Hij wil ineens niet meer afspreken

30-04-2021 18:19 127 berichten
Ik heb een aantal weken erg leuk contact met een man die ik via een dating app heb ontmoet. We hebben twee dates gehad, die erg leuk waren. We hebben veel gelachen, er is geflirt en gezoend. Heel leuk allemaal.
Morgen zouden we weer afspreken maar deze week verliep ons contact ineens wat stroever. De vraag was waar we zouden afspreken. Ik heb een jonge dochter (hij weet ervan) en merkte dat ik het nog erg spannend vind om bij mij thuis af te spreken. Omdat dat een beetje voelt als ook haar domein (ook al zou ze tijdens de date bij mijn ex zijn). Ik heb dit ook eerlijk gezegd.
Aanvankelijk zei hij dat dat oké was maar gister kwam hij er toch op terug. Hij zei dat het voor hem een signaal is dat we verschillende dingen willen. Hij zei dat hij mij erg leuk vindt en ik merk dat hij wat sneller wil gaan dan ik.

Hij heeft nu aangegeven helemaal af te zien van nog verder afspreken omdat hij denkt dat ik niet toe ben aan een serieuze relatie.

Ik heb gezegd dat ik dat jammer vind en dat ik hem juist beter wilde leren kennen. Ik merk dat ik helemaal in de war ben nu. Aan de ene kant denk ik: het is goed zo, als hij te voor mij te snel wil gaan, dan gaat het niet werken. Maar ik merk ook dat ik toch heel graag nog een poging wil wagen. Maar ik wil zijn mening ook respecteren en niet wanhopig overkomen door te "smeken".
(Ik heb nauwelijks ervaring met daten dus weet niet goed wat te doen)

Ik vind het zo jammer dat dit leuke contact ineens over is.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het best, veel appen, 2 dates en dan pats, boem de stekker eruit terwijl je zelf wel verder wilt.

Misschien al een beetje verliefd.

Maar ik deel de mening van sommige schrijvers hier dat hij gewoon eerlijk is, vaak laten dates niets meer horen of zetten het contact voort en zeggen na de eerste keer seks "oeps ik kijk toch nog even verder"
Ik had dit scenario een keer met iemand die na 2 dates en seks ineens niets meer liet horen. Ik heb zelf iets gestuurd, en toen bleek dat hij ook met een ander datete en meer gevoelens voor haar had. Dat voelde ook lullig.
Vooral dat hij zelf niets meer liet horen. In dit geval heeft de date zich uitgesproken, dat is al fijner.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven