man van mijn dromen
zaterdag 1 mei 2021 om 17:14
Hoi allemaal,
Een aantal weken droom ik zeer levendig over een man. In deze dromen staan we aan het begin van een relatie. In het echte leven vind ik hem ook leuk en erg aardig. Twee jaar geleden was hij alleen nog niet klaar voor een nieuwe relatie en toen heb ik het erbij gelaten. Maar nu duiken de dromen weer op. Wat kan dit betekenen en wat moet ik hiermee doen. Ik heb gelezen dat dromen een verwerking zijn van gevoelens en emoties die je overdag ook wel over het hoofd ziet.
Groetjes
Een aantal weken droom ik zeer levendig over een man. In deze dromen staan we aan het begin van een relatie. In het echte leven vind ik hem ook leuk en erg aardig. Twee jaar geleden was hij alleen nog niet klaar voor een nieuwe relatie en toen heb ik het erbij gelaten. Maar nu duiken de dromen weer op. Wat kan dit betekenen en wat moet ik hiermee doen. Ik heb gelezen dat dromen een verwerking zijn van gevoelens en emoties die je overdag ook wel over het hoofd ziet.
Groetjes
zaterdag 1 mei 2021 om 20:25
Droomt ze straks wéér over die man.Kruimeltaart schreef: ↑01-05-2021 18:24Ik zou zeggen, slaap er een nachtje over. Ik ben ook wel eens hotel de botel verliefd op een bekende/BN'er/collega etc wakker geworden en na een paar uur was ik alles weer vergeten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 1 mei 2021 om 20:42
Ik vind hem oprecht heel leuk. Maar door die afwijzing van twee jaar geleden weet ik niet goed wat te doen. Daarnaast droom ik nu ook over hem in mijn slaap.
zaterdag 1 mei 2021 om 21:02
Ja we spreken elkaar best veel en spreken ook af buiten werk om.Moon-Alisa schreef: ↑01-05-2021 20:51Dat is toch goed mogelijk, dat hij tijd nodig heeft gehad na zijn vorige relatie en nu open staat voor iets?
Spreek je hem wel eens? Gewoon hoe zijn weekend was oid?
zondag 2 mei 2021 om 11:29
Als je hem zo leuk vindt en hij zoekt toenadering dan zou ik de stoute schoenen aan trekken en eerlijk zijn over je intenties. Het zou echt zonde zijn om een kans op een leuke relatie te laten lopen omdat je bang bent voor afwijzing. Daar kom je echt wel overheen. Mocht je echter idd niet durven dan ben jij misschien dit keer niet toe aan een relatie.
maandag 3 mei 2021 om 11:44
maandag 3 mei 2021 om 12:29
We hebben een goeie klik. Hebben het heel vaak leuk maar kunnen ook met serieuze dingen bij elkaar terecht. En niet geheel onbelangrijk ik voel me best wel verliefd.
Ik ben dus bang dat hij nu niet de stap durft te zetten en het gevoel heeft niet goed genoeg te zijn. En ik ben bang dat als ik ergens over begin dat het dan meteen zo zwaar iets wordt. Misschien beter om eerst naar elkaar toe te groeien. Maar ik weet niet zo goed hoe ik die toenadering moet zoeken.
maandag 3 mei 2021 om 12:39
"goh Harry, die vriendschap van ons, zie jij daar meer uit voortkomen, dan alleen vriendschap?"Vogeltjes schreef: ↑03-05-2021 12:29We hebben een goeie klik. Hebben het heel vaak leuk maar kunnen ook met serieuze dingen bij elkaar terecht. En niet geheel onbelangrijk ik voel me best wel verliefd.
Ik ben dus bang dat hij nu niet de stap durft te zetten en het gevoel heeft niet goed genoeg te zijn. En ik ben bang dat als ik ergens over begin dat het dan meteen zo zwaar iets wordt. Misschien beter om eerst naar elkaar toe te groeien. Maar ik weet niet zo goed hoe ik die toenadering moet zoeken.
maandag 3 mei 2021 om 13:13
nee hoor
Je kunt er twee kanten mee op:
1 hij vindt je niet leuk als verkering, maar dat wordt niet erger of anders door hem te vragen.
2 hij vindt je wel leuk als verkering, en is blij met de vraag
maandag 3 mei 2021 om 13:29
Zo wat kan jij zwart wit denken zeg. Soms hebben mensen wat meer tijd nodig zonder meteen verkering te nemen enzo.
maandag 3 mei 2021 om 13:34
Ze heeft wel een punt dat als je zo om elkaar heen blijft draaien er in elk geval niks gebeurt.
Dat hele directe zou ook niet mijn stijl zijn, dat past gewoon niet bij me.
Raken jullie elkaar wel eens ‘per ongeluk’ aan? Of misschien ook wel expres?
Als je het rustig aan wil doen dan kan je daar wel mee beginnen. Door letterlijk dichter bij elkaar te komen.
maandag 3 mei 2021 om 13:44
Nee aanrakingen zijn er eigenlijk nooit. Maar het klinkt wel als een stap die ik zou kunnen zetten. Bedankt voor je advies !!Trien30 schreef: ↑03-05-2021 13:34Ze heeft wel een punt dat als je zo om elkaar heen blijft draaien er in elk geval niks gebeurt.
Dat hele directe zou ook niet mijn stijl zijn, dat past gewoon niet bij me.
Raken jullie elkaar wel eens ‘per ongeluk’ aan? Of misschien ook wel expres?
Als je het rustig aan wil doen dan kan je daar wel mee beginnen. Door letterlijk dichter bij elkaar te komen.
maandag 3 mei 2021 om 13:45
je vraagt hem niet direct om verkering, maar gewoon, wat hij van jullie vriendschap vindt en of er meer in zit, dan vrienden
niks mis met duidelijkheid vragen hoor
Stel jezelf eens voor, dat hij jou die vraag stelt. Hoe blij je dan bent, dat hij het wel durft
maandag 3 mei 2021 om 16:52
Mannen zijn ook mensen, die je niet aan moet randen hoorMetallover schreef: ↑03-05-2021 16:51Geef hem gewoon eens spontaan een kus op de mond. Dan zie je wel hoe hij reageert.