Bedanken

woensdag 21 april 2021 om 22:12
Hoi...
Onlangs ben ik overspannen thuis komen te zitten. Zoals verwacht; de mensen waarvan je verwacht dat ze er zijn, geven niet thuis.
Nou heb ik 1 vriend, waar ik in die zin niet heel veel op gerekend had.
Maar laat nou net degene zijn die er staat en is, elke dag weer.
Elke ochtend een app hoe het gaat, een telefoontje als ik het trek en regelmatig een (kort) bezoekje.
Nou wil ik hem graag op een leuke manier bedanken. Hij heeft sinds kort een vriendin, die ik nog niet ken. Wil niet dat zij er andere dingen van gaat denken.
Iemand ideeën hoe ik hem kan bedanken?
Onlangs ben ik overspannen thuis komen te zitten. Zoals verwacht; de mensen waarvan je verwacht dat ze er zijn, geven niet thuis.
Nou heb ik 1 vriend, waar ik in die zin niet heel veel op gerekend had.
Maar laat nou net degene zijn die er staat en is, elke dag weer.
Elke ochtend een app hoe het gaat, een telefoontje als ik het trek en regelmatig een (kort) bezoekje.
Nou wil ik hem graag op een leuke manier bedanken. Hij heeft sinds kort een vriendin, die ik nog niet ken. Wil niet dat zij er andere dingen van gaat denken.
Iemand ideeën hoe ik hem kan bedanken?

vrijdag 23 april 2021 om 18:43
Tis allemaal zo berekenend, waarom ben je er zo mee bezig wat zijn vriendin van je denkt als het gewoon een vriend is? Alleen al dat je er zo mee bezig bent maakt het wel een beetje overdreven. Die man heeft medelijden met je, als het mijn vriend was zou ik dat alleen maar lief van hem vinden. Maar goed, prima opgelost zo lijkt me.Atsirk82 schreef: ↑23-04-2021 13:30Uhm nee. Daarom wil ik het juist niet overdrijven. Een gebaar zegt soms meer dan woorden. Hij zoekt overigens mij steeds op, dat is ook wat ik er in waardeer.
Heb hem een kaart gestuurd. En voor het geval zij hem ziet gewild of ongewild, er in aangegeven dat ik ze graag samen uitnodig voor een drankje zodra het weer beter gaat.
vrijdag 23 april 2021 om 19:15
Ik vind het vooral een goed teken dat je ondanks je overspannend toestand wel in staat bent om na te denken over een bedankje.
Dat betekent dat je op de goede weg bent
Toen ik in mijn diepste dal zat van de burn-out kwam het niet in me op om aan een ander te denken als je begrijpt wat ik bedoel.
Dus ik hoop vooral dat dit bedankje komt omdat je dit graag wilt, en niet omdat je ergens diep van binnen een druk voelt dit te doen.

Toen ik in mijn diepste dal zat van de burn-out kwam het niet in me op om aan een ander te denken als je begrijpt wat ik bedoel.
Dus ik hoop vooral dat dit bedankje komt omdat je dit graag wilt, en niet omdat je ergens diep van binnen een druk voelt dit te doen.

vrijdag 23 april 2021 om 19:19
Grappig, ik dacht juist, als je hierover al een dilemma hebt snap ik wel dat je een burn-out krijgt.Lena12 schreef: ↑23-04-2021 19:15Ik vind het vooral een goed teken dat je ondanks je overspannend toestand wel in staat bent om na te denken over een bedankje.