word ik bespeeld of is dit echt?
maandag 26 april 2021 om 16:02
Hoi allemaal,
ik ben sinds kort weer single en zit eigenlijk midden in het verwerken hiervan.
Nu duikt er een kennis de hoek om, een man.
Al pakweg 5 jaar zijn we bevriend, en zien elkaar af en toe. Er hing wel altijd een beetje een flirterige sfeer, maar ik dacht er niet teveel van.
sinds een jaar ging hij wat meer contact zoeken en ook gaf hij toe iets voor me te voelen (vlinders, kriebels). Ik ben daar niet op ingegaan omdat ik bezet was en hij ook.
Nu weet hij dat ik single ben en sindsdien is hij meer contact aan het zoeken. Maar als we af willen spreken gaat het moeizaam en soms appt hij echt dagenlang of wekenlang niet terug.
Ook hadden we eindelijk een afspraak staan en die heeft hij om vage reden afgezegd. Maar vervolgens appt hij wel weer met een sorry en zegt hij echt snel langs te komen, maar dan een week later hoor ik niks meer.
Ik ben zelf gewoon benieuwd hoe het zal zijn als we elkaar weer zien, hij zegt dit erg graag te willen maar heeft het gevoel nu 100 ballen hoog te moeten houden. Als we elkaar zien ga ik er niet meteen iets mee doen want EN ik ben net single en hij heeft een relatie. zijn relatie loopt slecht zegt hij en ze willen uit elkaar. Ik ben nog verdrietig van de vorige relatie. Moet ik deze man vertrouwen of hem weren? Want ik kan dus niet goed aanvoelen of hij me bespeeld en een affaire wil of echt oprecht iets wil opbouwen of kijken of dat kan (zijn woorden).
ik ben sinds kort weer single en zit eigenlijk midden in het verwerken hiervan.
Nu duikt er een kennis de hoek om, een man.
Al pakweg 5 jaar zijn we bevriend, en zien elkaar af en toe. Er hing wel altijd een beetje een flirterige sfeer, maar ik dacht er niet teveel van.
sinds een jaar ging hij wat meer contact zoeken en ook gaf hij toe iets voor me te voelen (vlinders, kriebels). Ik ben daar niet op ingegaan omdat ik bezet was en hij ook.
Nu weet hij dat ik single ben en sindsdien is hij meer contact aan het zoeken. Maar als we af willen spreken gaat het moeizaam en soms appt hij echt dagenlang of wekenlang niet terug.
Ook hadden we eindelijk een afspraak staan en die heeft hij om vage reden afgezegd. Maar vervolgens appt hij wel weer met een sorry en zegt hij echt snel langs te komen, maar dan een week later hoor ik niks meer.
Ik ben zelf gewoon benieuwd hoe het zal zijn als we elkaar weer zien, hij zegt dit erg graag te willen maar heeft het gevoel nu 100 ballen hoog te moeten houden. Als we elkaar zien ga ik er niet meteen iets mee doen want EN ik ben net single en hij heeft een relatie. zijn relatie loopt slecht zegt hij en ze willen uit elkaar. Ik ben nog verdrietig van de vorige relatie. Moet ik deze man vertrouwen of hem weren? Want ik kan dus niet goed aanvoelen of hij me bespeeld en een affaire wil of echt oprecht iets wil opbouwen of kijken of dat kan (zijn woorden).
maandag 26 april 2021 om 16:48
Hij wil contact met jou wanneer hij de behoefte heeft, maar net wanneer puntje bij paaltje komt wil zijn vrouw/vriendin hem weer of is het weer goed... hee, toevallig.
Dan kiest hij de makkelijke weg en dus voor haar, duh.
Zoek gewoon iemand anders meid.
Dan kiest hij de makkelijke weg en dus voor haar, duh.
Zoek gewoon iemand anders meid.
wholelottalove wijzigde dit bericht op 26-04-2021 16:50
Reden: Foute zin
Reden: Foute zin
2.35% gewijzigd
maandag 26 april 2021 om 16:51
Zou ze niet beter eerst haar relatiebreuk verwerken? Is ze nog niet klaar mee zegt ze zelf.
maandag 26 april 2021 om 16:56
Als ik loep zie ik dat TO alleen maar topics opent over nieuwe liefdes... Zo om de paar maandenAttraverso schreef: ↑26-04-2021 16:51Zou ze niet beter eerst haar relatiebreuk verwerken? Is ze nog niet klaar mee zegt ze zelf.
wij slapen nooit.

maandag 26 april 2021 om 16:58
Volgens mij weet je heel goed wat je moet doen, maar wil je het niet voelen.
Laat je niet misleiden door verdriet. Dat is een grote valkuil. Geef je verwerking de tijd en ruimte, zodat je dan de juiste man weer kan aantrekken.
Er zijn zoveel mannen op deze wereld.. Gun jezelf een fijne ervaring, maar ook de ruimte om te rouwen.
Laat je niet misleiden door verdriet. Dat is een grote valkuil. Geef je verwerking de tijd en ruimte, zodat je dan de juiste man weer kan aantrekken.
Er zijn zoveel mannen op deze wereld.. Gun jezelf een fijne ervaring, maar ook de ruimte om te rouwen.
maandag 26 april 2021 om 17:02
Waarom zou jij jezelf dit aan doen? Je zit midden in je liefdesverdriet en dit is een afleiding, alleen geen leuke.
Ik zou het contact afkappen en je relatie verwerken, zoek andere afleidingen dan deze bezette vent die je van alles op je mouw spelt. Je bent nu kwetsbaar doe jezelf niet nog meer onnodig verdriet aan.
Ik zou het contact afkappen en je relatie verwerken, zoek andere afleidingen dan deze bezette vent die je van alles op je mouw spelt. Je bent nu kwetsbaar doe jezelf niet nog meer onnodig verdriet aan.

maandag 26 april 2021 om 17:38
Ze is al 4 jaar eind dertig en kinderloos loep ik.viva-amber schreef: ↑26-04-2021 17:34To, je bent rond de 40, je hebt kinderen, die grijze massa ziet niet voor niets tussen je horen.
Honey, you should see me in a crown

maandag 26 april 2021 om 17:48
maandag 26 april 2021 om 17:51

maandag 26 april 2021 om 17:53
Nou wil ik het weten ook

maandag 26 april 2021 om 17:55
Nee ik las ook dat er een kind was. In topic over veel jongere vriend die nog kinderen wilde.viva-amber schreef: ↑26-04-2021 17:51Sorry, ik ben bang dat ik per ongeluk kinderen erbij heb gefantaseerd.
wij slapen nooit.

maandag 26 april 2021 om 18:05
Ja in een ander nest zitten roeren is niet netjes maar wat als zijn vriendin een bazige manipulatieve vrouw is?
maandag 26 april 2021 om 18:11
Dan mag het!Henk-en-Roelie schreef: ↑26-04-2021 18:05Ja in een ander nest zitten roeren is niet netjes maar wat als zijn vriendin een bazige manipulatieve vrouw is?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.