man van mijn dromen

01-05-2021 17:14 54 berichten
Hoi allemaal,

Een aantal weken droom ik zeer levendig over een man. In deze dromen staan we aan het begin van een relatie. In het echte leven vind ik hem ook leuk en erg aardig. Twee jaar geleden was hij alleen nog niet klaar voor een nieuwe relatie en toen heb ik het erbij gelaten. Maar nu duiken de dromen weer op. Wat kan dit betekenen en wat moet ik hiermee doen. Ik heb gelezen dat dromen een verwerking zijn van gevoelens en emoties die je overdag ook wel over het hoofd ziet.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Vogeltjes schreef:
03-05-2021 16:56
Spontaan een kus als het gezellig is, is toch niet meteen aanranding. Of vraag jij altijd van te voren harry mag ik je zoenen???
een kus op de mond, als er geen aanleiding voor is, vind ik ongepast
als je nou al hand in hand gelopen hebt, gefluisterd hebt, dat je de ander leuk vind etc. Dan kan het wel

Maar wij weten niet of deze man TO niet gewoon ziet als een collegaatje. En ik word niet graag "op de bek gepakt", door collega's waar ik mee wandel.
Vogeltjes schreef:
03-05-2021 16:56
Spontaan een kus als het gezellig is, is toch niet meteen aanranding. Of vraag jij altijd van te voren harry mag ik je zoenen???
Oei, ik zou het ook niet tof vinden als iemand mij zomaar een kus zou geven. Ook al is het gezellig. Ben je nu bewust op tinderdate dan zijn de verwachtingen duidelijk. En is het heel gezellig kan je best een afscheidskusje geven. Maar zomaar een collega, oei, nee dat zou ik niet kunnen waarderen. Wanneer ik vrijgezel zou zijn dan.

Zou iets subtieler beginnen met flirten en kleine aanrakingen. Dan mek je vanzelf of hij er oke mee is. Maar het moet wel spontaan zijn.

Haak eens een keer bij hem in met wandelen. Als hij dat absoluut nu wil is de boodschap denk wel duidelijk
Trien30 schreef:
03-05-2021 18:52
Oei, ik zou het ook niet tof vinden als iemand mij zomaar een kus zou geven. Ook al is het gezellig. Ben je nu bewust op tinderdate dan zijn de verwachtingen duidelijk. En is het heel gezellig kan je best een afscheidskusje geven. Maar zomaar een collega, oei, nee dat zou ik niet kunnen waarderen. Wanneer ik vrijgezel zou zijn dan.

Zou iets subtieler beginnen met flirten en kleine aanrakingen. Dan mek je vanzelf of hij er oke mee is. Maar het moet wel spontaan zijn.

Haak eens een keer bij hem in met wandelen. Als hij dat absoluut nu wil is de boodschap denk wel duidelijk
Ik heb ook nooit gezegd dat ik het zomaar zou doen. Voor mij moet hier wel aanleiding voor zijn. Maar als het goed voelt en beide toenadering zoekt vind ik wel dat het moet kunnen zonder dat mensen dit meteen als aanranding zien ofzo.
Vogeltjes schreef:
03-05-2021 19:05
Ik heb ook nooit gezegd dat ik het zomaar zou doen. Voor mij moet hier wel aanleiding voor zijn. Maar als het goed voelt en beide toenadering zoekt vind ik wel dat het moet kunnen zonder dat mensen dit meteen als aanranding zien ofzo.
Oh zeker. Sommige mensen hie zijn een beetje spastisch denk ik 😬

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven