Uitgerekend 1e helft november 2021

07-03-2021 14:34 391 berichten
Hoi lieve allemaal!

Wie is er ook net achter gekomen zwanger te zijn en schrijft er gezellig mee?

We waren net begonnen in een ander topic, maar gaan hier verder onder een algemeen account. Nieuwe zwangeren zijn van harte welkom om mee te schrijven!
NaamLeeftijdenHoeveelste kindjeVolgende echo:heart:UitgerekendGeslacht
19Linn8733-372e4 juni:heart:30 oktober it's a girl!
Little_bird32-362e17 mei:heart:30 oktober...
Merel_1025-252e1 mei (pret):heart:6 novemberIt's a boy!
Badeend12327-321e22 mei (pret):heart:31 oktober...
Goldfish12332-381e18 juni:heart:11 november it's a girl!
Danya12327-331e17 mei:heart:2 november it's a girl!
BloemBr723-261e21 juni:heart:9 november it's a girl!
Charlootjes24-282e25 maart5 november...
Pinaco301e27 mei:heart:9 november...
Monstertje2230-301e...15 november...
KamikazeLove33-332e16 april:heart:12 november...
Piena0134-393e22 april:heart:10 november...
Bam2be31-..1e19 mei:heart:14 november...
Gpdmoh29-321e12 mei:heart:25 november...
Suuteke34..-..1e19 april:heart:27 november...
morange33-312e.. april:heart:17 november...
Lisa8931-403e15 mei:heart:13 november...

Accentoire :hug:
anoniem_646c6219e048c wijzigde dit bericht op 23-05-2021 08:44
42.54% gewijzigd
Super fijn little bird en linn!!! Lekker van genieten inderdaad.

Hier is sinds een paar dagen de misselijkheid weer in alle hevigheid terug :| Had het niet meer zo verwacht aangezien t al een tijdje beter ging en ik over de 12 weken ben, maar te vroeg gejuichd dus. Ik kan vooral ‘s avonds niets eten. Hopelijk is het snel weer weg!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Linn! Wat fijn!

Vervelend dat je zo misselijk bent weer Merel, inderdaad wel zuur als je er net vanaf denkt te zijn zeg. Hopelijk is het snel weer minder!
Morange sorry voor de late reactie, ben even een weekje niet op het forum geweest.
Ik at normaal als ontbijt wat fruit met yoghurt en cruesli met een glas melk erbij. Blijkbaar kon ik niet goed tegen die combinatie. Daarom ben ik begonnen met brood als ontbijt en dat voelde al een stuk beter. Omdat ik toch graag de calcium binnenkrijg, eet ik nu als ontbijt cornflakes en een glas melk en dat gaat goed :)
Verder eet ik nu regelmatig iets van een salade tussendoor en gemengd fruit, dus gelukkig eet ik nu ook een stuk gezonder dan een paar weken geleden. Moest echt mijn draai vinden en wist nog niet goed waarvan ik niet misselijk werd.

Gisteren heb ik de termijnecho gehad, alles zag er goed uit. Ukkie was erg beweeglijk en ze hebben mooie foto's kunnen maken. Eentje zelfs van de voorkant waar hij/zij met de armpjes gekruist voor het gezicht ligt. Een hele duidelijke foto :)

Ze hebben me 2 dagen teruggezet, naar 14 november.
19 mei heb ik de volgende echo voor de geslachtsbepaling! Zo spannend, gisteren al op de echofoto's gekeken met de nub theorie haha! Dan zou ik denken dat het een meisje wordt, maar mn gevoel zegt al de hele tijd een jongen.
Ik heb overigens totaal geen voorkeur, vind het beide heel leuk en belangrijkste is dat het gezond is.
Morgen moet ik ook bellen voor een afspraak voor de nipt test. Ik doe hem zonder nevenbevindingen.
Super dat je een goede echo hebt gehad Bam!! En mooie fotos ook nog!

Ik heb vandaag een goede uitslag van de nipt + nevenbevindingen gekregen!!

Oh en voor in de tabel: 17 mei heb ik de volgende echo met geslachtsbepaling!
Hee meiden,
Wat fijn om te lezen dat jullie goede echo's en uitslagen krijgen. Super!

Hier vandaag de bevestiging gekregen dat helaas niet goed gegaan is bij ons. Ik geloof dat alles gebeurd met een reden. Dus deze harde, wijze lessen nemen we mee naar de volgende rondes!
Ga nu via ziekenhuis medicatie krijgen om het af te breken. Kans is klein dat mijn lichaam dat zelf gaat doen. Dan had het al gebeurd moeten zijn zei de VK. Zodra dat geweest is kunnen we het een plekje geven en hopelijk voor een tweede keer zwanger worden.

Ik mag dus van het lijstje af. Ik wil jullie nog heel veel geluk en gezondheid toewensen. Hopelijk gaat de rest van de zwangerschap voorspoedig en kunnen jullie eind dit jaar genieten van de kleintjes!

Liefs,
Palmboompje
Palmboom95 wat een verdrietig nieuws! :( hopelijk hebben jullie op korte termijn een goede, gezonde zwangerschap!

Danya123 fijn dat je een goede uitslag hebt gehad :) zal vast een hele geruststelling zijn.
Ik heb komende vrijdag de bloedafname voor de nipttest.
Super Lin, goed nieuws!

Merel wat rot :@@: Ik voel met je mee

Bam2be super dat jouw echo ook goed was. Ik ben benieuwd wat "het" wordt :sun:

Danya ook super nieuws! Goed zo. Ik hoop de uitslag van de NIPT deze week te krijgen, maar ze hebben tot volgende week vrijdag de tijd. Nog even ongeduldig afwachten dus ;)

Palmboom :redrose: :redrose: Succes met dit een plekje geven!
Over het geslacht Heel eerlijk zou ik het leuk vinden als we een meisje zouden krijgen, omdat we al een jongentje hebben. En we hebben 4 neefjes en nog geen meisje in de familie. Maar natuurlijk hoop ik gewoon heel hard dat we een gezonde baby mogen krijgen en vind ik ook jongentje net zo geweldig. (Merel_10)

BloemBr7 Wat fijn van de goede echo, ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

KamikazeLoveFijn van de goede echo!

Suuteke34Wat goed dat je een kloppend hartje hebt gezien, veel plezier met het vertellen aan je omgeving.

19Linn87 Wat leuk dat je het iedereen gaat vertellen. Ben benieuwd of het ze gelijk opvalt met het shirtje. Ik had ook zo'n shirtje voor mijn zoontje besteld, maar we hebben het gewoon via videobellen verteld (wonen ver weg) en niet meer op het shirtje gewacht. Denk ook niet dat het op was gevallen via videobellen, aangezien hij toen geen geduld heeft voor de camera te zitten haha.
En wat fijn van de goede NIPT!

Goldfish123 Wat fijn dat je een goede echo heb gehad en het vooruitzicht het iedereen te vertellen. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

Little_BirdWAt fijn dat je al een goede NIPT uitslag hebt.

Merel_10Wat vervelend dat de misselijkheid weer terug is. Hopelijk blijft het niet te lang hangen.

Bam2Be Wat fijn van je goede echo! Bedankt voor je reactie op het eten. Ik kan echt geen melk drinken nu. En heel veel groente die ik normaal echt lekker vind, krijg ik nu ook echt niet weg. Bij mij is het helaas dus niet zo gezond, maar dat is tijdelijk hoop ik.

Danya123Fijn van de goede NIPT!

PalmboomWat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd.
Even klagen over iets oppervlakkigs wat voor sommige mensen misschien wel herkenbaar is. Mijn broeken beginnen zo strak te zitten, dat het smiddags al niet meer comfortabel is. Ik heb al een beetje online gekeken, maar ik vind het lastig broeken te vinden voor deze fase en veel is ook niet mijn smaak. Ik heb nu een paar besteld, hopelijk zit daar iets bij wat goed zit. Ik hoop dat het snel mooier weer wordt, dat ik gewoon jurken zonder panty aan kan. Dat ik het gevoel heb er nog een beetje leuk uit te zien en het comfortabel zit.
Heel herkenbaar... Ik draag al 3 weken geen normale broeken meer :$ Ik heb 1 zwangerschapsbroek van supermom, die zou ik niet aanraden. Zit heel erg laag, zakt snel af en dat stoffen deel dat erin zit is voor mij veel te ruim (maar daar groeit de buik misschien nog in). Ik heb er ook 2 van prenatal, die zitten erg fijn. Wilde het eigenlijk wel bij 3 broeken houden, dus van mij mag het blote benen weer ook beginnen!
Pinaco schreef:
28-04-2021 14:57
Heel herkenbaar... Ik draag al 3 weken geen normale broeken meer :$ Ik heb 1 zwangerschapsbroek van supermom, die zou ik niet aanraden. Zit heel erg laag, zakt snel af en dat stoffen deel dat erin zit is voor mij veel te ruim (maar daar groeit de buik misschien nog in). Ik heb er ook 2 van prenatal, die zitten erg fijn. Wilde het eigenlijk wel bij 3 broeken houden, dus van mij mag het blote benen weer ook beginnen!
Oh ik heb er ook één van supermom besteld, maar ik zal het wel zien. Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook één van H&m, maar die band was met 28 weken nog te ruim. Prenatal kan ik helaas niet kijken, woon in BE.
Hoi Dames,

Ik volg jullie al een tijdje op de achtergrond, maar wil nu toch wel graag meeschrijven!
Bij ons was het in het begin een beetje spannend, want ik heb bijna 2 weken lang elke dag wel een beetje bloedverlies gehad. Erg onzeker dus. Maar nu gaat alles goed gelukkig!
Het wordt ons 3e kindje, dit was nogal een (leuke!!) verrassing voor ons. Bij nr1 en 2 ging "het niet vanzelf" ivm PCOS, oudste is 3,5, jongste net 1 geworden en voor de 3e hadden we zoiets..we zien het wel! En toen stond ik compleet verrast toen mn jongste 10 maanden was, met een positieve test!

Hoop dat ik ook in de tabel mag? Ik ben helaas zelf niet zo technisch.
Ik ben 31 jaar, mijn man 40. Ik ben 13 november uitgerekend en 15 mei hebben wij de geslachtsbepaling. Ik heb al 2 jongens, dus ik verwacht gewoon weer een jongen haha! Overigens zou een dochter ook wel heeeeel leuk zijn!

Over positiekleding.. ik ben erg fan van de kleding van Noppies!!
Lisa89 schreef:
28-04-2021 16:40
Hoi Dames,

Ik volg jullie al een tijdje op de achtergrond, maar wil nu toch wel graag meeschrijven!
Bij ons was het in het begin een beetje spannend, want ik heb bijna 2 weken lang elke dag wel een beetje bloedverlies gehad. Erg onzeker dus. Maar nu gaat alles goed gelukkig!
Het wordt ons 3e kindje, dit was nogal een (leuke!!) verrassing voor ons. Bij nr1 en 2 ging "het niet vanzelf" ivm PCOS, oudste is 3,5, jongste net 1 geworden en voor de 3e hadden we zoiets..we zien het wel! En toen stond ik compleet verrast toen mn jongste 10 maanden was, met een positieve test!

Hoop dat ik ook in de tabel mag? Ik ben helaas zelf niet zo technisch.
Ik ben 31 jaar, mijn man 40. Ik ben 13 november uitgerekend en 15 mei hebben wij de geslachtsbepaling. Ik heb al 2 jongens, dus ik verwacht gewoon weer een jongen haha! Overigens zou een dochter ook wel heeeeel leuk zijn!

Over positiekleding.. ik ben erg fan van de kleding van Noppies!!
Wat leuk, welkom!
Kan me voorstellen dat het erg spannend was, telkens bloedverlies.
Danya; fijn dat jouw Nipt uitslag ook zo goed was!!

Palmboom: wat ontzettend verdrietig! Ik heb je (met veel tegenzin) uit de tabel verwijderd. Ik hoop dat jullie gauw weer zwanger mogen raken.

Morange: het shirtje is hier echt een succes! Niet iedereen ziet het even snel maar de reactie als ze het zien is zo leuk. Veel plezier!

Lisa: welkom! Leuk dat je meeschrijft. Ik heb je toegevoegd aan de tabel.

Over een paar weekjes kunnen we de laatste kolom al in gaan vullen! Spannend!

Hier ook te strakke broeken. Vooral aan het einde van de dag zit het niet meer lekker. Heb mijn zwangerschapsbroeken van de vorige keer al opgezocht en heb er 1 zonder zo'n band over je buik en die zit nu het fijnst. Bij Zalando alvast eea besteld zodat ik thuis even rustig kan passen.
Welkom Lisa!

Ik kreeg net bericht van de verloskundige, het resultaat van de NIPT + nevenbevindingen was goed :cheer: :daisy:
Wat fijn Pinaco!

Zoveel berichten van echo's en nipte, ik wil ook. Ben zo ongeduldig
Fijn pinaco! Dat zijn toch altijd fijne berichten!

Hier gaan we donderdag de nipt doen.

Ik merk nu wel, bij deze 3e zwangerschap, dat mn buik veel sneller groeit! Bij de eerste 2 begon je pas rond week 18 wat te zien en nu is het al echt duidelijk
Fijn al die goede uitslagen zeg!!

Wij hebben vandaag een prachtige uitgebreide pretecho gehad, zelfs eventjes 3d kunnen kijken en te horen gekregen dat wij een jongen krijgen!!! :flirting: Hij was zó lief aan het duimen, hele leuke foto’s en filmpjes meegekregen.
Lisa89 Heb ook het idee dat mijn buik veel harder groeit, ben benieuwd hoe dat verder gaat.

Merel Wat leuk zeg! Is je eerste kindje een jongen of meisje?

Voor degenen die al een kindje hebben, hoe oud is/zijn jullie kindje(s)? En weten en begrijpen ze al dat er een baby bij komt?
Ons eerste kindje is ook een jongen, hij zei vanaf het begin al dat het een broer zou zijn. Hij vindt het super leuk, geeft vaak uit zichzelf kusjes geven op mn buik of legt er speelgoed op en zegt ‘dan kan de baby spelen’. Hij wordt over een maandje 3 jaar. :heart:
Merel_10 schreef:
01-05-2021 20:47
Ons eerste kindje is ook een jongen, hij zei vanaf het begin al dat het een broer zou zijn. Hij vindt het super leuk, geeft vaak uit zichzelf kusjes geven op mn buik of legt er speelgoed op en zegt ‘dan kan de baby spelen’. Hij wordt over een maandje 3 jaar. :heart:
Wat lief zeg :heart: Ik heb ook een zoontje van bijna 2.5 jaar. We hebben het nog niet verteld.
@Morange, dat begrijp ik ook hoor! Het duurt voor ons ook al enorm lang, laat staan voor die kleintjes :biggrin: Willen jullie eerst de eerste 3 maanden afwachten of wanneer willen jullie het hem vertellen?

Wij zitten momenteel in t ziekenhuis sinds gisteravond, onze zoon is opgenomen met waarschijnlijk rs virus. Elke keer als hij verkouden is eindigen we op de spoed :| Hopelijk mogen we snel weer naar huis!
Ahh zo lief! En leuk nog een jongen💙!

Mijn zoontjes zijn ruim 3,5 en net 1 jaar. De oudste begrijpt het heel goed en weet het nog van zijn broertje!
Ook heb je hele leuke boekjes die je kan bestellen en dan zelf invullen met je kindjes naam en dan "... wordt grote broer", zijn hele leuke en begrijpelijke verhaaltjes voor die leeftijd.

Ik heb vandaag voor het eerst het hartje gehoord via m'n angelsound doppler! Die had ik nog van de vorige zwangerschappen, heel bijzonder💙
Merel_10 We hebben het niet heel bewust verzwegen ofzo. We praten er ook weleens over met hem erbij, maar het zegt hem ook nog niets denk ik. We kennen ook niemand die recent een baby heeft gehad of die recent grote broer of zus geworden is. Ik zat te denken een leuk boekje erover te kopen als we de termijnecho gehad hebben.

Wat vervelend zeg van je oudste zoontje, Beterschap!

Lisa89 Wat leuk dat je oudste het al zo goed begrijpt.
Aah wat schattig Lisa, klinkt wel heel leuk zo’n boekje! Ik ga er eens naar kijken. En super fijn om het hartje gehoord te hebben! Prachtig he.

Morange, dan is t inderdaad vast nog wat vaagjes voor hem als er ook niemand in de buurt is met recent een baby enz. Zo’n boekje is wel een leuk idee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven