man van mijn dromen
zaterdag 1 mei 2021 om 17:14
Hoi allemaal,
Een aantal weken droom ik zeer levendig over een man. In deze dromen staan we aan het begin van een relatie. In het echte leven vind ik hem ook leuk en erg aardig. Twee jaar geleden was hij alleen nog niet klaar voor een nieuwe relatie en toen heb ik het erbij gelaten. Maar nu duiken de dromen weer op. Wat kan dit betekenen en wat moet ik hiermee doen. Ik heb gelezen dat dromen een verwerking zijn van gevoelens en emoties die je overdag ook wel over het hoofd ziet.
Groetjes
Een aantal weken droom ik zeer levendig over een man. In deze dromen staan we aan het begin van een relatie. In het echte leven vind ik hem ook leuk en erg aardig. Twee jaar geleden was hij alleen nog niet klaar voor een nieuwe relatie en toen heb ik het erbij gelaten. Maar nu duiken de dromen weer op. Wat kan dit betekenen en wat moet ik hiermee doen. Ik heb gelezen dat dromen een verwerking zijn van gevoelens en emoties die je overdag ook wel over het hoofd ziet.
Groetjes
zaterdag 1 mei 2021 om 17:20
Er boven op springen natuurlijk! Jij hebt die dromen niet voor niks. Het is de voorzienigheid van gene zijde die daar naar jou spreekt!
Als je het hem uitlegt, snapt hij het vast ook dat dit zo door hogere machten bedoeld is!
jo12345 wijzigde dit bericht op 01-05-2021 17:21
0.14% gewijzigd
zaterdag 1 mei 2021 om 17:23
Mijn vraag gaat dus over dat ik hem wel leuk vind.CharlotteCcc schreef: ↑01-05-2021 17:21Ik heb romances in mijn dromen met mannen met wie ik van mijn leven geen relatie (of wat dan ook) zou willen. Dan word ik wakker en denk: wtf.
zaterdag 1 mei 2021 om 17:30
Het kan beginnen doordat u een keer iemand ziet die dezelfde bril draagt of zoiets.
En nu denkt u elke dag een paar keer aan hem, dus blijft u over hem dromen.
Het betekent alleen dat u hem niet vergeten hebt.
En nu denkt u elke dag een paar keer aan hem, dus blijft u over hem dromen.
Het betekent alleen dat u hem niet vergeten hebt.
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.
Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.
Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
zaterdag 1 mei 2021 om 18:18
Maar even serieus TO... Wat je moet doen? Even lekker nuchter met beide benen op de grond blijven staan, bedenken dat een droom niet voor niets een droom is, en realistisch blijven
zaterdag 1 mei 2021 om 18:24
Ik zou zeggen, slaap er een nachtje over. Ik ben ook wel eens hotel de botel verliefd op een bekende/BN'er/collega etc wakker geworden en na een paar uur was ik alles weer vergeten.Vogeltjes schreef: ↑01-05-2021 17:14Hoi allemaal,
Groetjes
zaterdag 1 mei 2021 om 18:53
Volgens mij maakt het niet zo veel uit wat die dromen betekenen. De beste man was 2 jaar geleden niet toe aan een relatie en heeft in die 2 (!) jaar geen contact met je gezocht. Ik gok dat de interesse van jouw kant sowieso veel sterker is dan die van hem en ik zou er geen tijd (aan hem of aan de betekenis van je dromen) besteden. Zonde van je emoties en tijd.
zaterdag 1 mei 2021 om 19:45
Ik ook.CharlotteCcc schreef: ↑01-05-2021 17:21Ik heb romances in mijn dromen met mannen met wie ik van mijn leven geen relatie (of wat dan ook) zou willen. Dan word ik wakker en denk: wtf.
Vaak zijn dat mannen die iets hebben wat ik op dat moment mis. Ik heb een heel leuke collega gehad, een heel belangstellende lieve man die mij (en iedereen) echt het gevoel kon geven dat je heel bijzonder bent.
We hadden het er als collega's altijd over dat als hij in de buurt was je echt het idee had dat je een miskend fotomodel was met hoogbegaafdheid op iq en eq gebied.
Helaas was hij ook nogal oud en had een enorm hoofd.
Mijn man heeft vele kwaliteiten maar dat hele 'je bent bijzonder' heeft hij niet zo.
Zodra ik weer over die collega ga dromen weet ik dat ik weer wat complimentjes moet eisen.
zaterdag 1 mei 2021 om 20:00
Ik heb al die tijd nog contact met hem gehad. Het verschil nu is dat hij meer initiatief neemt in afspreken en contact leggen. Daarnaast vragen collega’s ook wel eens of het nou wat tussen ons is.Whateffa schreef: ↑01-05-2021 18:53Volgens mij maakt het niet zo veel uit wat die dromen betekenen. De beste man was 2 jaar geleden niet toe aan een relatie en heeft in die 2 (!) jaar geen contact met je gezocht. Ik gok dat de interesse van jouw kant sowieso veel sterker is dan die van hem en ik zou er geen tijd (aan hem of aan de betekenis van je dromen) besteden. Zonde van je emoties en tijd.