021 om 15:16

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 23 april 2021 om 15:16
Precies!Henk-en-Roelie schreef: ↑23-04-2021 13:52Wat heeft die man met eerlijkheid te maken als ze elkaar toch nooit meer zien. Zo'n deukje in het ego veroorzaken hoeft niet, dat valt prima op een nette manier te omzeilen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 23 april 2021 om 15:21

vrijdag 23 april 2021 om 15:36
Gekke Ans deed dat. Niet vrouwen.Daveotion schreef: ↑23-04-2021 15:21"Ik vind je niet aantrekkelijk, je hebt te veel een pensje lelijk hoofd voor mijn smaak. Maar verder vind ik je wel heel aardig dus we kunnen gewoon verder chatten."
Ik heb in een ander topic geleerd dat er vrouwen zijn die dit 'gewoon' als feedback terugsturen via de chat.

vrijdag 23 april 2021 om 16:03
Das waar, het was er maar eentje. Maar toch, het gebeurt.

vrijdag 23 april 2021 om 16:10
vrijdag 23 april 2021 om 16:27
Prima oplossing.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 23 april 2021 om 17:14

vrijdag 23 april 2021 om 17:33
Waarom spijt? Ik zie zo vaak foto’s van vrouwen waarvan ik zeker weet dat ik er geen fysieke aantrekking bij ga voelen.
De op komt ook niet over alsof ze twijfelt, maar gewoon een keiharde nee.
vrijdag 23 april 2021 om 17:39
Ik maakte er een soap van he, TO niet

Gewoon beetje uit meligheid
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

vrijdag 23 april 2021 om 17:43
Je mist de Freek vonkHenk-en-Roelie schreef: ↑23-04-2021 12:57Ja moeilijke.
Hey Freek, ik vond het erg leuk om met je te appen maar ik zie toch af van verder contact. Ik mis de vonk.

vrijdag 23 april 2021 om 19:19
Maar waarom zou je nog willen kijken hoe hij in het echt is? Date jij met iedere man? Want iedereen kan in het echt leuker zijn toch?

vrijdag 23 april 2021 om 22:37
Henk-en-Roelie schreef: ↑23-04-2021 12:57Ja moeilijke.
Hey Freek, ik vond het erg leuk om met je te appen maar ik zie toch af van verder contact. Ik mis de vonk.
Hahaha!
Met hem zou ik best op date gaan trouwens

zaterdag 24 april 2021 om 08:00
Dan zeg je dat al vrij snel. TO heeft erg leuk contact en komt er nu achter dat ze het toch niets vind. Dat moet wel een beetje verpakt worden om het netjes af te handelen.Lorrelies schreef: ↑23-04-2021 13:17Ik zie dat anders, als je elkaar nog niet gezien hebt. Je hoeft niet alles leuk te vinden en sommige dingen passen nou eenmaal niet bij je.
Ik ben wel eens aangesproken door een kerel met een peuk tussen zijn tanden , vol tatoeages bril halverwege zijn voorhoofd en een vechthond ernaast.
Nou gezien je foto’s ben je echt type niet.... niks hard of gevoelloos aan