Hij wil ineens niet meer afspreken

vrijdag 30 april 2021 om 18:19
Ik heb een aantal weken erg leuk contact met een man die ik via een dating app heb ontmoet. We hebben twee dates gehad, die erg leuk waren. We hebben veel gelachen, er is geflirt en gezoend. Heel leuk allemaal.
Morgen zouden we weer afspreken maar deze week verliep ons contact ineens wat stroever. De vraag was waar we zouden afspreken. Ik heb een jonge dochter (hij weet ervan) en merkte dat ik het nog erg spannend vind om bij mij thuis af te spreken. Omdat dat een beetje voelt als ook haar domein (ook al zou ze tijdens de date bij mijn ex zijn). Ik heb dit ook eerlijk gezegd.
Aanvankelijk zei hij dat dat oké was maar gister kwam hij er toch op terug. Hij zei dat het voor hem een signaal is dat we verschillende dingen willen. Hij zei dat hij mij erg leuk vindt en ik merk dat hij wat sneller wil gaan dan ik.
Hij heeft nu aangegeven helemaal af te zien van nog verder afspreken omdat hij denkt dat ik niet toe ben aan een serieuze relatie.
Ik heb gezegd dat ik dat jammer vind en dat ik hem juist beter wilde leren kennen. Ik merk dat ik helemaal in de war ben nu. Aan de ene kant denk ik: het is goed zo, als hij te voor mij te snel wil gaan, dan gaat het niet werken. Maar ik merk ook dat ik toch heel graag nog een poging wil wagen. Maar ik wil zijn mening ook respecteren en niet wanhopig overkomen door te "smeken".
(Ik heb nauwelijks ervaring met daten dus weet niet goed wat te doen)
Ik vind het zo jammer dat dit leuke contact ineens over is.
Morgen zouden we weer afspreken maar deze week verliep ons contact ineens wat stroever. De vraag was waar we zouden afspreken. Ik heb een jonge dochter (hij weet ervan) en merkte dat ik het nog erg spannend vind om bij mij thuis af te spreken. Omdat dat een beetje voelt als ook haar domein (ook al zou ze tijdens de date bij mijn ex zijn). Ik heb dit ook eerlijk gezegd.
Aanvankelijk zei hij dat dat oké was maar gister kwam hij er toch op terug. Hij zei dat het voor hem een signaal is dat we verschillende dingen willen. Hij zei dat hij mij erg leuk vindt en ik merk dat hij wat sneller wil gaan dan ik.
Hij heeft nu aangegeven helemaal af te zien van nog verder afspreken omdat hij denkt dat ik niet toe ben aan een serieuze relatie.
Ik heb gezegd dat ik dat jammer vind en dat ik hem juist beter wilde leren kennen. Ik merk dat ik helemaal in de war ben nu. Aan de ene kant denk ik: het is goed zo, als hij te voor mij te snel wil gaan, dan gaat het niet werken. Maar ik merk ook dat ik toch heel graag nog een poging wil wagen. Maar ik wil zijn mening ook respecteren en niet wanhopig overkomen door te "smeken".
(Ik heb nauwelijks ervaring met daten dus weet niet goed wat te doen)
Ik vind het zo jammer dat dit leuke contact ineens over is.
vrijdag 30 april 2021 om 19:10
Tsja, ik vind het verstandig van je dat je niet bij jou thuis hebt afgesproken als dat niet goed voelt voor jou. Als hij daar dan om afhaakt, dan past het inderdaad niet. Als hij jou echt zo leuk vindt, dan zou hij wel in jouw tempo meegaan. Ik snap dat het jammer is, maar vind dat je er erg goed aan doet om je grenzen aan te geven. Als hij daar nu al overheen wil, voorspelt dat niet veel goeds.

vrijdag 30 april 2021 om 19:12
Melisande2 schreef: ↑30-04-2021 19:10Tsja, ik vind het verstandig van je dat je niet bij jou thuis hebt afgesproken als dat niet goed voelt voor jou. Als hij daar dan om afhaakt, dan past het inderdaad niet. Als hij jou echt zo leuk vindt, dan zou hij wel in jouw tempo meegaan. Ik snap dat het jammer is, maar vind dat je er erg goed aan doet om je grenzen aan te geven. Als hij daar nu al overheen wil, voorspelt dat niet veel goeds.
En dit denk ik ook. Dat zit er niet in, dus kijkt ie alweer verder.
Such fun!1

vrijdag 30 april 2021 om 20:05
Nogal voor de hand liggend.
Dat ging natuurlijk niet gebeuren met die kleine in de buurt, daarom probeert hij nu gauw een andere welwillender vrouw te vinden.
Geen enkele reden om hier verdrietig voor te zijn.

vrijdag 30 april 2021 om 20:47
TO's kind zou bij haar ex zijn, dus dit klopt niet.Attraverso schreef: ↑30-04-2021 20:05Nogal voor de hand liggend.
Dat ging natuurlijk niet gebeuren met die kleine in de buurt, daarom probeert hij nu gauw een andere welwillender vrouw te vinden.
Geen enkele reden om hier verdrietig voor te zijn.
Het is toch juist heel netjes dat hij het in dit stadium afkapt? Er is nog niet eens geneukt. Hij had ook eerst kunnen neuken en daarna pas met het 'sorry, we zijn niet op dezelfde lijn-verhaal' kunnen komen.
Kudo's voor deze vent.
Hoezo wil hij over haar grenzen? Hij zegt toch netjes: nee dankjewel, we zitten niet op dezelfde lijn!Melisande2 schreef: ↑30-04-2021 19:10Als hij jou echt zo leuk vindt, dan zou hij wel in jouw tempo meegaan. Ik snap dat het jammer is, maar vind dat je er erg goed aan doet om je grenzen aan te geven. Als hij daar nu al overheen wil, voorspelt dat niet veel goeds.
Ze hebben pas twee keer gedate. Er is niet eens echt gesekst. Jullie doen alsof hij haar maanden aan het lijntje heeft gehouden.
anoniem_126923 wijzigde dit bericht op 30-04-2021 20:50
31.95% gewijzigd

vrijdag 30 april 2021 om 20:48
Niet dus. Of hij had dus eerst elders moeten daten en dat was te veel moeite.kadanz schreef: ↑30-04-2021 20:47TO's kind zou bij haar ex zijn, dus dit klopt niet.
Het is toch juist heel netjes dat hij het in dit stadium afkapt? Er is nog niet eens geneukt. Hij had ook eerst kunnen neuken en daarna pas met het 'sorry, we zijn niet op dezelfde lijn-verhaal' kunnen komen.
Kudo's voor deze vent.
Kudo's

vrijdag 30 april 2021 om 20:51
Dacht je echt dat deze man serieuze bedoelingen heeft? Wat jammer dat jij nu verdrietig bent en hoopvol was. Maar dit is een no-brainer. Kind weg en dus eindelijk kans op sex. Geen sex= geen vervolg.
Niet netjes van hem dat hij de schuld nu bij jou legt terwijl hij beter eerlijk zou kunnen zijn. Dat is beter voor jouw zelfvertrouwen en eigenwaarde.
Jij vind een leuke nieuwe partner, deze is het niet.
Niet netjes van hem dat hij de schuld nu bij jou legt terwijl hij beter eerlijk zou kunnen zijn. Dat is beter voor jouw zelfvertrouwen en eigenwaarde.
Jij vind een leuke nieuwe partner, deze is het niet.

vrijdag 30 april 2021 om 20:54
Lezen we een andere OP? Die derde date bij haar thuis is op zijn initiatief afgezegd. Zijn kans op seks (om het in jullie bewoordingen uit te drukken) heeft hij zelf afgekapt.Ttroeteltje schreef: ↑30-04-2021 20:51Dacht je echt dat deze man serieuze bedoelingen heeft? Wat jammer dat jij nu verdrietig bent en hoopvol was. Maar dit is een no-brainer. Kind weg en dus eindelijk kans op sex. Geen sex= geen vervolg.
vrijdag 30 april 2021 om 20:57
Nee!
De derde date zou bij haar thuis zijn. Maar zij gaf aan de locatie te willen veranderen. Toen zei hij vervolgens af omdat zij niet 'hetzelfde' wilde.
Ik gok dat de alternatieve locatie openbaar zou zijn..........
Dus de derde date werd (toch) niet neuken en toen had hij geen zin meer.

vrijdag 30 april 2021 om 21:04
Inderdaad, dat bedoelde ik ook, de derde date zou wel/niet/spannend/toch maar niet bij haar thuis zijn. Na die twijfels komt hij tot de conclusie dat ze beiden wat anders willen, niet op één lijn staan. Dat is toch gewoon netjes?Konijnmetbril schreef: ↑30-04-2021 20:57Nee!
De derde date zou bij haar thuis zijn. Maar zij gaf aan de locatie te willen veranderen. Toen zei hij vervolgens af omdat zij niet 'hetzelfde' wilde.
Ik gok dat de alternatieve locatie openbaar zou zijn..........
Dus de derde date werd (toch) niet neuken en toen had hij geen zin meer.
Wat maakt het uit wat hij precies wilde, hij komt tot de conclusie dat het niet gaat werken. Daar date je toch voor, om erachter te komen of er een match is?

vrijdag 30 april 2021 om 21:09
Hij had haar ook met dwang kunnen nemen en in een slootje kunnen dumpen. Kudo's.

vrijdag 30 april 2021 om 21:10