word ik bespeeld of is dit echt?

26-04-2021 16:02 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik ben sinds kort weer single en zit eigenlijk midden in het verwerken hiervan.

Nu duikt er een kennis de hoek om, een man.
Al pakweg 5 jaar zijn we bevriend, en zien elkaar af en toe. Er hing wel altijd een beetje een flirterige sfeer, maar ik dacht er niet teveel van.
sinds een jaar ging hij wat meer contact zoeken en ook gaf hij toe iets voor me te voelen (vlinders, kriebels). Ik ben daar niet op ingegaan omdat ik bezet was en hij ook.
Nu weet hij dat ik single ben en sindsdien is hij meer contact aan het zoeken. Maar als we af willen spreken gaat het moeizaam en soms appt hij echt dagenlang of wekenlang niet terug.
Ook hadden we eindelijk een afspraak staan en die heeft hij om vage reden afgezegd. Maar vervolgens appt hij wel weer met een sorry en zegt hij echt snel langs te komen, maar dan een week later hoor ik niks meer.
Ik ben zelf gewoon benieuwd hoe het zal zijn als we elkaar weer zien, hij zegt dit erg graag te willen maar heeft het gevoel nu 100 ballen hoog te moeten houden. Als we elkaar zien ga ik er niet meteen iets mee doen want EN ik ben net single en hij heeft een relatie. zijn relatie loopt slecht zegt hij en ze willen uit elkaar. Ik ben nog verdrietig van de vorige relatie. Moet ik deze man vertrouwen of hem weren? Want ik kan dus niet goed aanvoelen of hij me bespeeld en een affaire wil of echt oprecht iets wil opbouwen of kijken of dat kan (zijn woorden).
Hij wil contact met jou wanneer hij de behoefte heeft, maar net wanneer puntje bij paaltje komt wil zijn vrouw/vriendin hem weer of is het weer goed... hee, toevallig.
Dan kiest hij de makkelijke weg en dus voor haar, duh.
Zoek gewoon iemand anders meid.
wholelottalove wijzigde dit bericht op 26-04-2021 16:50
Reden: Foute zin
2.35% gewijzigd
Waarom zou je willen afspreken met een bezette man die geuit heeft gevoelens voor je te hebben en je aan de andere kant negeert? Je doet het jezelf aan hoor, hou je van drama?
WholeLottaLove schreef:
26-04-2021 16:48

Zoek gewoon iemand anders meid.
Zou ze niet beter eerst haar relatiebreuk verwerken? Is ze nog niet klaar mee zegt ze zelf.
Relatie, willen stoppen?
Eigenlijk zou iedereen die op de relatiepijler iets wil zetten, eerst verplicht moeten worden de smoezenlijst te bestuderen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Attraverso schreef:
26-04-2021 16:51
Zou ze niet beter eerst haar relatiebreuk verwerken? Is ze nog niet klaar mee zegt ze zelf.
Als ik loep zie ik dat TO alleen maar topics opent over nieuwe liefdes... Zo om de paar maanden 😁
wij slapen nooit.
Volgens mij weet je heel goed wat je moet doen, maar wil je het niet voelen.

Laat je niet misleiden door verdriet. Dat is een grote valkuil. Geef je verwerking de tijd en ruimte, zodat je dan de juiste man weer kan aantrekken.

Er zijn zoveel mannen op deze wereld.. Gun jezelf een fijne ervaring, maar ook de ruimte om te rouwen.
Waarom zou jij jezelf dit aan doen? Je zit midden in je liefdesverdriet en dit is een afleiding, alleen geen leuke.

Ik zou het contact afkappen en je relatie verwerken, zoek andere afleidingen dan deze bezette vent die je van alles op je mouw spelt. Je bent nu kwetsbaar doe jezelf niet nog meer onnodig verdriet aan.
Rooss4.0 schreef:
26-04-2021 16:05
Deze verwijs ik zonder meer naar het kutsmoezencrematorium.

Zo te lezen vindt dit heerschap een beetje virtuele aandacht wel leuk en that's it.
Lekker laten gaan.
Dit lijkt mij ook. Hij wil af en toe dat zijn ego gestreeld wordt.
Uhm wat denk je zelf weren natuurlijk!! Gezonde verstand gebruiken in dit geval hij is niet single...
zijn relatie loopt slecht zegt hij en ze willen uit elkaar. Ik ben nog verdrietig van de vorige relatie.
Lees gewoon eens alleen zijn anders.
Honey, you should see me in a crown
Ik denk ware liefde dit.
Zij zal wel iets in de smiezen hebben gekregen en hem aan de riem gelegd.
To, je bent rond de 40, je hebt kinderen, die grijze massa ziet niet voor niets tussen je horen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
26-04-2021 17:34
To, je bent rond de 40, je hebt kinderen, die grijze massa ziet niet voor niets tussen je horen.
Ze is al 4 jaar eind dertig en kinderloos loep ik.
Honey, you should see me in a crown
Je kan mij niet wijsmaken dat jij niet beter weet.

Doe even normaal, hij zit in een relatie. Gedraag je daar naar. Zo vuil als je in andermans relatie loopt te etteren.
Wat denk je zelf?
Waarom zou je daarin mee willen gaan? Met iemand die al vanaf minuut 1 onbetrouwbaar is gebleken?
iemand die tijdens een relatie tegen een ander praat over vlinders is per definitie niet betrouwbaar.
en dan ook nog dat gedoe met appen en afspreken, echt waarom schenk je hier aandacht aan??
Omg, ik lees een post van je: daten met een 12 jaar jongere man. Ik herinner me deze als de dag van gisteren, maar ondertussen ben je al meerdere relaties verder.....

Is het niet eens tijd om je te beseffen dat je wat meer steady in een relatie moet storten. Al is het alleen al voor je kinderen
Eurus schreef:
26-04-2021 17:38
Sorry, ik ben bang dat ik per ongeluk kinderen erbij heb gefantaseerd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Eurus schreef:
26-04-2021 17:38

Nou wil ik het weten ook :bonk: Trouwens, wat maakt het uit, dit is het gedrag van een puber. Eind dertig, in de 40 met kinderen? Als die kinderen er niks van mee krijgen moet ze het zelf weten. Denk dat alleen een mama met liefdesverdriet om maar wat te noemen wel opvalt. En het wordt nog een stukje vreemder natuurlijk.
Antwoord: Nee, je wordt niet bespeeld en dit is echt.
Net als bankpasfraude.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

viva-amber schreef:
26-04-2021 17:51
Sorry, ik ben bang dat ik per ongeluk kinderen erbij heb gefantaseerd.
Nee ik las ook dat er een kind was. In topic over veel jongere vriend die nog kinderen wilde.
wij slapen nooit.
merano schreef:
26-04-2021 17:54
Antwoord: Nee, je wordt niet bespeeld en dit is echt.
Net als bankpasfraude.

Dat doet dit type man ook, bedrog is bedrog tenslotte. Pas maar op TO, straks ben je dubbel genaaid.
Because schreef:
26-04-2021 17:42
Je kan mij niet wijsmaken dat jij niet beter weet.

Doe even normaal, hij zit in een relatie. Gedraag je daar naar. Zo vuil als je in andermans relatie loopt te etteren.
Ja in een ander nest zitten roeren is niet netjes maar wat als zijn vriendin een bazige manipulatieve vrouw is?
Henk-en-Roelie schreef:
26-04-2021 18:05
Ja in een ander nest zitten roeren is niet netjes maar wat als zijn vriendin een bazige manipulatieve vrouw is?
Dan mag het!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven