Hot or not? Michael Aloni

30-04-2021 20:59 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik de serie Shtisel heb gezien krijg ik hem niet meer uit mn hoofd. Ik vind het echt een lekker ding! Wat vinden jullie?
Irregular_Choice schreef:
30-04-2021 21:03
Ik vind het vooral vervelend dat niemand even een foto van de desbetreffende persoon in de OP zet. Gisteren ook al zo’n topic over 1 of andere politicus. Zo geen zin om steeds zelf te moeten googlen :-[
Inderdaad, erg irritant
Mumper schreef:
30-04-2021 22:08
Ik heb het ook met Libanon, ik ga graag naar een libanees restaurant omdat de obers net zo lekker zijn als het eten
Oh ja, inderdaad! Ik ben vroegah wel eens in Beiroet wezen stappen en dat was destijds net als Tel Aviv echt een soort walhalla van feesten tot het ochtendgloren met de mooiste mensen (mannen) die je ooit gezien had. Israelische en Libanese homo's zijn ook zo hysterisch knap dat ze verboden zouden moeten worden.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
30-04-2021 22:02
Nee hoor, echt heel veel Israeli's zijn hot, toen ik als jonge deerne daar de eerste keer uit een vliegtuig stapte dacht ik serieus dat ik dood was gegaan en in de hemel was beland. Echt ie-de-re man die voorbij kwam was knikkende-knietjes en vlinders-in-je-buik knap.
Oh, dat vond ik juist helemaal niet. Ook erg veel Jerry Seinfeld/Ben Stiller en Louis CK types.
Oeh jaloers. Ik ben wel in Tel Aviv geweest maar ik vond de mensen een beetje sjaggo toen. Toch nog maar es die kant op gaan als het griepje over is.
novaviva schreef:
30-04-2021 22:13
Oh, dat vond ik juist helemaal niet. Ook erg veel Jerry Seinfeld/Ben Stiller en Louis CK types.
Oh, maar die vind ik ook sexy, in een nerdy Shmuley kind of way.
Am Yisrael Chai!
novaviva schreef:
30-04-2021 22:13
Yuk.
Ik vind stiekem Michael Aloni ook sexyer in Shtisel dan in The Voice.
Am Yisrael Chai!
Wat een rare standpunten.
fashionvictim schreef:
30-04-2021 22:17
Dat vind ik dus ook
fashionvictim schreef:
Ik ook!
fashionvictim schreef:
Ja ik ook! En Lippe Weiss vind ik ook sexy maar jullie vast niet haha
fashionvictim schreef:
30-04-2021 22:03
Valt mee, hij is van 1984.
Zeker een meevaller. Zou zelfs makkelijk kunnen, qua leeftijd.
Joelle1980 schreef:
30-04-2021 22:22
Ik wel hoor, hij heeft echt hele mooie ogen met prachtige wimpers.
Am Yisrael Chai!
Joelle1980 schreef:
Afbeelding

Die andere acteur is ook al zo mooi.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
Ik wel hoor, hij heeft echt hele mooie ogen met prachtige wimpers.
:flirting:
fashionvictim schreef:
30-04-2021 22:11
Oh ja, inderdaad! Ik ben vroegah wel eens in Beiroet wezen stappen en dat was destijds net als Tel Aviv echt een soort walhalla van feesten tot het ochtendgloren met de mooiste mensen (mannen) die je ooit gezien had. Israelische en Libanese homo's zijn ook zo hysterisch knap dat ze verboden zouden moeten worden.
Wat ligt dat toch aan, dat in bepaalde streken mensen beduidend knapper zijn dan elders. Of beduidend lelijker, dat komt ook voor.
Ik ben ook fan! En Israelische mannen in het algemeen. Dat vliegtuig uitstappen met knikkende knieetjes was ook echt mijn ervaring. Ik heb best veel gereisd, maar in Israel zijn de knapste mannen te vinden!
Marelyse schreef:
30-04-2021 22:26
Wat ligt dat toch aan, dat in bepaalde streken mensen beduidend knapper zijn dan elders. Of beduidend lelijker, dat komt ook voor.
Tja, dat is vooral een kwestie van smaak, denk ik. Er zullen vast ook mensen zijn die Israeli's heel lelijk vinden. Des te meer is er voor ons :D !
Am Yisrael Chai!
Ik ken trouwens best een paar Israelische vrouwen die Nederlandse mannen dan weer het summum vinden, die glijden echt van hun fiets hier, hahaha.
Am Yisrael Chai!
Volgens mij heeft het ook met een mix van rassen te maken die tot ver teruggaat? Ik dacht hoe gemeleerd hoe mooier, en hoe meer inteelt hoe lelijker (of is dat niet PC)?
fashionvictim schreef:
30-04-2021 22:29
Ik ken trouwens best een paar Israelische vrouwen die Nederlandse mannen dan weer het summum vinden, die glijden echt van hun fiets hier, hahaha.
Echt?! Ik denk bij typisch NL altijd aan Ronald Koeman of zo, beetje van die roze types.
Tip voor de dames die Israël op hun lijstje hebben staan: de ‘hotte mannen dichtheid’ is het hoogst in Eilat.
fashionvictim schreef:
30-04-2021 22:28
Tja, dat is vooral een kwestie van smaak, denk ik. Er zullen vast ook mensen zijn die Israeli's heel lelijk vinden. Des te meer is er voor ons :D !
Ja denk je alleen kwestie van smaak? Of is er toch ook iets met overerving/goede genen/voedsel/andere verklaring die ik niet kan bedenken?

Ik weet het niet, vind het wel interessant.
lemoos2 schreef:
30-04-2021 22:33
Tip voor de dames die Israël op hun lijstje hebben staan: de ‘hotte mannen dichtheid’ is het hoogst in Eilat.
Mijn eerste grote liefde kwam uit Eilat :heart: .
Am Yisrael Chai!
Doron en Naor uit Fauda heb ik ook een zwak voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven